zeker,quote:op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef macondo het volgende:
in de laatste vijf minuten nog even twee extra aex punten zakken... tijd om aandelen in te slaan!
small cabs, zijn dat een soort taxi's voor dwergen?quote:ik heb maandag small cabs gekocht
quote:op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef macondo het volgende:
[..]
small cabs, zijn dat een soort taxi's voor dwergen?
letten op naamfouten is zoooo 2004quote:op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef macondo het volgende:
small cabs, zijn dat een soort taxi's voor dwergen?
als iedereen dat nou eens wist he, wie er gaan stijgen..quote:op woensdag 17 mei 2006 12:43 schreef matice het volgende:
vraagje.
ik doe sindskort mee aan het beursspel op iex.nl, maar ik zou echt bij god niet weten welke aandelen ik moet kopen. ik wil me er graag in verdiepen en daarom vraag ik jullie hulp om me even op weg te helpen.
kortom: wat zijn de toppers van de komende maand, oftewel, welke aandelen gaan de komende maand (flink) stijgen volgens jullie? en waarom? en hoe had ik aan die informatie kunnen komen ?
ik kies voor de periode van een maand omdat ik dan snel resultaat kan zien. of is dat niet de goede instelling?
ach achteraf kijk je eenquote:op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef merry77 het volgende:
[reflectie mode]waarom heb ik eigenlijk geen calls geschreven of put opties gekocht. [eind reflectie]
idd, het kon allemaal veel ergerquote:op woensdag 17 mei 2006 18:39 schreef el. het volgende:
troost je, er waren er meer. ik was al blij dat een paar fondsen had die 0,5 - 2% naar beneden gingen.
quote:op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef macondo het volgende:
fokking hell, dat was blinde paniek op het slot...
lijkt me dan ook voor het staal te gelden. wat denken we daarvan?quote:van een column (http://moneycentral.msn.com/content/p151226.asp):
on a more practical level, mr. p says his models show that the industrial metals are four times more expensive than they have been historically, and consumer durables are twice as cheap as they normally are. he believes the gap will close, which means he thinks you should at least take advantage of the recent surge to sell your aluminum, zinc and nickel stocks.
quote:op donderdag 18 mei 2006 15:23 schreef #ANONIEM het volgende:
ja en nu heb ik niet zo'n grote mond meer nu het voor mij weer met 3% is gedaald![]()
en reken maar dat het vanochtend een puinhoop was op de beurs... ben benieuwd hoe het morgen, als de mei optie expireren, afloopt..quote:
paar dagen geleden dit bericht gelezen.. maar niks kunnen vinden heb je linkje oid?quote:op vrijdag 19 mei 2006 07:49 schreef asspirine het volgende:
weer een glorieuze dag achter de rug...
rabobank verlaagt zijn tarieven, werd wel tijd.
ik heb mcdonald's gekocht, die staat nu op -10,72%quote:op woensdag 17 mei 2006 12:43 schreef matice het volgende:
vraagje.
ik doe sindskort mee aan het beursspel op iex.nl
ik denk dat de daling overdreven is. op korte termijn weet niemand het, maar ik zie het als een mooi instapmoment. voorlopig denk ik dat er zeer binnenkort koopjesjagers opstaan, maar tegelijkertijd gaat bijvoorbeeld de nasdaq de zoveelste dag (ik meen dag 9) in de min, dat is hoorde ik sinds 1984 1994 niet meer gebeurt (zoiets zeiden ze op rtlz). het is duidelijk dat het wel meer is dan een paar dagen daling en dat is niet zo vreemd. wat de aex betreft, de dollar is weer erg laag, de olie is flink aan de prijs, alle grondstoffen trouwens en na de stijging van de laatste maanden was het wel tijd voor een flinke correctie. ik vind het nog altijd een mooi niveau als je bedenkt hoeveel moeite het koste om van die 360-370 punten af te komen vorig jaar. maar om weer boven de 450 punten te komen zal er wel wat positiefs moeten gebeuren.quote:op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef jimmyjames het volgende:
hier zat ik dus op te wachten een flinke daling van de koersen! om in te stappen uiteraard. hoe lang gaat dit nog aanhouden, denken jullie?
ik heb een mail gekregen van rabobankquote:op vrijdag 19 mei 2006 14:07 schreef otto215 het volgende:
[..]
paar dagen geleden dit bericht gelezen.. maar niks kunnen vinden heb je linkje oid?
alleen het beheerdersloon of ook transactie kosten?
ahold gekocht op 6,26..
verdorie.. gister nog getwijfeld om sbm te kopen.. niet gedaan jammer maar helaas!
als het maandag allemaal weer gaat stijgen dan heb ik 'slechts' 5% verlies gemaakt. van de 10% die het in totaal is gedaald. is nog wel te overzien dus. maar zal wel weer 2 maand duren ofzo vanaf nu.quote:op vrijdag 19 mei 2006 20:00 schreef otto215 het volgende:
vandaag 0,23 % winst gemaakt, deze hele week 0,01% in de + dus het valt allemaal mee voor mij:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |