Als ik het binnen heb MOET ik het kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:59 schreef Shogo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen uberhaupt om 7 uur s'ochtends zoals ik hier weleens gelezen heb gaan kijken. Ik vind het veel prettiger om het s'avonds op mijn gemak te bekijken ook al heb ik bijna de hele dinsdag vrij.
Ik zit aan mijn 3e bak koffie. Ik ben wakker genoegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben net wakker, heb de downloads maar klaargezet. Ik kijk zometeen als ik 100% wakker ben naar de afleveringen.
quote:
Nou ja, toen die de pen oppakte had ik al door dat daar wel een microfoontje inzat, lag er allemaal net iets te dik op.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Richardfun het volgende:
Briljant hoe Logan uiteindelijk ontmaskerd werd, zag dat echt niet aankomen met die 'bug' op z'n pen.
eigenlijk zou ik die promo moeten bewaren tot volgende week, maar dat gaat me niet lukken denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef koudair het volgende:
heerlijk einde hoor...niet teveel actie maar een lekkere opbouw naar het slot toe
we zaten een beetje op de chinezen te wachten.
oh ja een kleine promo dat seizoen 6 eraan komt http://rapidshare.de/file(...)romo_ea186_.avi.html
hebben ze geloof ik na ieder seizoen wel...met op het laatst een kleine mededeling dat het volgend seizoen in januari begintquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:01 schreef qu63 het volgende:
dat was eigenlijk een hele korte samenvatting van S5
WTF!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
iemand dit ook opgevallen![]()
[afbeelding]
jack is dead staat er van rechts naar links
Begint een beetje op lost te lijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
WTF!
en die nummers?
en boven die streep staat iets met phone..
Ik had het door toen ze ook over die nervegas aanval begon. Daarvoor nog niet. Maar toen ze dat zei dacht ik van 'hé'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef Aurelium het volgende:
Pff, wel een beetje onzin dat jack bauer om 5 voor 7 ofzo ontvoerd werd en om 7 uur volledig afgetuigd was en op de boot naar china zat.
Maar goed, al met al een zeer toffe seasonHoewel ik toen logan zn vrouw zo begon te mishandelen wel wist dat het opgenomen werd
Wie wil er nu zon soort Lost, Prison Break seizoen hebben waarbij je tig keren een week of meer moet overslaan... zoals dit jaar is gedaan was het echt supervetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef truStie het volgende:
Weer pas in Januari? Jeez dat duurt echt te lang.. waarom kan 24 niet gewoon vroeger beginnen
Er staat ook "Phone" en daarnaast een rijtije nummers. Dit is het nummer van de 24 fan phone, wat al eerder langsgekomen is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
iemand dit ook opgevallen![]()
[afbeelding]
jack is dead staat er van rechts naar links
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef mrkanarie het volgende:
Ik denk dat die boot op een mysterieuze wijze van koers raakt en dan by Sawyer en Jack enzo op het eiland komt.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef Myers het volgende:
De finale wordt heus wel vet hoor, morgenavond zeggen jullie allemaal van 'wow, dat was echt de beste finale van 24 ooit!'
bewijs?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:36 schreef Merkie het volgende:
Henderson is gewoon kapot hoor.
Te ver gezocht. Als Jack zich aan de deal zou houden had hij echt Henderson niet 2x geschoten. Dan schiet 'ie hem gewoon 1x in de schoudert ofzo. Bovendien is z'n rol uitgespeeld in 24.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
bewijs?
2 kogels, waarvan minstens een in zn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |