De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
Je vergeet deze Roy:
\"Third Party support Wii slecht\"
ik mag hopen dat het niet "same old shit" is
waaromquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developers
[afbeelding]~
Omdat ik hem wil hebbenquote:
In die blauw-verlichte gleuf moeten toch ook de cd'tjes gedaan worden? Want ik vind 'm nogal open staan eigenlijk. Kan 'ie niet dicht ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developers
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef EricG het volgende:
[..]
In die blauw-verlichte gleuf moeten toch ook de cd'tjes gedaan worden? Want ik vind 'm nogal open staan eigenlijk. Kan 'ie niet dicht ofzo
quote:mensen moet ook altijd iets om te zeiken hebben...![]()
quote:ik vind die ribbeltjes niet zo mooi... ik hou niet zo van ribbeltjes...![]()
wat i qwotequote:
lees dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
Je vergeet deze Roy:
\"Third Party support Wii slecht\"
ik mag hopen dat het niet "same old shit" is
Neemt niet weg dat de Wii tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
lees dan.
Hij zegt dat het komt omdat ze er pas later achter kwamen hoe tof het is. UBI zag het eerder en heeft dus een enorm voordeel. De rest komt pas later uit en krijgt niet die aandacht.
Niet zo gaan praten douwequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de Wii tegen gaat vallen.
mijn autoradio heeft nergens last van?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:16 schreef moomoo het volgende:
zo'n open gleuf(hihihi) is wel kut ivm stof enzo, lijkt me.
Maar deze is wel heel erg openquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn autoradio heeft nergens last van?
bij mijn autoradio is het ook zoquote:
Komt er geen stof in enzo, wat moomoo al zegt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bij mijn autoradio is het ook zowerkt prima
![]()
Dat doe je slecht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Xrenity het volgende:
Even een wallpapertje gemaakt, voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
Die stop je er gewoon in. De Pikmin binnenin herkennen de GC disc en doen de rest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef mordradead het volgende:
hoe gaat dat eigenlijk met Cube diskjes werken? die zijn immers een slag kleiner.
net zo groot als de xboxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat de grote van de gleuf wel tegenvalt als je hem in het echt zietDe Wii is kleine dan je denkt hoor
![]()
de eerste is tofquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb ook 5 wallpapers gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd waar ik ze straks ga tegenkomenanyway, 2 is me favo.
Dat woord zocht ik ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef BroesWillems het volgende:
uitgerekt
Er zitten flappen in die het stof tegen houdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Komt er geen stof in enzo, wat moomoo al zegt?
dat kan niet want ik moest ze verkleinenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek... zo beter?
Oh crap.quote:
Nee, want dan zijn de winkels een dag na de launch dicht. Da's kut. Eerder op maandag ofzo. Dan kom je uit school/werk met het idee dat je met de Wii kunt spelen als je thuis bentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef mordradead het volgende:
Ze moeten de Wii op zaterdag launchen.
M'n zusje werkt bij Bart Smit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:13 schreef MacGreagor het volgende:
Wii gaat er de avond voor de launch van de Wii al slapen voor de ingang van de plaatselijke nintendo winkel?
ik ben al aan het oefenen
kan je korting voor fok leden krijgenquote:
Ik kan helaas niet meer regelen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
kan je korting voor fok leden krijgendan wil ik me bijdeze aan melden
![]()
Eerst een foto dan praten we verder (ook in voor wat kortingquote:maarja, ze is nog single....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |