Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
schijnheilig gereformeerd ventje is het en ook zo opportunistisch
bah, altijd maar bezig met zijn eigen politieke belangen
walgelijk![]()
Dat is misschien wel btje zo, maar ben het wel met hem eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
walgelijk![]()
Stel dat Bos iets zinnigs gezegd had in jouw ogen, had je dat ook toegegeven? Nee, hè.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
walgelijk![]()
De wet biedt ruimte voor uitzonderingen; verder heb je altijd nog te maken met de beginselen van behoorlijk bestuur. Het is niet zo zwart wit als je stelt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:52 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je vind dat er voor AHM een uitzondering op de wet moet worden gemaakt omdat ze een partijgenoot van je is ben je toch wel heel erg hypocriet bezig imho.
Iedereen is toch gelijk voor de wet? Waarom zij dan niet?
De omstandigheden van het geval. Lees die woorden eens een paar keer.quote:[..]
Ik weet hoe de regels werken en als ik daarmee geconfronteerd wordt verwacht ik ook niet dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt. En ik verwacht ook niet dat die voor haar gemaakt wordt, het lijkt mij ontzettend oneerlijk dat de regels voor mij wel gelden en voor haar niet.
Schandalig hoe ayaan met NL is omgegaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef N.icka het volgende:
Schandalig hoe "nederland"met deze vrouw omgaat .
Hup Ayaan , ik blijf achter je staan
vertel, hoe schandalig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Schandalig hoe ayaan met NL is omgegaan.
Opzouten ayaan, ik sta voor je.
Is'ie dood dan?quote:
Nou ik ben erg onder de indruk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef HiZ het volgende:
Wow, die Van der Laan komt wel heel sterk uit de hoek zeg.
Wat heeft ze ons gebracht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vertel, hoe schandalig?
"boehoehoe, ze heeft van mijn belastingcentjes geprofiteerd, boehoehoe"
quote:Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef N.icka het volgende:
Schandalig hoe "nederland"met deze vrouw omgaat .
Hup Ayaan , ik blijf achter je staan
dan kan je de halve kamer wel schrappen dude, om dat meteen tegen hirshi te verhalen, sowieso heeft ze een aantal dingen goed voor elkaar, dingen waarvoor ze ook in de kamer zat. om nou te zeggen dat ze slechte dingen voor nederland, gaat MIJ in ieder geval te ver, want dat is niet zo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:16 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Wat heeft ze ons gebracht?
Leuk bedacht dat "opkomen voor islamitische vrouwen" en het "aanwakkeren van de discussie"
Maar iets concreets heb ik haar nog nooit zien doen, behalve dan dat ze samen met Theo van Gogh een waardeloze kutfilm heeft gemaakt.
Haar verhaal brengt niks nuttigs met zich mee, continu bashen op de Islam en alles op willen geven om maar "veilig" te zijn.
[..]
Jij was toch niet degene die vroeg om het adres van Zembla?quote:
Ze heeft niet veel slechts gedaan en er zijn ook veel andere kamerleden die niks nuttigs toevoegen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan kan je de halve kamer wel schrappen dude, om dat meteen tegen hirshi te verhalen, sowieso heeft ze een aantal dingen goed voor elkaar, dingen waarvoor ze ook in de kamer zat. om nou te zeggen dat ze slechte dingen voor nederland, gaat MIJ in ieder geval te ver, want dat is niet zo...
Hij is nog gewoon kamerlid!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waarom zit van Aartsen daar nog?
Ik klik op alles wat blauw is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Jij was toch niet degene die vroeg om het adres van Zembla?
Klik dan ook niet op die link
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waarom zit van Aartsen daar nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |