quote:Name: Bomb Threat Users joined: 7 Hours left: 1 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
gr8w8 19
Paxlie 19
Lyssa 15
Tecnix 14
-NmeLineZ- 13
syphernl 14
bustmefor1k 19
Yep, klik maar eens op bug reports links onderinquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn energy en happiness gaat sinds een paar dagen extreem langzaam omhoog...Bug ofzo?
Heb ik ook gedaan, maar voor arson heb je ook 'n rijbewijs nodig... is 't slim om die ook over te slaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:22 schreef FIawless het volgende:
mompelt iets over transport drugs gewoon overslaan...
Dexterity: 71092.3368![]()
Ik moet nog 26 dagen ofzo voordat ik mijn rijbewijs heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:22 schreef FIawless het volgende:
mompelt iets over transport drugs gewoon overslaan...
Dexterity: 71092.3368![]()
Je hebt lekker kunnen lvlen op de ''lagere'' crimes dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:10 schreef FIawless het volgende:
Ik heb niet veel arson gedaan en ben meteen naar GTA gegaan, maar dat komt omdat crimes toen maar tot assassination gingen.
Dat die crimes af en toe failen kan ik wel mee leven. Dat ik al meer dan 150 aan stats ben misgelopen doordat de Energy niet doorloopt vindt ik veel erger.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef TMan het volgende:
Ik wordt schijtziek van die assassinations, steeds groen en dan plotseling rood ertussen, terwijl armoured virusses altijd goed gaan :|
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef TMan het volgende:
Ik wordt schijtziek van die assassinations, steeds groen en dan plotseling rood ertussen, terwijl armoured virusses altijd goed gaan :|
Dus zonder een crime te doen in 1x 20 nerve weg.quote:You will have to wait for your nerve bar to refill before you try doing more crimes!
Sorry, ik was gisteren dus weg naar een voorstelling van Eric van Sauers.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou ja zeg, wel, ik zie het morgen wel. Stort het maar. Heb die 700k wel nodig voor een nieuwe vastzetting. Is toch uiteindelijk weer een Miljoen.
* TheThirdMark kan over 2 maanden eindelijk 2.5M uitgeven aan een betere woning.
Welkomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:02 schreef NorthernStar het volgende:
Warm welkom voor nieuwe spelers hier op Fok!
Klopt, is een bug.quote:Is die TC site altijd zo brak? Soms is het echt niet vooruit te branden of blijft hij 'hangen'. En die energy en crimesbar klopt ook vaak niks van. Mijn happy blijft rustig op vol staan ook al kom ik in jail maar de energy komt bijna niks bij.
Met een trailer krijg je meer Happy dan met een shack.quote:En heeft het zin om een trailer te kopen of kun je beter wachten tot je een fatsoenlijk huis kunt kopen?
Dat is dus 10.000 each voor:quote:Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Bomb Threat
Time: 19/05/06
1:03 AM
Result:
1. Zebbie wires up the C4 to a mobile phone.
2. CrazySpike places the explosive in a trash can inside a busy shopping center.
3. A call is made by snooze to the authorities requesting a $70,000 ransom.
4. Armed police begin evacuating the shopping center.
5. Two hours later the demand is met and $70,000 is delivered to the drop point.
6. Zebbie and CrazySpike go to collect the cash.
7. The faction gets the cash and moves back to the faction headquarters.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $70,000 Respect gained: 3
Hmmm.. dat gaat in het begin wel erg langzaam hoor, dat sparen. Maar als het alleen van invloed is op de happybar dan hoeft het idd nog niet. Blijf ik nog wel even in de shack.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Met een trailer krijg je meer Happy dan met een shack.
Dat is van invloed op de prerstaties in de gym.
Zie ook www.torncitycentral.com voor meer details.
Persoonlijk zou ik sparen voor een huis.
Is dit een aanzoek?quote:Misschien kan je iemand zoeken om mee te trouwen en dan de kosten voor de aankoop van een huis delen.
Tnx.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:11 schreef Blinker het volgende:
Volgens MyFaction
Crimes:
Doe rustig aan met de crimes en probeer pas een stapje hoger als je alleen maar groene berichten krijgt bij je huidige crimes.
Zodra je de jail ingaat, gaat er weer veel vanaf namelijk = Niet goed!
Een enkele bruine melding is geen probleem, maar krijg je er twee achter elkaar, doe even weer een paar keer een mindere crime, dat werkt het beste.
Ik ben al getrouwd.quote:
Gewoon steeds een stapje hoger proberen.quote:Die [afbeelding] voor de crimes die je kunt doen verdwijnen na 10 dagen. Hoe kun je inschatten welke crimes je kunt doen? Of is dat een kwestie van uitproberen en hopen dat je niet in jail beland?
Donator Packs zijn te koop in Auction Housequote:
quote:
Dan kan ik eindelijk naar een groter huisquote:Investment bank
--------------------------------------------------------------------------------
You have invested $4,350,000 for one month.
Remember you will not be able to touch this money one month.
You will not be able to create another investment account until this one has finished.
When the investment account is over you will be sent an event and you will be able to withdraw the money from the bank.
At the end of the one month, you will receive $2,175,000 extra.
De bank heeft een max van $5M toch?, lolz, heb ik toch nog 2.2M voor een nieuw huis (geld huidige woning meegerekend)quote:You currently have an investment account. In 31 days you may withdraw the $6,525,000 and start a new account if you wish.
quote:
quote:Thank you, you’re work is much appreciated. Please accept $2,500,000 for completing the mission.
This is a ripp-off, hand over the cash and no harm will be donequote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:26 schreef FIawless het volgende:
bedelen?
Wat is jouw lvl eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:02 schreef BLADEZZ het volgende:
Wat is dit danDeze week kreeg ik ineens nerve tot 25.. en nu weer nerve tot 20
Lvl 14quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat is jouw lvl eigenlijk?
Nerve bar veranderingen---> wanneer je achter elkaar een paar crimes failed, of in jail terecht komt kan die bar weer terug gezet worden.
Shit, je was me voorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:12 schreef FIawless het volgende:
The Co-Leadership of your Faction was transfered to Stampertje.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |