Wees dan consistent:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:44 schreef 14.gif het volgende:
er wordt niet gevraagd naar de locatie in je huis
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik scheer me altijd in de douche.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef Fastcruiser het volgende:
Thuis
Hoe doe je dat dan? Of doet iemand anders dat voor je?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef blaise het volgende:
ik scheer mn rug
Er zijn genoeg mannen die zich op andere plekken dan het gezicht scheren, ga maar zoeken met de search (voor zover die goed werkt....quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zie me mn eigen rug niet scheren. En dat percentage van 70 vond ik erg hoog.
hier komen ook alleen lacherige flauwe reacties dus kennelijk niemand die het doet.
Dus jij wil zeggen dat jij NOOIT je schaamhaar scheert? JIj hebt dus een dikke vacht om je lul en je ballen heen hangen, lucky lady die jou mag pijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zie me mn eigen rug niet scheren. En dat percentage van 70 vond ik erg hoog.
hier komen ook alleen lacherige flauwe reacties dus kennelijk niemand die het doet.
Ja debiel he, haar laten zitten als het ergens groeitquote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef vruitig het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat jij NOOIT je schaamhaar scheert? JIj hebt dus een dikke vacht om je lul en je ballen heen hangen, lucky lady die jou mag pijpen.
Huh aardig scheve vergelijkingquote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja debiel he, haar laten zitten als het ergens groeitjij date zeker ook alleen maar kale vrouwen met een pruik ?
Neushaar.....quote:
Dat jeukt als de tering.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef requiem4adream het volgende:
sommige mensen mogen hun bips gaan scheren![]()
Ach joh stel je niet aan met je haar angst.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef vruitig het volgende:
[..]
Huh aardig scheve vergelijkingMaar als jij niet aan seks doet he
Hardstikke knap.
Gelukkig heb ik van mezelf best weinig okselhaar, dus dat hoef ik in principe niet te scheren. Maar op z'n tijd scheer ik het weleens helemaal kaal onder me oksels.quote:
Het schijnt warm te zittenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef requiem4adream het volgende:
sommige mensen mogen hun bips gaan scheren![]()
Trust mequote:
het gaat toch niet alleen daar over?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef J.A.N.A. het volgende:
Je bent nu al ruim een jaar lid en je het is je niet opgevallen dat er altijd wel een schaamhaar scheer topic in de AT lijst staat?![]()
![]()
beter toch? ben je ervanafquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Woutey het volgende:
zijn er ook mensen die hun anus harsen?
Ik zit er namelijk aan te denken, maar ik ben bang dat ik mijn linker en rechter aambei meeneem.
Deze plekken scheer ik ook, gelukkig heb ik geen borsthaar!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef DjMark het volgende:
gezicht,oksels,schaamstreek
HAHAHAHHA LEUKE GRAP DIE WAS NOG NIET EERDER GEMAAKT HAAHAHAHHAHA LACHE MET JOU AHHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
In de schuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |