12 puntenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef Heero87 het volgende:
De kernvraag van het Songfestival blijft toch nog altijd: Hoeveel punten zal Griekenland dit jaar aan Cyprus geven?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef Heero87 het volgende:
Na vanavond zeggen we waarschijnlijk weer allemaal: "En nu kijk ik nooit meer".
Ik ben Belgquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja omdat we beter scoren dan jullie![]()
quote:
Misschien is dat slim bekeken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Leuk die trip door Europa... die mensen van die aanrijding zullen wel op ze stemmen....
En ze hebben Lordi ontmoet
Dat het plebs niet beter weet, kan muziekminnend niets aan doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar wij hebben dan weer dEUS, Hooverphonic, Soulwax en Millionaire. Meestal zet Nederland daar Krezip en Kane tegenover.
NED2quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef Heero87 het volgende:
Op welke zender kijken jullie?
Ned.2quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef Heero87 het volgende:
Op welke zender kijken jullie?
eerlijk gezegd vind ik het maar een slappe hap-nummer van Lordi.... ik hard een veel hardere song verwachtquote:
Ik pleit voor Gordon met Roze.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:41 schreef Cheesecake het volgende:
Ik pleit trouwens voor deelname van Marco Borsato met Rood volgend jaar.
Straatkinderen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Heero87 het volgende:
Optreden voor een stel Bulgaarse jochies, da's weer wat stemmen gewonnen.
Of Gerard Joling met Bruinquote:
Hadden ze maar Children of Bodom of anders Impaled Nazarene moeten sturen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik het maar een slappe hap-nummer van Lordi.... ik hard een veel hardere song verwacht![]()
Jullie hébben ze wel (zeer goed overigens, luister nu toevallig Soulwax), maar sturen ze niet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar wij hebben dan weer dEUS, Hooverphonic, Soulwax en Millionaire.
Dat wíllen ze ook niet. Ten eerste omdat ze het niet hebben voor het Songfestival, ten tweede omdat ze bang zijn om af te gaan. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jullie hébben ze wel (zeer goed overigens, luister nu toevallig Soulwax), maar sturen ze niet!
ik verwacht weer een potsierlijk presentatieduo wat krampachtig lollig probeert te doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:52 schreef Heero87 het volgende:
Ook benieuwd hoe het Engels van de presentatoren dit jaar zal klinken.
Ieder land heeft toch 1000 maal betere muziekanten en artiesten dan die vanavond gestuurd worden. Maar daar gaat het niet om vanavond.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat wíllen ze ook niet. Ten eerste omdat ze het niet hebben voor het Songfestival, ten tweede omdat ze bang zijn om af te gaan. Begrijpelijk.
Ik begrijp het ook zeker, ik zou ook niet gaan als ik al een goede naam had!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat wíllen ze ook niet. Ten eerste omdat ze het niet hebben voor het Songfestival, ten tweede omdat ze bang zijn om af te gaan. Begrijpelijk.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:53 schreef Greetings het volgende:
Go Belgique, Ireland and Sweden!
Precies. Net dát wordt het grote probleem vermoed ik. Naast de vriendjespolitiek natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Belgie is ook heel aardig maar ik vraag me af of ze het live goed kan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |