Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.
Rotterdam![]()
Vertelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleesch.
Dag meneer.
Dank je, thank you, merci, grazie en meer van zulksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Beauty and the Beast komt er weer terug, deze en volgende week is in de Ahoy Musicals in Ahoy en volgende week maandag De musical Awards Gala (5 euro per kaartje). Purper is ook grappig. En volgend seizoen Cats, Chess, My fair lady...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vertel. Wat zou ik moeten zien volgens jou
.
*neuriet*quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Trusten. Veel plezier met lezen dat ga ik zo ook maar eens doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:42 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik ga The Liar uitlezen. Truste iedereen.
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.quote:
Oh dit was geen onderdeel van jullie script ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |