Goed zo. Iedereen die problemen met de Islam heeft het land uit!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zolang het anti-Islamitische maar prominent aanwezig is.
Daar wil ik wel het fijne van weten. Heb het begin van het journaal gemist; kan iemand me inlichten?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef schatje het volgende:
Idd, ze heeft een brief van Verdonk gekregen waarin staat dat ze geen Nederlander is.
Ja. Is het weer "lees totaal iets anders dan wat er staat of vul het aan met eigen fantasien"-tijd?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef klez het volgende:
[..]
Goed zo. Iedereen die problemen met de Islam heeft het land uit!![]()
Nou, precies wat Schatje zegt. Er schijnt iets schokkends te zijn ontdekt waardoor nu met terugwerkende kracht het Nederlanderschap voorlopig "ontnomen" word. Ook NOVA gaat zometeen in op deze brief, ik zou zeggen zet em op 3.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar wil ik wel het fijne van weten. Heb het begin van het journaal gemist; kan iemand me inlichten?
Wijze man, die Rushdie.quote:It does matter that people have the right to take an argument to the point where somebody is offended by what they say. It's no trick to support the free speech of somebody you agree with or to whose opinion you are indifferent. The defence of free speech begins at the point when people say something you can't stand. If you can't defend their right to say it, then you don't believe in free speech. You only believe in free speech as long as it doesn't get up your nose.
Per direct? Dan is ze dus ook geen kamerlid meer neem ik aan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, precies wat Schatje zegt. Er schijnt iets schokkends te zijn ontdekt waardoor nu met terugwerkende kracht het Nederlanderschap voorlopig "ontnomen" word.
Ze is zometeen in NOVAquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar wil ik wel het fijne van weten. Heb het begin van het journaal gemist; kan iemand me inlichten?
Nee, heb ik niet zoveel zin in. Bovendien begint Nova over een paar minuten. Waarin meer over die brief van Verdonk. Kijk ze.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oh, maar je mag me ook vertellen waarom ik het mis heb hoor.
Gelukkig zal er altijd wel weer een andere dwarsdenker opstaan nadat de vorige is verjaagd.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Super7fighter het volgende:
Ayaan Hirsi Magab, de joker van de politiek. Er was vanuit de media gewoonweg niet aan dat mens te ontkomen: zet de tv aan, sla een krant open, surf het net, en Hirsi Ali dringt zich aan je op.
Gelukkig zijn die tijden voorbij.
Of ze is manquote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, precies wat Schatje zegt. Er schijnt iets schokkends te zijn ontdekt waardoor nu met terugwerkende kracht het Nederlanderschap voorlopig "ontnomen" wordt
Staat ook op Teletekst.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dus je mag ALLES zeggen. Dat geldt dan ook voor moslims toch? Geldt dat ook over Joden en/of Israel? Of andere gevoelige zaken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef klez het volgende:
It does matter that people have the right to take an argument to the point where somebody is offended by what they say. It's no trick to support the free speech of somebody you agree with or to whose opinion you are indifferent. The defence of free speech begins at the point when people say something you can't stand. If you can't defend their right to say it, then you don't believe in free speech. You only believe in free speech as long as it doesn't get up your nose.
Staat-ie al, en ik zag net het NOVA-item aangekondigd worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, precies wat Schatje zegt. Er schijnt iets schokkends te zijn ontdekt waardoor nu met terugwerkende kracht het Nederlanderschap voorlopig "ontnomen" word. Ook NOVA gaat zometeen in op deze brief, ik zou zeggen zet em op 3.
Ja, maar dan wel Jeltje van Nieuwenhovenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
neuh, een vrouw als PM lijkt me wel wat.
Nee, dat mag je inderdaad niet, maar zolang haar al dan niet terecht anti-Islamitisch imago, en ik hoor haar inderdaad nauwelijks over andere geloven -wat haar goed recht is, voor de radicale, fanatieke AEI genoeg tegenwicht biedt aan mogelijk anti-religieuze idealen, zal ze daar wel welkom zijn. Wat zij er dan weer zoekt, dat is ook een vraag, waarop ik antwoord: misschien toch echt anti-islamitisch en niet zozeer anti-religieus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anti-religieus vind ik een heel principieel standpunt. Iemand met anti-religieuze ideeën mag je niet voor het gemak anti-islamitisch noemen.
Jahoor. Maar verpak je ideeën liefst in een boeiende roman. Dat leest wat lekkerder weg.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag ALLES zeggen. Dat geldt dan ook voor moslims toch? Geldt dat ook over Joden en/of Israel? Of andere gevoelige zaken?
klopt.. behalve als het strijdig is met de wet, en dat bepaald de rechterquote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag ALLES zeggen. Dat geldt dan ook voor moslims toch? Geldt dat ook over Joden en/of Israel? Of andere gevoelige zaken?
T-Y-P-I-S-C-H.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
The defence of free speech begins at the point when people say something you can't stand. If you can't defend their right to say it, then you don't believe in free speech. You only believe in free speech as long as it doesn't get up your nose.quote:
Inderdaad. Ongelofelijk zeg dit ze wordt gewoon opgeofferd om de VVDs gezicht te redden.quote:
Ach ja, we blijven een stel hardnekkig xenofobe dorpers als puntje bij paaltje komt.quote:
Laat het je feeststemming niet bederven.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongelofelijk zeg dit ze wordt gewoon opgeofferd om de VVDs gezicht te redden.
Triest.
Zijn vriendin is 183 jaar jonger, hij is wijs.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je al door zn boeken heenkomt misschien
In de praktijk is dat niet zo en dat weet je zelf ook dondersgoed. Bovendien weet ik niet of jij het betreffende vonnis hebt gelezen of niet, maar de rechter heeft AHA op een strenge toon wijsgemaakt dat ze op het randje balanseerde. Dat hield in dat als ze vaker en verder was gegaan, ze gewoon de lul was.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
klopt.. behalve als het strijdig is met de wet, en dat bepaald de rechter
![]()
Om Ayaan op te halen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Ringo het volgende:
Wat mij betreft vallen de Amerikanen binnen.![]()
nee hoor, maar ik vond haar zo lijzig praten das allesquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach ja, we blijven een stel hardnekkig xenofobe dorpers als puntje bij paaltje komt.![]()
Wat mij betreft vallen de Amerikanen binnen.![]()
Wat ze dus niet gedaan heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
maar de rechter heeft AHA op een strenge toon wijsgemaakt dat ze op het randje balanseerde. Dat hield in dat als ze vaker en verder was gegaan, ze gewoon de lul was.
Ga het haar vragen, kweldercriticus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat Ali bij die denktank gaat werken is vanwege het geld.. 2 Andere progressieve organisaties konden haar simpelweg niet betalen. Dus hoe idealistisch is ze eigenlijk ?
hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de praktijk is dat niet zo en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Ja. Want een asielzoeker heeft gelogen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Ringo het volgende:
Moge dit land onder een dik pak stront bedolven worden.![]()
Het lijkt me wel relevant als je zelf roept uit overtuiging het kwaad in de islam te bestrijden.quote:
Net zo idealistisch als deze mevrouw denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat Ali bij die denktank gaat werken is vanwege het geld.. 2 Andere progressieve organisaties konden haar simpelweg niet betalen. Dus hoe idealistisch is ze eigenlijk ?
Heb je het nou gelezen, of kom je niet verder dan de standaard moslim-reactie. En wordt in de praktijk niet alles gezegd, en zijn het niet vooral moslims die zich elke fatsoensgrens te buiten gaan, om te beginnen in de koran? Zover ik weet mag de koran gewoon verkocht worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onnodige negativiteit. Het is een interessante vraag, als het waar is wat gelly zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |