Is toch meer rechtshalf?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef S-Two het volgende:
Vergeten jullie allemaal trouwens niet Krohn-Deli voor volgend seizoen voor de rechts-voor positie?

iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
Babangida was altijd wel cool, in die reclame ook van ABN Amro

Gabrich was minstens 10 miljoen gulden hoor. Ajax heeft hem zelfs verkocht voor meer dan 5 miljoen (7 volgens mij).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef twi het volgende:
Gabrich was zeer zeker geen 19 miljoen gulden. Zlatan was met zijn 17-19 miljoen gulden de duurste aankoop van Ajax toen hij kwam. Gabrich was naar ik me herinner 5 miljoen gulden.

Jantje Beton maakte ons mooi wel even kampioen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
NAAM Jan van Halst
GEBOREN 20 april 1969, Utrecht, Nederland
LAND Nederland
CLUBS Jonathan, FC Utrecht, FC Wageningen, FC Twente, Ajax, Fortuna Sittard, Vitesse
POSITIE controlerende middenvelder, libero
BEEN rechts
LENGTE
GEWICHT

Geen slecht woord over Van Halst, die was best belangrijk met die titel toen. Ja echt, waarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
NAAM Jan van Halst
GEBOREN 20 april 1969, Utrecht, Nederland
LAND Nederland
CLUBS Jonathan, FC Utrecht, FC Wageningen, FC Twente, Ajax, Fortuna Sittard, Vitesse
POSITIE controlerende middenvelder, libero
BEEN rechts
LENGTE
GEWICHT

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef TeazNutz het volgende:

Dan was Huntelaar duurder. Die was 9 mln euro, is ongeveer 20 mln gulden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gabrich was minstens 10 miljoen gulden hoor. Ajax heeft hem zelfs verkocht voor meer dan 5 miljoen (7 volgens mij).
Machlas is volgens mij nog steeds de duurste aankoop ooit. 19,5 miljoen gulden?

10 miljoen kan ik vinden op het internet inderdaad, en Machlas en Zlatan zouden beiden inderdaad rond dat bedrag hebben gekost. 19 miljoen voor Gabrich lijkt mij uitgesloten, dat kan ik alleen vinden in een vage reactie op een internetforum.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gabrich was minstens 10 miljoen gulden hoor. Ajax heeft hem zelfs verkocht voor meer dan 5 miljoen (7 volgens mij).
Machlas is volgens mij nog steeds de duurste aankoop ooit. 19,5 miljoen gulden?

Anastasiou, Sikora, Soetaers, Sonckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef koningdavid het volgende:
Babangida![]()
Daar wordt je gewoon spontaan vrolijk van.
Wel mooi trouwens, die net-niet spelers. Over wie zullen wij het over 5 jaar hebben? Lindenbergh? Charisteas?

De enige die ik kan bedneken die er enigszins op zou lijken is Wooter of Hose?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe heet die speler ook alweer die zo op Wyclef Jean leek.
Ze noemden hem ook Wyclef binnen de selectie
Overigens gewoon een Nederlander die volgens mij nog steeds voetbalt.
Shit . . . . . wat ben ik slecht in namen . . .

Melchiot ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe heet die speler ook alweer die zo op Wyclef Jean leek.
Ze noemden hem ook Wyclef binnen de selectie
Overigens gewoon een Nederlander die volgens mij nog steeds voetbalt.
Shit . . . . . wat ben ik slecht in namen . . .

Anastasiou heeft het gewoon goed gedaan in de rol die voor hem was weggelegd. Dan denk ik eerder aan mensen als Sonck, Soetaars, Sikora etc..quote:

Die schoten mij te binnen toen ik op invoeren druktequote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Anastasiou heeft het gewoon goed gedaan in de rol die voor hem was weggelegd. Dan denk ik eerder aan mensen als Sonck, Soetaars, Sikora etc..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |