Net gezien, OMFG. Het einde!!!
Mijn opmerkingen.
- Begin met die onderzeeër, wauw! Super! Zo spannend. "Cut him deep, and cut him fast". Aiight!
![]()
- Die ene derde agent, je wist dat ie dood ging. Ik iig wel.
![]()
- Superexecutie van Henderson door Jack. Het had haast niet mooier/beter gekund.
- Mooie Toyota.
![]()
- Goed acteerwerk van Mike Novick!
- Morris is echt het achterlijkste personage uit ooit 24.
![]()
- "He's selling women shoes in Beverly Hills"
- "Will he hurt him?" - "Jack Bauer does will do whatever it takes to compel blabla."
- Waar is Wayne Palmer?
Hij werd wel genoemd.- Morris is echt met afstand het stomste personage ooit, niet te geloven.
- Beetje low-budget om dezelfde foto van Jack Bauer te gebruiken als in seizoen 3.
![]()
- Supergoede muziek aan het begin van de tweede aflevering, waar blijft die OST!
![]()
- "Mr. President, I have a message from the White House" omfg, nieuwe TT!
- Geweldige monoloog van Jack, nóg beter dan diegene tegen Nina uit s3.
![]()
- Uitvaart van Palmer was wel mooi, met die muziek en Logan die afgevoerd wordt.
![]()
- Die foto van Edgar + Chloe...
![]()
- De Chinezen, wát een twist op zo'n goed moment. Ik vond het het meest schokkende moment van 24. Op dit moment, mijn god. Ik zag het echt niet aankomen alhoewel je het kon weten omdat een Chinees mannetje het tegen Jack zei.
- Seizoen 6 in Shanghai.
![]()
Erg goede season finale, met een beter eind dan seizoen 4! Soms ook hele ssaie stukken maar ook ENORM goede stukken. Het was de laatste paar afleveringen best mager qua verhaallijn, maar deze finale was gewoon goed met een enorme klapper op het eind.
![]()
24
NIET de TT veranderen aub. Wacht lekker tot het volgende topic.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bellator op 23-05-2006 17:30:36 ]