Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Chocola is niet in rollen. Behalve Rolo. En dat smelt.
Mee eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:32 schreef Shirley het volgende:
Mannen die goed kunnen dansen in een disco.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
Dance muziek was voor homo's en andere minderheden. Echte kerels schudden alleen met hun lange haar tijdens hardrockconcerten.
Waarom meisjes tussen aanhalingstekens staat is me 'n raadsel (quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef Pracissor het volgende:
Hmmm... ik vind het leuk om te dansen, het liefste op foute homo-electro en/of progressieve dance, ik ken dan gewoon geen schaamte. Het is gewoon een manier van uiten, ik vind het triest dat jongens uitgaan om 'meisjes' te versieren, bij meisjes vanaf 18 jaar gaat dit toch niet meer lukken met triest aan de bar hangen. Maar toch hou ik ook van alle soorten rockmuziek, maar zal daar idd niet snel op gaan dansen.
Nooit zal de edele kunst van het barhangen verloren gaan!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:33 schreef Dabien het volgende: Maar ik denk juist dat dat aan de bar hangen een liefhebberij van voorbijgaande aard is.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
De huidige generatie beschouwt gitaarmuziek-liefhebbers als losers.
Dude, wie heeft het hier over tot je navel openhangende overhemden? Als je nog steeds niet voor de buitenwereld uit de kast bent gekomen en juist extra je heteroseksuele aard wil benadrukken (wat latent homofiel op mij overkomt) moet je eens niet naar homobars gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:25 schreef Greus het volgende:
[..]
Waarom meisjes tussen aanhalingstekens staat is me 'n raadsel (), maar to the point:
Het is toch van de pot gerukt dat dit soort beelden aangehangen worden tegenwoordig![]()
Dus je moet in ieder geval kunnen dansen om meisjes van boven de achttien te kunnen versieren? Ik weet niet uit welk omhooggevallen homohol jij komt rollen... maar sinds wanneer kun je niet gewoon met die meiden ouwehoeren? In plaats van in 'n tot je navel openhangend overhemd je als 'n halve mongool staan gedragen op de dansvloer![]()
Dance-muziekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Summoner het volgende:
Ik dans alleen als ze Einsturzende Neubauten draaien.
* Experimentalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Summoner het volgende:
Ik dans alleen als ze Einsturzende Neubauten draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |