Daarom was het juist een mooie scène! Je ziet de menselijkheid van Chapelle. Dat het niet zo erg was omdat het een enorme eikel was vind ik nergens op slaan, op het eind voelde ik net zo veel medelijden met hem dan met wie dan ook. Zijn dood is het meest ingrijpend geweest vind ik. Meer dan wie dan ook. Palmer, Tony, Michelle, Teri, wie dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chapelle was een tragische scene, maar het was ook een enorme eikel, dus zo erg was het niet
ze zijn allemaal op een andere manier aan hun einde gekomen, dus eigenlijk niet te vergelijken imhoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:19 schreef Bellator het volgende:
[..]
Daarom was het juist een mooie scène! Je ziet de menselijkheid van Chapelle. Dat het niet zo erg was omdat het een enorme eikel was vind ik nergens op slaan, op het eind voelde ik net zo veel medelijden met hem dan met wie dan ook. Zijn dood is het meest ingrijpend geweest vind ik. Meer dan wie dan ook. Palmer, Tony, Michelle, Teri, wie dan ook.
Dat lijjkt me voor mij ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik heb 1 chapplle, 2 chase zijn hand, 3 jacks breakdown
Nouja, het is in zoverre te vergelijken dat je kan kijken bij wie je het grootste "OMGquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze zijn allemaal op een andere manier aan hun einde gekomen, dus eigenlijk niet te vergelijken imho
dat wel ja, maar bij Chapelle wist je wat er aan zat te komen en bij Palmer niet, wat voor mij het OMG-gevoel bij Palmer wat sterker maaktequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Bellator het volgende:
[..]
Nouja, het is in zoverre te vergelijken dat je kan kijken bij wie je het grootste "OMG" gevoel had.
Naja, tot op het laatste moment had ik het gevoel dat Chapelle wel gered zou worden. Als het dan op een gegeven moment toch zo ver is het wel even slikken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat wel ja, maar bij Chapelle wist je wat er aan zat te komen en bij Palmer niet, wat voor mij het OMG-gevoel bij Palmer wat sterker maakte
dat duurd veel te lang!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar in de Fox nieuwsbrief die ik net kreeg staat dat 24 Seizoen 6 in Januari 2007 begint!
Eh, wat is daar vreemd aan? Sinds seizoen 4 heb je vanaf januari non-stop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar in de Fox nieuwsbrief die ik net kreeg staat dat 24 Seizoen 6 in Januari 2007 begint!
Ach een mooie half jaar om de oude seizoenen weer te bekijken en wat nieuwe series te ontdekken.quote:
In Nederland duurt dat nog wel een half jaar, in Amerika denk ik in augustusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:17 schreef 0_finch_0 het volgende:
Wanneer komt S5 uit op DVD?
Als ik t.z.t een DVD speler koop lijkt de gehele 24-reeks me een mooie serie als starter
S4 heb ik op Nederlandse dvd, en volgens mij is het nog niet helemaal klaar met uitzenden..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef 0_finch_0 het volgende:
Waarschijnlijk in NL pas nadat hij hier op TV is geweest?
Als je m in de VS bestelt, zit je natuurlijk weer met regio-crap![]()
S4 is al een tijdje afgelopen in Nederland en de DVD kwam pas uit nadat hij helemaal afgelopen was.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
S4 heb ik op Nederlandse dvd, en volgens mij is het nog niet helemaal klaar met uitzenden..
maar ik volg het ook niet in NL
kut subs enzo
ahquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
S4 is al een tijdje afgelopen in Nederland en de DVD kwam pas uit nadat hij helemaal afgelopen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:28 schreef CloudStrife het volgende:
About the finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
doe mij die 2e maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
het album heb ik ook alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:58 schreef Shogo het volgende:
Ik heb tussen de torrents gezocht maar ik kom alleen het album 'Trust you to kill me' tegen...
Ik moet het ook eens gaan proberen. Maar die docu wil ik ook eigenlijk het liefst zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
het album heb ik ook al
best goede muziek!
idd, ik me al rot gezocht op allerlei sites enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik moet het ook eens gaan proberen. Maar die docu wil ik ook eigenlijk het liefst zien.Beetje balen dat het niet ergens als streaming media wordt aangeboden ofzo.
I trust you to kill mequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:18 schreef Merkie het volgende:
Hoe heet die docu?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:28 schreef CloudStrife het volgende:
About the finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:42 schreef burpicane het volgende:
[..]
ik vraag me af wat de toegevoegde waarde zou zijn van die eerste tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:50 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok, vandaar dat ik dat niet wist... ik ken de game niet, nog nooit gespeeld.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]Dat is best wel belachelijk, aangezien dus maar een heel klein aantal mensen die game zal spelen. Er is dus een deel van het verhaal 'opgelost' zonder dat de tv kijker dat weet. Idioot eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
ik denk het wel, Jack zal wel weer richting president gaan en daar zal Pierce ook wel bij zijn dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Zal Pierce nog een rol gaan spelen in de laatste twee delen? Ik heb zo m'n twijfels
maar Pierce moest zich toch juist een beetje schuilhouden? Ik ben trouwens benieuwd of we Wayne nog gaan zien. Palmer zou rond de tijd van afl. 24 toch worden weggevlogen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk het wel, Jack zal wel weer richting president gaan en daar zal Pierce ook wel bij zijn dan.
maar als Pierce via Mike contact heeft gehad met jack kunnen ze samen de president oppakkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar Pierce moest zich toch juist een beetje schuilhouden? Ik ben trouwens benieuwd of we Wayne nog gaan zien. Palmer zou rond de tijd van afl. 24 toch worden weggevlogen?
Dat is waar!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar als Pierce via Mike contact heeft gehad met jack kunnen ze samen de president oppakken
Wel wat captures, maar de kwaliteit was nog niet geweldig (6 jaar geleden gemaakt). Wel heb ik onlangs nog een clip gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Scanman, even offtopic. Gisteren was Donna Donna op tv. heb jij scans van Simone Walraven?
naar CTU gebracht geloof ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef Del_Toro het volgende:
vraagje, waar is wayne palmer naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |