quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef cultheld het volgende:
Volgens een niet nader te noemen scout
Precies, alsof PSV Ronaldinho en Romario heeft kunnen kopen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof Zarate naar PSV komt
No kidding ?quote:Op woensdag 29 november 2006 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We leven anno 2006 Tong
Die heeft toch ook al in de Argentijnse nationale ploeg gespeeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga hem vanavond op TV zien maar het meest benieuwd ben ik eigenlijk naar Ezquiel Lavezzi wat ik eigenlijk nooit zo´n held vond en nu is hij schijnbaar goed aan het spelen onder Ramon
ja dat is Cavenaghi ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
In Football Manager 07 is het ook al zo'n held.
Ik ben hem in de laatste 3 jaar niet tegen gekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die heeft toch ook al in de Argentijnse nationale ploeg gespeeld?
Hij heeft 1 A-interland op zijn naam staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben hem in de laatste 3 jaar niet tegen gekomen
Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft 1 A-interland op zijn naam staan.
tegen Chili van vorige maand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
Ramon is een wondercoach overigens. Net zo goed als hij als voetballer was
DAM weet er weer alles vanquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gzVYyXEqens&mode=related&search=
Zoals hij zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vermoed Europa
Nu ook met San Lorenzo kampioenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ramon is een wondercoach overigens. Net zo goed als hij als voetballer was
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt tegen inderdaad. Ik blijf graag binnen de Nederlandse grenzen.
Nee toch??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor 20 miljoen dollar naar Quatar
Boussabon-Zarate-Diba. Lekkere aanval...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Dat is ook niet voor iedere voetballer belangrijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:52 schreef Kadoc het volgende:
Hoor je nooit meer wat van.
Carlos Tenorio speelt bij Al-Sadd (waar Zaráte naartoe gaat) en hij staat op het punt om een leuke transfer naar het Premiership te maken. Als Tenorio al naar het Premiership kan, waarom zou Zaráte dan niet over 2 jaar "gewoon" naar een grote Europese competitie kunnen vertrekken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:45 schreef sjimz het volgende:
Wat een toptransfer
Het is dus gewoon een notoire zakkenvuller, die het dus nooit gered zou hebben in Europa.
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Sloggi het volgende:
Omdat je normaal gesproken niet echt beter wordt in zo'n kutcompetitie?
Ik voorspel dat ie binnen 3 jaar voor een Europese absolute topclub uitkomt.quote:
toen je het topic opende was het al na deze zomer..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie binnen 3 jaar voor een Europese absolute topclub uitkomt.
Beter lezen dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
toen je het topic opende was het al na deze zomer..
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef cultheld het volgende:
Eigenlijk verwacht ik dat iedere topclub hem gaat proberen te strikken.
Zarate komt toch wel een topclub terecht ben maar niet bang.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een erg vreemde transfer dit.Kun je deze move verklaren DAM?
Cavenaghi doet het wel aardig bij Bordeauxquote:Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog niet veel spelers gelukt vanuit Qatar, Rusland of ergens anders ver weg gigantisch terug te komen.
Iets voor 2008 ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat je de competitie van Qatar niet kan kiezen![]()
Alleen is ie al naar de zandbakken van Qatar!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Wellicht komt de voorspelling van cultheld wel uit, want Werder Bremen wil volgens Der Kicker deze Argentijnse aanvaller overnemen van Velez Sarsfield.
http://www.kicker.de/fuss(...)eite/artikel/125689/quote:Op maandag 18 juni 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen is ie al naar de zandbakken van Qatar!
Dat begreep ik al uit de tekst ja. Maar Zaráte kost in z'n eentje al meer dan 12 miljoen euro. Werder zal best geïnteresseerd zijn, maar ze vergissen zich beslist in dat bedrag. Zo niet, dan is het ronduit gestoord dat PSV Lazovic koopt als ene Zaráte voor eenzelfde geldsom te contracteren is, maar dat is offtopic.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Allebei 6, dus 12 in totaal. Maar Der Kicker zit er niet vaak naast qua geruchten en nieuws hoor.
Weet je toevallig niet hoe z'n familiesituatie is? Als ie uit een arme familie komt is het een stuk begrijpelijker dat ie wil cashenquote:Op zondag 17 juni 2007 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zarate komt toch wel een topclub terecht ben maar niet bang.
Waarschijnlijk kwam er geen club uit Europa die de vraagprijs wilde betalen en wilde Velez graag verkopen.
Beter een jaar geld scheppen in de woestijn dan voor een fooi in Argentinie voetballen
hij heeft iets van 12 wedstrijden gespeeld en er 3 gescoord (ipv 2 wat ik hiervoor beweerde) .quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel wedstrijden is hij ingevallen?
In welke competitie zal hij het beste passen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kans komt vanzelf.
Maar Zárate wel. Het zou me niets verbazen als hij naar Arsenal, Liverpool of Chelsea verkast na dit seizoen (via eenzelfde constructie als bij Tévez het geval was).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
En hij heeft zijn eerste goal binnen.
Helaas zal het Birmingham niets helpen.
Al Sadd zal hem wel aan een andere club verkopen voor dat bedragquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef sjimz het volgende:
Birmingham wil Zarate overnemen maar Al Sadd vraagt 25 miljoen euro voor hem.
Jij ziet hem zeker ook op de trainingen? Birmingham weet ook wel dat ze met Zárete goud in handen heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe is het alleen niet bijster bijzonder wat hij bij Birmingham heeft laten zien.
Kinkladze was ook fenominaal op trainingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij ziet hem zeker ook op de trainingen? Birmingham weet ook wel dat ze met Zárete goud in handen heeft.
quote:Zarate mogelijk langer bij Birmingham City
Birmingham City is dermate tevreden over de gehuurde aanvaller Mauro Zarate, dat de club wil proberen de Argentijn definitief naar het St Andrews Stadium te halen. Nu is de speler nog eigendom van het Qatarese Al Sadd.
De 21-jarige Zuid-Amerikaan kwam in de winterstop over, en heeft met zijn goede spel en zijn treffers inmiddels indruk gemaakt bij het nog altijd in degradatienood verkerende Birmingham. Genoeg reden voor de club om tot een definitieve koop over te gaan, al zal daar naar verluidt wel goed de portemonnee voor moeten wordend getrokken: 13 miljoen euro.
“Al-Sadd wil meer voor hem hebben dan wat ze zelf hebben betaald, maar het is ook mogelijk om een nieuwe huurovereenkomst te sluiten,” zei zijn agent, Christian Otero, tegenover de BBC. “Het zal lastig worden, maar Birmingham heeft wel de prioriteit bij ons. Zij hebben hem de kans gegeven, en daarnaast kan hij het goed vinden met coach Alex McLeish.”
quote:West Ham United maakt werk van Mauro Zárate. De aanvaller speelt momenteel op huurbasis voor Birmingham City, dat de Argentijn huurt van Al-Sadd uit Qatar. De club uit het Midden-Oosten vraagt liefst achttien miljoen euro. (Diverse Britse tabloids)
4 keer dacht ik in een stuk of 14 wedstrijden voor Birmingham.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zarate heeft toch best veel gescoord dit seizoen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Radegast het volgende:
Topclubs stond er niet, ik denk dat het gaat om Newcastle en de Sperz.
Misschien klopt het bericht niet.quote:"Hij heeft op dit moment aanbiedingen van twee topclubs uit Engeland in beraad", vertelde belangenbehartiger Christian Otero woensdag aan de BBC. "Al Sadd vraagt een bedrag van bijna 30 miljoen euro, maar ik denk dat met de transfer een slordige vijftien miljoen euro gemoeid zal zijn. Volgende week weet ik meer."
Het wordt waarschijnlijk Lazio of Pompey.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef methodmich het volgende:
Volgens een post van DIGGER in het Serie A-topic zou deze speler dus de stap naar Italië gaan zetten en gaan spelen voor Lazio. Hij komt dus wat dichter in de buurt van de top.
een paar honderd km nog maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef cultheld het volgende:
Vanuit Lazio is de stap naar AC Milan of Internazionale nog maar klein.
bron: Voetbalzonequote:Zárate kiest Rome als tijdelijke verblijfplaats
Geschreven op zaterdag, 5 juli om 19:05
Mauro Zárate blijft komend seizoen in Europa actief. De aanvaller van Al-Sadd uit Qatar speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor Birmingham City en verdedigt de komende voetbaljaargang de clubkleuren van Lazio. De tweede club van Rome huurt de Argentijn voor één seizoen van de voormalig werkgever van Co Adriaanse.
De veelvuldig jeugdinternational lijkt via een omweg in de Europese top terecht te komen. Voor dik vijftien miljoen euro verkaste de 21-jarige aanvaller vorig jaar van Vélez Sarsfield naar de Qatarese competitie. Na een moeizaam half jaar in het Midden-Oosten huurde Birmingham City de aanvaller. Zárate deed in dertien competitieduels (vier treffers) mee, maar kon de degradatie van The Blues niet voorkomen.
Zárate kan in eigen land vrijwel niet meer stuk. Nadat hij in 2006 samen met Rodrigo Palacio van Boca Juniors de topscorerstitel van het Torneo Apertura claimde, volgde een jaar later het tit dusverre hoogtepunt van zijn carrière. De aanvaller scoorde in de finale van het WK onder 20 het winnende doelpunt in de finale tegen Tsjechië.
Wat heb jij goeie bronnenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef methodmich het volgende:
Volgens een post van DIGGER in het Serie A-topic zou deze speler dus de stap naar Italië gaan zetten en gaan spelen voor Lazio. Hij komt dus wat dichter in de buurt van de top.
Ze hebben toch maar voor Huntelaar gekozenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef cultheld het volgende:
Real Madrid ziet Zaráte en Crespo als belangrijkste opties om Van Nistelrooy in de winterstop te vervangen.
Die vrije trappen van hem zijn wel heel erg lekker.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef DIGGER het volgende:
Waren 2 mooie goals om je weekend mee te beginnnen he Smeich?
Die 1e wist je eigenlijk zodra hij achter de bal ging staan.
quote:Lazio kan Zarate tot donderdag vastleggen
SS Lazio heeft tot aanstaande donderdag de tijd om de Argentijnse spits Mauro Zarate definitief over te nemen van Al-Saad. Dat meldt het Italiaanse medium Il Messaggero.
Vorige week liet Lazio al weten graag in zee te gaan met de getalenteerde 21-jarige aanvaller. Obstakel is momenteel echter nog de manier waarop Lazio de transfersom wil betalen. De club uit Rome heeft 17,75 miljoen euro over voor Zarate. De Italianen willen dat bedrag echter gespreid betalen, terwijl Al-Saad het volledige bedrag ineens wil opstrijken.
De Argentijn kent een uitstekend debuutjaar in de Serie A. Hij maakte in dertig duels twaalf treffers. Dinsdag zal de broer van Zarate, die tevens zijn zaakwaarnemer is, waarschijnlijk in Rome arriveren om de onderhandelingen voort te zetten.
13 doelpunten in 36 wedstrijden ...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar Lazio dus voor schijnbaar een deal van rond de 15 miljoen euro, al heeft de Spaanse pers het over 25 miljoen
Dat worden minimaal 15 goals als hij fit blijft volgend seizoen
Toch redelijk uitgekomen? Volgens mij ook een stuk of 8 assist, maar dat kan ik niet nu niet meer opzoekenquote:
13 is niet minimaal 15 - En er zijn spitsen die meer scoren in minder wedstrijden ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch redelijk uitgekomen? Volgens mij ook een stuk of 8 assist, maar dat kan ik niet nu niet meer opzoeken
Als Torres er 14 in 24 scoort doet-ie het slecht; scoort Zarate er 13 n 36 is het een topspitsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zei toch ook niet dat het helemaal is uitgekomen, mierenneuker
Veel succes verder
Lazio is geen Liverpool en Engeland geen Italiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Als Torres er 14 in 24 scoort doet-ie het slecht; scoort Zarate er 13 n 36 is het een topspits
Ook veel succes verder
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Zarate mag de veters van Torres natuurlijk nog niet eens strikken.
Dus? In Engeland scoorde Zarate nog minder ... en dat hij niet bij een echte topclub speelt is natuurlijk ook deels aan Zarate zelf te wijten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lazio is geen Liverpool en Engeland geen Italie
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar als Argentijn heb je gewoon de pech dat je achteraan moet aansluiten
Denk inderdaad dat het aan Mauro ligtquote:
Dan zijn we het eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het aan Mauro ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |