abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 01:12:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_37866620
Wanneer is het begonnen dat zelfs mannen hun beste beentjes voor zetten ?

Ik ben van de generatie dat alleen vrouwen dansten en dat mannen aan de bar hingen zich lam zuipend kijkend naar de dansvloer welke meid ze in bed wilden hebben.

Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat volwassen kerels een paringsdans op de dansvloer uitvoeren en niet met een meid dansen maar alleen in trance met hun lichaam aan het zwaaien zijn.

Gabber was helemaal erg, kerels die zich als macho's voordeden dansten de horlepiep en schoten fictieve ballen de ruimte in.

Saturday Dance fever was voor mietjes in Soulbroeken met een rol chocola in hun te strakke broek. 10 jaar later staan ze zich allemaal in het zweet te werken.

Dance muziek was voor homo's en andere minderheden. Echte kerels schudden alleen met hun lange haar tijdens hardrockconcerten.

Had het met drugs te maken, waardoor mannen hun schaamte overwonnen ?

Of eerder met massale gekte die tot op de dag van vandaag standhoudt ?

De huidige generatie beschouwt gitaarmuziek-liefhebbers als losers.

Die zeggen kijk ze daar staan de dooie lullen met hun biertje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:13:06 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_37866641
Chocola is niet in rollen. Behalve Rolo. En dat smelt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 01:19:20 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_37866759
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Chocola is niet in rollen. Behalve Rolo. En dat smelt.
Je begrijpt wat ik bedoel.

Dans jij ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:27:09 #4
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37867841
Hmmm... ik vind het leuk om te dansen, het liefste op foute homo-electro en/of progressieve dance, ik ken dan gewoon geen schaamte. Het is gewoon een manier van uiten, ik vind het triest dat jongens uitgaan om 'meisjes' te versieren, bij meisjes vanaf 18 jaar gaat dit toch niet meer lukken met triest aan de bar hangen. Maar toch hou ik ook van alle soorten rockmuziek, maar zal daar idd niet snel op gaan dansen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_37867855
Het smelt niet in je hand, wel in je hoofd...
pi_37867885
Mannen die goed kunnen dansen in een disco.
Back in business.
  Moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 02:50:23 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37868002
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:32 schreef Shirley het volgende:
Mannen die goed kunnen dansen in een disco.
Mee eens
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 16 mei 2006 @ 03:33:34 #8
16140 Dabien
hail to the King baby!!!
pi_37868116
Ik weet niet hoe oud je bent, tong80, maar mijn ouders (ik ben 29) en hun generatiegenoten gingen elk weekend dansen. Dat was de enige vorm van uitgaan die bestond. Ze gingen met een groepje jongens/meisjes naar een café met een zaaltje en daar werd er gedanst. Het was ook heel normaal dat zowel jongens als meisjes rond hun 16e op dansles gingen.

Dat er nu andere dansvormen worden gebezigd en dat jij die wellicht niet zo op prijs stelt, kan ik me voorstellen. Maar ik denk juist dat dat aan de bar hangen een liefhebberij van voorbijgaande aard is. De meeste meiden hebben het niet zo op die dronken gastjes die over mekaar struikelen om domme opmerkingen te maken over wat zich op de dansvloer afspeelt.
"You may be a king or a little street sweeper, but sooner or later you'll dance with the reaper."
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:49:04 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_37868508
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
Dance muziek was voor homo's en andere minderheden. Echte kerels schudden alleen met hun lange haar tijdens hardrockconcerten.

Ik moest lachen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:56:35 #10
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_37868527
Er zijn toch nogsteeds clubs, disco's, bruine kroegen, zaaltjes en live muziek?
En elke uitgaansgelegenheid heeft zo ze eigen publiek.
En zelfs vroeger toen ik jong was en naar punk concerten ging, was het bijv in de paradiso erna gewoon noodlanding enzo, lekker dansen. Ik zie niet hoe dit ooit anders is geweest.
Je leeft maar één keer...
pi_37868663
Dude....je bent de belangrijkste dans vergeten: De Pogo

Ruig uitziende jongemannen die wild tegen elkaar opbotsten onder het genot van wilde muziek.
Degene die het langst bleef staan, kreeg het meisje van zijn keuze. Simpel
pi_37869348
Vroeger was gewoon alles beter.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:30:39 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37878616
Ik dacht dat mensen van Tong's generatie nog 'kwartjes zochten' op de dansvloer van het lokale jeugdhol, op de gezellige deuntjes van Joy Division of The Cure...

Nou ja, eerlijk gezegd ben ik ook totaal geen danser, ik geniet meer op een andere manier van muziek. Bovendien is veel muziek die ik luister ook niet echt 'dansvriendelijk'.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_37879847
Ik dans, maar dat is pastiche. Het is een spelletje wie het meest belachelijk zn nacht door kan brengen. Dat lukt prima op studentenfeesten en alternatieve rock/pop. Ik wel nog wel eens een avondje gaan dj'en en dan belle&sebastian aan nirvana vast draaien. Zodra er geen humor meer in het spel zit vind ik het niet leuk meer; dance of arrenbee bijvoorbeeld. Soms kom ik wel eens in een of andere club, maar daar nemen mensen zichzelf serieus en proberen zich zo goed mogelijk te verkopen aan het andere geslacht. Bah.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:12:15 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37880069
Me lam zuipend aan de bar hangen.

Met lang haar schudden tijdens hardrockconcerten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:25:53 #16
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_37880566
ik dans eilk alleen als ik te dronken ben om normaal te doen

(en het komt er dan meestal op neer dat ik dan het cafe word uitgetrapt )
pi_37880568
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef Pracissor het volgende:
Hmmm... ik vind het leuk om te dansen, het liefste op foute homo-electro en/of progressieve dance, ik ken dan gewoon geen schaamte. Het is gewoon een manier van uiten, ik vind het triest dat jongens uitgaan om 'meisjes' te versieren, bij meisjes vanaf 18 jaar gaat dit toch niet meer lukken met triest aan de bar hangen. Maar toch hou ik ook van alle soorten rockmuziek, maar zal daar idd niet snel op gaan dansen.
Waarom meisjes tussen aanhalingstekens staat is me 'n raadsel ( ), maar to the point:

Het is toch van de pot gerukt dat dit soort beelden aangehangen worden tegenwoordig

Dus je moet in ieder geval kunnen dansen om meisjes van boven de achttien te kunnen versieren? Ik weet niet uit welk omhooggevallen homohol jij komt rollen... maar sinds wanneer kun je niet gewoon met die meiden ouwehoeren? In plaats van in 'n tot je navel openhangend overhemd je als 'n halve mongool staan gedragen op de dansvloer
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:26:34 #18
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37880595
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 03:33 schreef Dabien het volgende: Maar ik denk juist dat dat aan de bar hangen een liefhebberij van voorbijgaande aard is.
Nooit zal de edele kunst van het barhangen verloren gaan!
Ik mag graag een danspas wagen, mits met de juiste muziek en omgeving (en soms met een flinke hoeveelheid alcohol die m'n schaamte en zelfkennis heeft weggenomen).
Veel uitgaansgelegenheden zijn niet de juiste omgeving (weinig ruimte door drukte en indeling van de zaak) en de muziek is er in veel gevallen ook niet naar Daarom is barhangen en gezellig ouwehoeren een veel leukere bezigheid.
Let the beat control your body!
pi_37880991
Types zoals TS moeten idd niet gaan dansen. Als zo'n lamme hork toch de dansvloer opgaat, dan ontaardt dit namelijk binnen 2,47 minuten in graaipogingen bij de aanwezige dames, dan wel onbedoelde elleboogstoten door het spastisch rondmaaien van de ledematen van de hork in kwestie. Tevens danst kots op de dansvloer niet zo lekker (tenzij je wilt moonwalken, maar da's ook alweer uit )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37881494
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:

De huidige generatie beschouwt gitaarmuziek-liefhebbers als losers.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:00:53 #21
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_37881734
Ik dans alleen als ze Einsturzende Neubauten draaien.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:26:28 #22
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37882552
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:25 schreef Greus het volgende:

[..]

Waarom meisjes tussen aanhalingstekens staat is me 'n raadsel ( ), maar to the point:

Het is toch van de pot gerukt dat dit soort beelden aangehangen worden tegenwoordig

Dus je moet in ieder geval kunnen dansen om meisjes van boven de achttien te kunnen versieren? Ik weet niet uit welk omhooggevallen homohol jij komt rollen... maar sinds wanneer kun je niet gewoon met die meiden ouwehoeren? In plaats van in 'n tot je navel openhangend overhemd je als 'n halve mongool staan gedragen op de dansvloer
Dude, wie heeft het hier over tot je navel openhangende overhemden? Als je nog steeds niet voor de buitenwereld uit de kast bent gekomen en juist extra je heteroseksuele aard wil benadrukken (wat latent homofiel op mij overkomt) moet je eens niet naar homobars gaan.

Nee, ik ben geen homo, ik ga vaak samen met m'n vriendin uit en dan dansen wij vaak tussen alleen maar vrouwen, omdat mannen stoer aan de zijkant staan. Als je zonodig wil praten of hangen ga dan naar een café, maar ik heb een hekel aan mensen die staan te 'borrelen' op de dansvloer.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_37887417
Het ergste vind ik als er van die kerels zijn die helemaal niet kunnen dansen en het dan gaan doen, dat is zo triest. En dan zeggen, "hej joh, doe niet zo saai!". liever saai dan onwijs voor gek staan, nerds! Sta ik liever als een dooie lul met een biertje aan de kant....

Het wordt tijd dat de gitaarmuziek de macht weer overneemt!
<Typ hier een bericht>
pi_37889769
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Summoner het volgende:
Dance-muziek
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 mei 2006 @ 20:44:43 #25
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_37890633
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Summoner het volgende:
* Experimental
* Industrial
* Experimental Rock
* Dark Ambient

lijkt me niet handig om op te dansen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')