abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37863316
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naam
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
pi_37863335
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)

Aparte vergelijking.
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
ok, Ayan wordt niet vermoord, vergast of gemarteld maar wel verraden door haar land/partij etc. genoten. Mensen die eerder aangaven (verdonk) dat ze niet bang hoefde te zijn voor haar paspoort. Mensen die haar gebruikten vanwege haar grote mond, een politieke partij die haar maar wat graag in de armen sloot.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 15 mei 2006 @ 23:26:33 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37863340
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Alulu het volgende:
ze heeft gelogen en wordt uitgezet want ze is illegaal, punt.
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, niet gewoon heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

Calvinistische letterneukerij. Links, rechts, het zal me zooi zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:26:44 #104
144250 doesss
Show me the money
pi_37863347
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Nogmaals, misschien heb je het druk.

Hoezo een boottochtje en een vliegreisje naar de VS op kosten van ons.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37863374
Tvp
pi_37863381
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.
Nee, deze vergelijking wordt gemaakt om de situatie een extra dimensie te geven, pogen om het dramatischer te maken.

Maar gelukkig hebben we Verdonk, die haar werk goed doet en haar rug recht houdt!
Iedereen is gelijk, in dergelijke situatie zijn al eens mensen uitgezet, dus AHM nu ook.
Je probleem?
Wees blij dat in Nederland iedereen gelijk wordt behandeld, stel je voor hey, als dat anders zou zijn?!
pi_37863386
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
pi_37863405
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Hopelijk staan de mensen dan ook zo te juichen als de sanctie, paspoort weg en land uit, voor
alle liegende asielzoekers opgaat.
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
pi_37863406
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
pi_37863408
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.

Hmm, in háár situatie en met háár drijfveer/motivatie: ja.
Was dit een meer verhelderend antwoord?
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:28:07 #111
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37863409
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:

Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.

Maar dat was het punt helemaal niet

Hij is het alweer kwijt
pi_37863428
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.

Je kan toch gewoon ff zeggen waar je dat gelezen hebt
Ik geloof je best hoor, maar zou het graag zelf ff rustig lezen ipv in deze razendsnelle treath.
Fiets
  maandag 15 mei 2006 @ 23:28:37 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37863429
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.
Laf excuus. Het kan je gewoon geen ene donder schelen wat Ayaan betreft. Eigenlijk ben je blij dat ze optieft. Hypocriet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_37863438
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:30:00 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863469
quote:

Inderdaad. Hier komt het oer-Hollandse Calvinisme weer om de hoek kijken.

De letter in plaats van de geest van de wet!

In een katholiek land was dit nooit zo gebeurt.

Een van de redenen dat AHA-erlebnis zo vrij was met het rondvertellen van haar vluchtverhaal is ongetwijfeld geweest, dat zij zich niet voorstellen kon, dat hier nog een punt over gemaakt zou gaan worden.
'Middelmaat siert de straat, Ali, Kop => maaiveld'
The End Times are wild
pi_37863471
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef basilisk het volgende:

[..]

En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
pi_37863495
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
Je zou er bijna voor gaan demonsteren idd. Links Nederland dat voor Ali opkomt. Helaas doet de PvdA ook mee aan lijkenpikkerij.
pi_37863501
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
Dat kan je beter aan je opa overlaten die is daar beter in. En je mag gelijk wat aan je spelling gaan doen
pi_37863508

Ik zwaai deze mevrouw met alle liefde uit. Heerlijk toch dat het op dit punt geen flikker uit maakt of je wel of niet in de politiek zit. Je hebt verdorie gewoon geen recht op een Nederlands paspoort als je jezelf het land binnen gelogen hebt.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  maandag 15 mei 2006 @ 23:31:04 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863516
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!
The End Times are wild
pi_37863520
quote:

[..]

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

lol gefrustreerd?

Is niet mijn bevel, daar heeft de Nederlandse bevolking voor gekozen dit beleid, de Nederlandse bevolking was het toch zo zat? Ik ben het nooit ermee eens geweest, maar het was zo populair om dat soort kreten te schreeuwen, het was zo populair om een streng maar rechtvaardig asiel beleid als deze te hebben?

Nou koekje van eigen deeg dus nu, en ik heb nooit VVD en consorten gestemd of gemogen.
Gelijkheid, ook in deze was zo mooie kreet, prachtig, iedereen prees Rita erom, ook de mensen die aan Ayaans bil hingen, en nu opeens gaan ze huilen (algemene termen gesproken).

Dan moet je ook consequent zijn natuurlijk als vent.

En ja ik heb haar nooit gemogen dus zwaai haar uit, misschien nog n kaartje van mij naar haar in Amerika in de toekomst? who knows.. enige wat ik niet hoop is dat haar niets overkomt, dus daar moet men echt een uitzondering voor maken (maar dat hoop/verwacht ik ook)
X
pi_37863528
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
Wat mij betreft met terugwerkende kracht.
Als we een waardevol iemand als AHA het land uit zetten kan ik er
nog wel een paar bedenken die ook in aanmerking komen.

Er schijnt nogal wat afgelogen te worden tegenover de IND. Gelijke monniken gelijke kappen niet waar.
pi_37863541
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.

Maar dat was het punt helemaal niet

Hij is het alweer kwijt
Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 23:31:44 #124
144250 doesss
Show me the money
pi_37863548
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.

Dat is juist de reden van het onderduiken.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37863549
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
Tjah, ik snap sowieso niet waarom verdonk zich zo mengt met dit soort zaken. Is zij niet om het beleid op te stellen en dit uit te laten voeren door haar ambtenaren?

Maar ik ben het met je eens dat Verdonk ook ten dele met haar rug tegen de muur staat, aan de andere kant vind ik dat ze het nooit zo ver had moeten laten komen.
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')