Och merits zijn merits. Mijn vrouw (mijn vriendin in het echt) heeft ook alleen maar een account aangemaakt om voor mij merits te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij is mijn 'vrouw' ook niet meer zo actief![]()
Last action: 9 hours ago Valt toch wel mee? Ok, 151 dagen oud en lvl 8, maar toch. Moet je die van mij checkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij is mijn 'vrouw' ook niet meer zo actief![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och merits zijn merits. Mijn vrouw (mijn vriendin in het echt) heeft ook alleen maar een account aangemaakt om voor mij merits te maken
Vroeger speelden we ook altijd op www.dark-future.org. Dat spel was toen 100x zo goed als TC.
Hehe, go wijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:12 schreef FIawless het volgende:
Name: Abduct someone Users joined: 2 Hours left: 2 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
Stampertje 19
Bambi 30
![]()
quote:New! You have been awarded the Gone In 300 Seconds award!
gone in 5 secondsminutesquote:
quote:Name: Bomb Threat Users joined: 7 Hours left: 1 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
Paxlie 19
Tecnix 14
-NmeLineZ- 13
syphernl 14
bustmefor1k 20
Ceased2Be 10
RCHY 11
Doe mij ook eens zo'n lijstje voor Fok 1.. ik wil een nieuwe investment starten met de cash van OC..quote:
Je plekje bij ons is nog niet ingenomen hoor ;-)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef TMan het volgende:
Welk stinkdier wil Bambi en mij met onze OC's helpen?![]()
Daar wacht ik nog steeds op, die heeft gr8w8 nog steedsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef BLADEZZ het volgende:
Ik heb (weer) 25 nerve
[..]
[..]
Doe mij ook eens zo'n lijstje voor Fok 1.. ik wil een nieuwe investment starten met de cash van OC..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Je plekje bij ons is nog niet ingenomen hoor ;-)
En voor Bambi hebben we ook nog wel een grazige weide klaarstaan
...of we voegen de hele santenkraam gewoon samen tot een groot sterk geheel.
level15 en hoger of zoiets.
Ik blijf wel lekker in mn bosquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef PPL het volgende:
[..]
En voor Bambi hebben we ook nog wel een grazige weide klaarstaan
Ok, tnx Paxlie. Zodra de sheet er is hoor ik het welquote:Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Bomb Threat
Time: 23/05/06
10:04 AM
Result:
1. RCHY wires up the C4 to a mobile phone.
2. Paxlie places the explosive underneath a car on a busy high street.
3. A call is made by Hadey to the authorities requesting a $60,000 ransom.
4. Armed police begin closing off the street.
5. Two hours later the demand is met and $60,000 is delivered to the drop point.
6. RCHY and Paxlie go to collect the cash.
7. The faction gets the cash and moves back to the faction headquarters.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $60,000 Respect gained: 2
je scheert je niet?quote:
Begin 2007 in the Theaters:---> The Revenge of Flawless.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
What the hell is hier aan de hand?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef PPL het volgende:
Hallo,
Ik heb zojuist faction fok-2 verlaten.
Ik ga mijn geluk even elders proberen.
Jammer dat ZigoSOS niet even on-line was om te kunnen overleggen.
Aangezien ik eerst Co leader-schap moest overdragen, voordat ik de faction uit kon, heb ik die even overgezet naar TTM.
Uiteraard is het aan ZigoSOS om daar een definitief besluit in te nemen.
Geen problemen verder hoor trouwens.
Ik was gewoon ff toe aan wat anders.
Niets aan de hand hoor.quote:
Ja, de co-leader en 'man' verlaat plotseling de faction.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Niets aan de hand hoor.
Gewoon weer eens effe wat anders.
Ben ff achter TMan aangevlogen.
Is er een probleem dan ?
Dat zijn twee aparte zaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, de co-leader en man verlaat plotseling de faction.
gezellie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:05 schreef FIawless het volgende:
You have accepted the application by PPL.
*rahr*
Welkom![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | DaDaan / Zigosos 115.417 TheThirdMark 152.788 Oompa / WC eend 110.408 Kuno_van_dijk 30,898 Sautor 98,501 Compier 56.120 Zebbie 127.188 Rickus 20,454 Gizart 105.668 Tommis 129,038 Crazyspike 84.909 Blinker 6.666 |
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef PPL het volgende:
Hallo,
Ik heb zojuist faction fok-2 verlaten.
Ik ga mijn geluk even elders proberen.
Jammer dat ZigoSOS niet even on-line was om te kunnen overleggen.
Aangezien ik eerst Co leader-schap moest overdragen, voordat ik de faction uit kon, heb ik die even overgezet naar TTM.
Uiteraard is het aan ZigoSOS om daar een definitief besluit in te nemen.
Geen problemen verder hoor trouwens.
Ik was gewoon ff toe aan wat anders.
Ok dan, bedanktquote:New!
23/05/06
12:51:10 PM You were transfered Co-Leadership of your Faction.
Als co zou ik ook jou gekozen hebben, na PPL. Maar ik voorspel een ondergang van fok 2 eerlijk gezegd. Er zitten ondertussen 3 mensen bij die gestopt zijn, en er zijn er maar een paar die echt actief zijn. Zo heb ik er eerlijk gezegd ook niet heel veel zin meer in.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Ok dan, bedanktZal mijn best doen, maar ben eigenlijk alleen vanaf 1700 tot 0000 uur online.
Dus als er een betere is, wat onze ''Leader'' vast wel weet ---> gaat uw gang.
Wordt zo wel moeilijk gemaakt ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:23 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Als co zou ik ook jou gekozen hebben, na PPL. Maar ik voorspel een ondergang van fok 2 eerlijk gezegd. Er zitten ondertussen 3 mensen bij die gestopt zijn, en er zijn er maar een paar die echt actief zijn. Zo heb ik er eerlijk gezegd ook niet heel veel zin meer in.
quote:
Het was gewoon een Snitch die nu bang isquote:7. The moment CrazySpike picks up the case a SWAT team ambushes them.
Check even je ingame inboxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wordt zo wel moeilijk gemaakt ja.
Maar we zetten gewoon door. Misschien een idee om buiten Fok! om te gaan lobbyen voor meer spelers? Alleen lvls 10 en hoger nog accepteren ofzo?
Als dit tot een fusie komt tussen de FOK! factions wil ik jullie er even aan herinneren dat FOK!1 nog voor 1.15m van mij is, maar daar komen we dan wel uit denk ik...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:08 schreef ZigoSOS het volgende:
Ondergang fok 2 in zicht...
En wil ik je eraan herinneren dat wij (fok2) jou netjes en snel hebben afbetaaldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef FIawless het volgende:
[..]
Als dit tot een fusie komt tussen de FOK! factions wil ik jullie er even aan herinneren dat FOK!1 nog voor 1.15m van mij is, maar daar komen we dan wel uit denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |