Wees dan consistent:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:44 schreef 14.gif het volgende:
er wordt niet gevraagd naar de locatie in je huis
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik scheer me altijd in de douche.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef Fastcruiser het volgende:
Thuis
Hoe doe je dat dan? Of doet iemand anders dat voor je?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef blaise het volgende:
ik scheer mn rug
Er zijn genoeg mannen die zich op andere plekken dan het gezicht scheren, ga maar zoeken met de search (voor zover die goed werkt....quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zie me mn eigen rug niet scheren. En dat percentage van 70 vond ik erg hoog.
hier komen ook alleen lacherige flauwe reacties dus kennelijk niemand die het doet.
Dus jij wil zeggen dat jij NOOIT je schaamhaar scheert? JIj hebt dus een dikke vacht om je lul en je ballen heen hangen, lucky lady die jou mag pijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zie me mn eigen rug niet scheren. En dat percentage van 70 vond ik erg hoog.
hier komen ook alleen lacherige flauwe reacties dus kennelijk niemand die het doet.
Ja debiel he, haar laten zitten als het ergens groeitquote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef vruitig het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat jij NOOIT je schaamhaar scheert? JIj hebt dus een dikke vacht om je lul en je ballen heen hangen, lucky lady die jou mag pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |