Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naam
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)
Aparte vergelijking.
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Alulu het volgende:
ze heeft gelogen en wordt uitgezet want ze is illegaal, punt.
Nogmaals, misschien heb je het druk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Nee, deze vergelijking wordt gemaakt om de situatie een extra dimensie te geven, pogen om het dramatischer te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Hopelijk staan de mensen dan ook zo te juichen als de sanctie, paspoort weg en land uit, voor
alle liegende asielzoekers opgaat.
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.
Hmm, in háár situatie en met háár drijfveer/motivatie: ja.
Was dit een meer verhelderend antwoord?
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.
Laf excuus. Het kan je gewoon geen ene donder schelen wat Ayaan betreft. Eigenlijk ben je blij dat ze optieft. Hypocriet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.
Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.
Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Calvinistische letterneukerij.Links, rechts, het zal me zooi zijn.
Inderdaad. Hier komt het oer-Hollandse Calvinisme weer om de hoek kijken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef basilisk het volgende:
[..]
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
Je zou er bijna voor gaan demonsteren idd. Links Nederland dat voor Ali opkomt. Helaas doet de PvdA ook mee aan lijkenpikkerij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
Dat kan je beter aan je opa overlaten die is daar beter in.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
lol gefrustreerd?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.
Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Wat mij betreft met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.
Maar dat was het punt helemaal niet
Hij is het alweer kwijt![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
Tjah, ik snap sowieso niet waarom verdonk zich zo mengt met dit soort zaken. Is zij niet om het beleid op te stellen en dit uit te laten voeren door haar ambtenaren?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |