Inkomen en servicekosten kijken ze naar. Misschien zit daar verschil in bij jullie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je meer dan 100 euro aan huurtoeslag krijgtIk heb ook een kamer van 325 en krijg 40 euro.
Mijn inkomen is 0 (lager kan niet geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inkomen en servicekosten kijken ze naar. Misschien zit daar verschil in bij jullie.
Ik heb een huur van 450 en krijg 170 euro huurtoeslag
Zelfstandige woonruimte met eigen toegang/voorzieningen versus een niet zelfstandige kamer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je meer dan 100 euro aan huurtoeslag krijgtIk heb ook een kamer van 325 en krijg 40 euro.
Met een niet zelfstandige kamer krijg je sowieso geen huurtoeslag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef ROG het volgende:
[..]
Zelfstandige woonruimte met eigen toegang/voorzieningen versus een niet zelfstandige kamer?
Soms wel, geloof ik. Ik weet alleen niet wat de voorwaarden zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Met een niet zelfstandige kamer krijg je sowieso geen huurtoeslag.
Een eigen voordeur is de voorwaarde, zolang je die hebt wordt je woonruimte gezien als zelfstandig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms wel, geloof ik. Ik weet alleen niet wat de voorwaarden zijn.
Een zelfstandige woonruimte wordt pas als zelfstandig gezien als er eigen voorzieningen zijn (keuken/douche/toilet) en eventueel een eigen voordeur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Een eigen voordeur is de voorwaarde, zolang je die hebt wordt je woonruimte gezien als zelfstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |