Mja... ik had een gas can gekocht voor 1,2 miljoen op de item market, tot ik erachter kwam dat ik een rijbewijs nodig had, toen heb ik 'm meteen weer verkochtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:33 schreef PPL het volgende:
Iemand een gas can te koop voor een mooi prijsje?
Weinig zin om eerst 100 punten te verzamelen ā $ 12.500
Vind ik een beetje een dure grap.
Een villa kost evenveel als een gas canquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:04 schreef Blinker het volgende:
Ook niet realistisch een gas can voor $1,2 mil
Niet voor level up. Bij lvl 5, 10, 15 etc. krijg je een merit, als je rank omhoog bent of bij sommige 'mijlpalen' zoals 1000 theft crimes, of bij zoveel dagen getrouwd enzovoorts. Maar niet telkens bij lvl up.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:07 schreef Blinker het volgende:
Trouwens je hoort toch een merit te krijgen als je level up gaat?
Ik heb die nu niet gekregen
Gelijk reporten of ff wachten?
Alvast gepostquote:Name: Bomb Threat Users joined: 5 Hours left: 1 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
syphernl 14
-NmeLineZ- 14
Tecnix 14
bustmefor1k 20
gr8w8 19
quote:> Crime Log
Some crimes take a few hours once able to be committed to actually be committed, this is not a bug just give it a few hours and it will fix it self.
Below is the crime your faction is planning at the moment:
Name: Bomb Threat Users joined: 4 Hours left: 0 Join crime: Join
Oompa 11
CrazySpike 13
Blinker 7
TheThirdMark 15
Doe je toch iets verkeerd, ik ben nu opweg m'n pedigree doberman te unlockenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Ok dan, ik denk trouwens dat ik mijn hond ga dumpen. Lief teefje hoor, daar niet van, maar ik krijg haar maar niet ge-unlocked.
* TheThirdMark heeft een baanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd, ik ben nu opweg m'n pedigree doberman te unlockenNa 9 dagen was hij al healthy. Alleen maar dog treats voeren op 80% en fetch spelen tot dag 20, daarna 1 keer per dag bij 39% of lager uitlaten en dog treats blijven voeren tot hij unlockt is. Zo moeilijk is het niet
PS
Na dag 20 dus geen fetch meer spelen, unlocken gebeurt tijdens het uitlaten.
Ik voer hem twee keer per dag een dog treat en 1 keer per dag laat ik hem uit, dat lijkt me wel haalbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
* TheThirdMark heeft een baan
Dus geen tijd om hem tussendoor nog eens uit te laten enz enz. sochtends om 0600 en smiddags rond 1700 en dan snachts nog een keer. Maar is dus niet genoeg.
Tsja, maar in de tijd dat ik weg ben loopt hij terug naar 0%quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik voer hem twee keer per dag een dog treat en 1 keer per dag laat ik hem uit, dat lijkt me wel haalbaar
quote:
Yep, kost een beetje, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lvl? En die 32/32 heb je zeker door 3 merits?
quote:Name: Bomb Threat Users joined: 7 Hours left: 0 Join crime: Join
-NmeLineZ- 14
RCHY 11
gr8w8 19
bustmefor1k 20
Lyssa 15
Tecnix 14
syphernl 14
Vanaf level 17 pas computer crimes?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Heb je voor Arson een rijbewijs nodig? Maakt voor mij niets uit, met lvl 15 kan ik toch nog alleen maar lvl 7 crimes doen. Over 18 dagen heb ik drivers license, misschien lvl 16 en dan ga ik wel drugs doen(of geeft die geen/weinig xp?) Hoop dat ik vanaf lvl 17 een keer computer crimes kan gaan doen.
Ik ben level 14, gaat prima. Ik heb net drug crimes overgeslagen aangezien ik geen rijbewijs heb maar die is op komst.quote:1. You switch on your computer and put the simple virus disk into your CD drive.
2. You begin transfering the virus to Faith Bottle 's bank account.
3. The virus sends you Faith 's account number and you begin transfering the funds from theirs to yours.
Result: You cheer as the funds in your account rise by $898
toch wel knap, je stopt een floppy in je cdrom-spelerquote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vanaf level 17 pas computer crimes?
[..]
Ik ben level 14, gaat prima. Ik heb net drug crimes overgeslagen aangezien ik geen rijbewijs heb maar die is op komst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |