Caberet www.sarakroos.nlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Klinkt als iets met veel zingen. Theater is machtig hoor, vaker gaan
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Caberet www.sarakroos.nl. Ik wil idd ook vaker gaan maar het of dat ik het te duur vind of dat ik kaartjes vergeet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaan
Verder, ja... volgens mij kost een gemiddeld theaterkaartje niet meer dan een avondje de kroeg in...
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:57 schreef NanKing het volgende:
En idd de kaartjes zijn meestal niet het enige probleem ik moet ook nog eens treinen en ik heb geen ov.
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.
Woon je niet ergens in de buurt van een goed theater?
Nieuw versch vleesch in het topic?!quote:
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleeschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nieuw versch vleesch in het topic?!.
Of heb ik weer eens wat topics gemist?.
Hoedanook.. dag mevrouw.
Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.
Rotterdam![]()
Vertelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleesch.
Dag meneer.
Dank je, thank you, merci, grazie en meer van zulksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Beauty and the Beast komt er weer terug, deze en volgende week is in de Ahoy Musicals in Ahoy en volgende week maandag De musical Awards Gala (5 euro per kaartje). Purper is ook grappig. En volgend seizoen Cats, Chess, My fair lady...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vertel. Wat zou ik moeten zien volgens jou
.
*neuriet*quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Trusten. Veel plezier met lezen dat ga ik zo ook maar eens doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:42 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik ga The Liar uitlezen. Truste iedereen.
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.quote:
Oh dit was geen onderdeel van jullie script ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
zo daar heb je Keizerpinguin weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:12 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo,![]()
allemaal ff een kleine groet!!![]()
en natuurlijk ff melden dat alles goed met me gaat en met mijn vriendje ook!!![]()
En ff polsen wie er allemaal naar de danssalon reunion party gaan natuurlijk!
xxx moi
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en borenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een achtergebleven zwarte Piet bij de schoorsteen ?
En die arbeiders hebben dus bruut je ochtendrust verstoord ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en boren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |