quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
Het was Mitchel Pique
Die leek toen echt heel erg op Wyclef Jean
Deze neger buigt voor niemandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bogarde![]()
beter bekend als..... Het zonnetje in huis
[afbeelding]
Werder Bremen, of is hij daar alweer weg?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Pasanen trouwens tegenwoordig?
Werder Bremen meen ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef S-Two het volgende:
Werder Bremen, waar hij afgelopen seizoen ploeggenoot was van Jelle van Damme, ook oud-Ajacied.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef S-Two het volgende:
Die mag er toch ook weleens tussen zitten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Werder Bremen, waar hij afgelopen seizoen ploeggenoot was van Jelle van Damme, ook oud-Ajacied.
Overigens lijkt dit nu wel een "Vergeten voetballers-topic," ook al zijn het allemaal oud-Ajacieden.
Hij scoorde in 97 echt een heel belangrijk doelpunt in de Champions League kan ik mij herinneren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
Arnold Scholten kwam naar Ajax, ik hoorde het in de auto op het nieuws en wist niet of ik moest lachen of huilen, maar uiteindelijk heeft hij het in zijn tweede periode best goed gedaan!
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-7
2x tobiasen, Laudrup, Arveladze, Babangida, Litmanen en nog iemand.
Glasgow-uit toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij scoorde in 97 echt een heel belangrijk doelpunt in de Champions League kan ik mij herinneren.
mijne ook.. Ik kijk nog met weemoed naar de wedstrijden dat hij meedeed (als hij niet geblesseerd was)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef Rhapsody het volgende:
Litmanen was toch wel mijn favoriet.
[afbeelding]
In zeven seizoenen Ajax speelde Litmanen 221 duels en scoorde hij 125 doelpunten.
Het was een genot om Brian in Ajax shirt te zien, ook al was het 2 jaar te laat. Dankzij hem eindigde Ajax niet nog lager. Doelpunt tegen Willem II was een schoonheid. Maar check die 2 doelpunten van hem tegen Fortuna op de Ajax historie dvd. Kunst. Weggestuurd door Coquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
Brian Laudrup, die was echt goed. Jammer dat hij in zo'n slecht Ajax terechtkwam. Dat doelpunt tegen Willem II van hem![]()
Die keeper is Serge van der Ban ofz?
Michael ja. Brian niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:47 schreef kevin6188 het volgende:
Laudrup werd toch 'gewoon' kampioen in 1997/'98?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |