Je ziet het verschil niet tussen 'vlot lopen als gevolg van een goede bevolkingsadministratie' en 'actief meewerken aan deportatie om de rust te behouden'?quote:
Je post hier toch? En wat ik van je lees, is echt bedroevend.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet beoordelen
![]()
Dus haar overstap naar Amerika is dus in werkelijkheid een stap van de burgeroorlog* naar een internationale oorlog?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:23 schreef Blood_Money het volgende:
Toen ik van haar vertrek hoorde, dacht ik dat de moslims in Nederland wel blij zouden zijn om van haar af te zijn. Maar als je ziet waar ze naartoe gaat, dan blijkt dat ze het moslims (internationaal) nog veel moeilijker zal gaan maken. Kennelijk wordt dat AEI gezien als bijna een schaduwregering die verbonden is met het pentagon. Het bepaalt in zeer grote mate het buitenlandse beleid van de VS (oftewel: welk ver land als volgende aangevallen gaat worden).
Ik kan me niet echt druk om haar maken, maar ik vind het zelf vreemd dat zoveel mensen die haar om voor de hand liggende redenen niet mogen, zo blij zijn met deze ontwikkeling. (Bovenstaande beschrijving van het AEI hoorde ik overigens net op het rtl nieuws).
als het om de grondwet gaat en om vrijheid van meningsuiting, ben ik inderdaad heel zwart wit.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
De verkeerde kant? Nog zo'n zwart wit denker. En daar zijn de nieuwe migranten aan overgeleverdWaar gaat het heen met de wereld
![]()
Je doet het weer, je stelt iets, zonder het te onderbouwen..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je post hier toch? En wat ik van je lees, is echt bedroevend.
Maar wat heeft dat hier mee te maken? Hirsi Ali mag best zeggen wat ze denkt, daar gaat het helemaal niet over. Ik mag toch kritiek hebben op de manier waarop ze het naar buiten bracht.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als het om de grondwet gaat en om vrijheid van meningsuiting, ben ik inderdaad heel zwart wit.
Hetzelfde geldt voor moslims met betrekking tot homo's. Moslims mogen ook zeggen wat ze van homo's vinden, ze mogen ook standpunten innemen die beledigend zijn voor homo's. Of vind je van niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik ben ook doodsbang voor die extremistiche moslims..
maar dan moet je er toch juist tegen vechten.. en er voor zorgen dat we in nederland mogen blijven zeggen wat je vind
dat je als homo zijnde, als vrouw zijnde.. standpunten mag hebben.. die beledigend zijn voor de islam
dat je vrijhied hebt om je mening te zeggen... daar gaat het om....
en vrij bent om te zijn wie je bent..
eerst hersi ali het zwijgen op leggen
dan de homo's.. omdat die ook beledigend zijn voor de islam
Tuulijk, dat heeft de rechter al bepaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor moslims met betrekking tot homo's. Moslims mogen ook zeggen wat ze van homo's vinden, ze mogen ook standpunten innemen die beledigend zijn voor homo's. Of vind je van niet?
Mensen die tegen Hirsi Ali zijn (zoals SCH) mogen dat ook laten merken (zolang het maar gebeurd zonder dreigementen). Dat is vrijheid van meningsuiting, actie en reactiequote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je doet het weer, je stelt iets, zonder het te onderbouwen..
Ga eens in op argumenten, en stop met het simpelweg stellen van je mening alsof het feiten zijn.
Ga eens in op de vrijheid van meningsuiting, en dat Hersi Ali het recht heeft om haar mening te uiten. En dat diegene die haar de mond willen snoeren, het fout hebben. Of niet?
Als ik bij mijn ouders ben, zorg ik ook ervoor dat me geen vloek ontsnapt. Omdat ik ze niet wil kwetsen.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ga eens in op de vrijheid van meningsuiting, en dat Hersi Ali het recht heeft om haar mening te uiten. En dat diegene die haar de mond willen snoeren, het fout hebben. Of niet?
Maar toch krijg ik het idee dat jij het niet met de uitspraak van de rechter eens bent.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Tuulijk, dat heeft de rechter al bepaald.
Leugens moesten er wezen,quote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef alsem het volgende:
De tweede is Hirshi-Ali
De zwarte moslim-teef
Een veel te grote bakkes
Ja nou is ze niet meer safe
Die bevuilt d’r eigen nest
Gezeik over bestrijden
Die bek over de trekhaak
En dan een stukkie rijden![]()
ze doet het er gewoon om he..
Wat dat betreft denk ik ook zwart witquote:Op maandag 15 mei 2006 21:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als het om de grondwet gaat en om vrijheid van meningsuiting, ben ik inderdaad heel zwart wit.
maar alleen op dat gebied hoor
![]()
en mijn cursisten zijn heel blij met mij, ze verwennen me dan ook vaak met allerlei lekkers
ik help ze met alles, opleiding, vrijwilligerswerk enz... ik help ze goed op weg.. dus het gaat als het aan mij ligt de goede kant op met de werelden zeker met de nieuwkomers.. die ik graag help
Respect is universeel.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef Monidique het volgende:
Je ouderlijk huis is geen liberale rechtstaat, of wel?
Tuurlijk mag je inhoudelijke kritiek op haar hebben, of op de manier waarop ze zaken zegt. Graag zelfs.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat hier mee te maken? Hirsi Ali mag best zeggen wat ze denkt, daar gaat het helemaal niet over. Ik mag toch kritiek hebben op de manier waarop ze het naar buiten bracht.
Quote me dan waar ik dat doe.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Maar ga dan niet mee in dat geblaat van.. dat ze moet oprotten en dan we blij mogen zijn dat ze weggaat.. Ga niet mee in het creëren van een klimaat waarin sommige het normaal vinden dat ze met geweld om het leven moet worden gebracht.
Dat hoef je een pacifist echt niet uit te leggen hoor.quote:Dat is niet normaal en mag ook niet normaal worden. Dat als je het niet eens bent met iemand dat je dan met geweld mag reageren.
jawel hoor, vrijheid van meningsuiting,quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar toch krijg ik het idee dat jij het niet met de uitspraak van de rechter eens bent.
Nou dan niet.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Maar ga dan niet mee in dat geblaat van.. dat ze moet oprotten en dan we blij mogen zijn dat ze weggaat..
Klinkt goed.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
"Geen hoer, geen slavin, wij zijn de onderdrukking zat..."
Nova reportage
nou dan heb ik o.a. dit verkeerd begrepen dan,sorry dan:quote:Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Quote me dan waar ik dat doe.
[..]
Dat hoef je een pacifist echt niet uit te leggen hoor.
ik dacht dat jij deze topic had geopend als een bash topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |