heh ja dat heb ik al eens gedaan, tijdens het douchen ff een flesje vagiClean volspuiten met zaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef hardstylesage het volgende:
Stop het in een leeg flesje Lactacyd
Volgens mij heeft dat spul nog eens de ideale zuurtegraad om dat zaad te laten gedijen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Smoked het volgende:
[..]
heh ja dat heb ik al eens gedaan, tijdens het douchen ff een flesje vagiClean volspuiten met zaad![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef nightfall het volgende:
[afbeelding]
rob zegt: "Daar word ik niet vrolijk van,. zo'n cummetje moet je altijd afdekken en in de koelkast zetten,. anders wordt ie slijmerig en vies"
Douche geil? LOL!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef Lucille het volgende:
Was het niet gewoon douche geil?
Ik weet het niet hoor, maar mijn kwakkie bestaat niet uit zulke dikke klonten dat het hele doucheputje vast komt te zitten. Wat eten die britse mannen voor ontbijt dan?quote:
Uhmm... op dat blaadje staat dat het putje al vol zit met haar, voeg daar de cum bij...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar mijn kwakkie bestaat niet uit zulke dikke klonten dat het hele doucheputje vast komt te zitten. Wat eten die britse mannen voor ontbijt dan?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |