Je zou mij een Yasukuni cadeau kunnen doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Tja, waar kan ik m'n merits het beste aan besteden, alle items heb ik al...
Zoeken jullie nog mensen ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:32 schreef TMan het volgende:
[..]
Ja, een beetje surrenderen tegen een factie met maar 2 members![]()
Increase interrest, hoeveel % krijg je dan? Anders kan dat nog wel eens een Merit waard zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Tja, waar kan ik m'n merits het beste aan besteden, alle items heb ik al...
1% meer bij 1 week, 2% meer bij 2 weken en 5% meer bij een maand. Voor mij zeker de moeite waard, 5% extra per maand is toch 250k per maand extra, heb ik maar meteen 2 keer gedaan, nu krijg ik 8m ipv 7.5m, kan je dan beter doen dan een merit besteden aan geld, dan krijg je 1 keertje 300k ofzo, op deze manier 250k per maand.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Increase interrest, hoeveel % krijg je dan? Anders kan dat nog wel eens een Merit waard zijn.
Ben je weer geld aan het verdienen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:28 schreef FIawless het volgende:
New!
20/05/06
6:27:18 AM !!!PEACE!!! asked to surrender to your Faction.
*rahr*
Ik sta daar ook niet negatief tegenover, dan bestaat er de mogelijkheid voor een tweede trainingsfaction voor low levels. Als mensen nu in willen stappen in één van beide factions heeft dat een negatieve invloed op de OC's of ze mogen niet meedoen en verdienen aldoende dus niets.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:21 schreef PPL het volgende:
[..]
M'n man, wat doe je?
[..]
Sta ik in principe niet negatief tegenover.
Dat moeten de leaders dan maar verder uitzoeken.
je vergeet ietsquote:
ik doe alles voor mn postcountquote:
scherp ququote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:45 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk moest ik dus even mn profiel zoeken
naar Bambi toch?quote:
mijn foutquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:24 schreef FIawless het volgende:
[..]
Niets mis met Bambi!![]()
Maar flawless staat er ook al vanaf het begin in met een spelvaut![]()
waarom zou ik dat voor jou doen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, en zet mijn ingame naam er even bij![]()
pokertoernooi?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
mijn fout
ik ga wel ff klooien, of niet
poker tournooi start over 30 minuten al, dus moet ff wat dingen regelen hier anders zit ik straks zonder drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |