Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.
Dat het haar om de centen gaat was allang duidelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze sloeg het aanbod van twee verschillende denktanks af die stukken meer bij haar 'idealen' (of was het een leugen?) passen, bij die andere waar ze nu voor gaat werken kreeg ze meer geld.
Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Doe ik dat ? De situatie toont enkel aan hoe emotieloos Nederland is geworden en vooral wat voor partij de VVD eigenlijk is. Ali mag van mij best blijven, evenals een Taida of willekeurig welke andere immigrant die wat kan betekenen voor dit land.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij het type "regels zijn regels"? Zo nee, wat zit je hier dan te triomferen?
Ik stel 'em gewoon nog een keer wat kennlijk begreep je het niet: En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Geez. Ik hoop voor je dat je later heel erg rijk word. Kan je eens een brein kopen. De vergelijking draait niet om de deportatie. Maar goed, je wil kennelijk bepaalde dingen niet begrijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje op kosten van ons?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Ja LAF omdat wij voor een systeem gekozen hebben waarbij asielzoekers nou niet erg fantastisch behandeld worden. Ondertussen stemt heer nikk bijvoorbeeld wel op 1 van de huidige regeringspartijen, waarschijnlijk zelfs rechtser.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!
Terecht werd ook door Smit-Kroes de vraag gesteld hoe de vraagstelling bijquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
tjah, waarschijnlijk heeft het voor haar inderdaad minder gevolgen dan voor de gemiddelde vluchteling uit Afrika. Ze heeft immers geld, macht en aanzien genoeg om ergens anders aan de bak te komen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is. De mensen die nu zo liggen te huilebalken over haar vertrek kunnen het beste bij zichzelf te rade gaan.
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!
Wat zit je dan de belegen diplomaat uit te hangen? Aan de hoogste boom met de bureaucratenterreur in dit tyfusland.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef gelly het volgende:
Doe ik dat ? De situatie toont enkel aan hoe emotieloos Nederland is geworden en vooral wat voor partij de VVD eigenlijk is. Ali mag van mij best blijven, evenals een Taida of willekeurig welke andere immigrant die wat kan betekenen voor dit land.
Inderdaad iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Regels moet je gewoon volgen anders krijg je willekeur. Eigenlijk hadden we gewoon niet zo veel asielzoekers moeten binnenlaten dan hadden we die problemen niet gehad. Maar ja dat is mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is. De mensen die nu zo liggen te huilebalken over haar vertrek kunnen het beste bij zichzelf te rade gaan.
Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)
Aparte vergelijking.
Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze sloeg het aanbod van twee verschillende denktanks af die stukken meer bij haar 'idealen' (of was het een leugen?) passen, bij die andere waar ze nu voor gaat werken kreeg ze meer geld.
Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Tsjah, dit systeem hebben Nederlanders zelf voor gekozen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.
En jij hebt het over dat illegalen opgepakt worden, dat is heel wat anders dan dat je vluchtverhaal van 14 jaar geleden nog een keer tegen het licht gehouden wordt
Maar al die verschillen, ook allemaal zo moeilijk uit elkaar te houden
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje pastquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Terecht werd ook door Smit-Kroes de vraag gesteld hoe de vraagstelling bij
die enquette geweest is.
Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ik stel 'em gewoon nog een keer wat kennlijk begreep je het niet: En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?
Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat zit je dan de belegen diplomaat uit te hangen? Aan de hoogste boom met de bureaucratenterreur in dit tyfusland.
Misschien dat deze gebeurtenis de gelegenheid biedt om alle dossiers vanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Regels moet je gewoon volgen anders krijg je willekeur. Eigenlijk hadden we gewoon niet zo veel asielzoekers moeten binnenlaten dan hadden we die problemen niet gehad. Maar ja dat is mosterd na de maaltijd
Dat moet je je inderdaad bij alle enquettes afvragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje past![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef doesss het volgende:
[..]
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje op kosten van ons?
Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.quote:
Ik vertrouw enquette's om die reden ook nooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje past![]()
Dat een groot deel van de politiek eerst wegloopt met AHA, om vervolgens haar kei-hard een mes in de rug te steken. Dat is lafheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Monidique het volgende:
Lafheid, lafheid, what the fuck heeft dit met lafheid te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |