Vettig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit, en ze zijn vettig.
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Er zit niet eens een blond jochie tussen die ballenjongens..
Sinds altijd al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?.
Ik zie geen ballen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar horen natuurlijk foto's bij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind ze niet vettig.quote:
Ze glanzen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind ze niet vettig..
Hmmz. Dacht dat jij juist zo van de tall, dark en stoffige jongens was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds altijd al.. Hoezo?
Maar niet alleen blond hoor. Bruin haar & ogen zijn ook schattig..
Glanzend haar? Dan betekent meestal dat ze gewassen zijn.quote:
Die moet je ook grabbelen.quote:
Leuk, blauwe ballenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die moet je ook grabbelen.
Soort van Lingo zeg maar..
oooooh jammer zegt Francois dan, een rode balquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die moet je ook grabbelen.
Soort van Lingo zeg maar..
Je hebt vies glanzend en schoon glanzend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Dacht dat jij juist zo van de tall, dark en stoffige jongens was..
quote:
Blauw, rood..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
oooooh jammer zegt Francois dan, een rode bal![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt vies glanzend en schoon glanzend.
En het verschil wil TRS je ook nog best wel aan de hand van foto's laten zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Je leert hier toch elke dag weer iets nieuws.
Rukpukje heeft foto's?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En het verschil wil TRS je ook nog best wel aan de hand van foto's laten zien![]()
Dat is ze geraden ook!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ausiello: Straight from the horse's mouth, Rob Thomas just e-mailed me to confirm that Veronica Mars has been renewed for a third season. The show got a 22-episode order that, depending on ratings, can be reduced to 13.
Idril! nu met langer haar!quote:
Ja tuurlijk heb ik het gezien!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef anne_Chris het volgende:
je hebt het gezien![]()
ik laat het al 2 jaar groeien
ben jij dat echt op die foto's? ik dacht dat jij het best bewaarde geheim van FOK! was
Die was gister op RTL 4... ik heb op een ander forum nog een leuke post gemaakt over hoe walgelijk die Christen was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef petre86 het volgende:
RTL7 net. jouw vrouw mijn vrouw
USA.. conservatieve bijbelvrouw ruilt met pot..
Waarom kan het je schelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
"Commissaris rex, Der Clown, Tatort... allemaal mietjes. Cobra 11, voor echte mannen"
Ik vind dat soort uitingen nogal triest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!
Zoooo, heb JIJ al een terrasje gepikt met Uggs aan??![]()
Hoe gaat het met jou?
Goeie vraag eigenlijk.quote:
Ah joh, lekker vast dichtknopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het is geen weer voor Uggs.
Ook niet echt voor terrasjes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |