mja,dat issie nog niet. Maar daar ben ik natuurlijk wel bang voor. Gewoon afwachten? En alstie wel open gaat actie ondernemen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zou me er geen zorgen over maken. Moet niet zo zijn dat de wond echt open gaat.
ik heb deze hele post gemistquote:Op maandag 15 mei 2006 19:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wow diarree, dat lijkt me niet goed nee (rijmt) Hoe lang heb je het hem gegeven? Kan wel kloppen dat overgaan op ander voer wat problemen geven. Maar dat moet in de loop van de tijd wel goed komen. Je kan het ook eerst langzaam opbouwen. Mocht het niet lukken en je bent in de buurt, drop dan die zak Cavom hier ff
![]()
Jammer dat het niet een succes was. 3.5 week moet denk ik inderdaad lang zat zijn. Maar misschien dat anderen wel tips hebben voor het overschakelen op ander voerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb deze hele post gemist![]()
![]()
Hoelang? 3.5 week. gemengd met zn eigen voer.
Waar is hier?
Drie weken is echt veel te lang en nergens voor nodig. Gewoon een paar dagen het oude en nieuwe voer mengen en het oude voer geleidelijk aan minderen totdat je alleen nog het nieuwe voer geeft. Mijn hond krijgt nu ook ander voer vanaf zondag en dat gaat prima. Wij hebben voorheen ook altijd Cavom gevoerd, maar let wel op het eiwitgehalte, want dat is erg hoog bij dit voer en voor oudere honden is dat niet aan te raden ivm de nieren. Wat ik verder een nadeel vond was dat als een hond moest overgeven er een hele sloot stinkende, vloeibare Cavom uitkwam zetten en daar word je niet vrolijk van als je dat schoon moet makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Jammer dat het niet een succes was. 3.5 week moet denk ik inderdaad lang zat zijn. Maar misschien dat anderen wel tips hebben voor het overschakelen op ander voer![]()
Hier is bij Zwolle in de buurt![]()
Klopt, je moet bij Cavom echt een beetje afgaan op je gevoel. Er staat dan ook op de zak een idicatie van hoeveel je moet geven. Dan nog moet je zelf opletten hoe de hond er op reageert, en aan de hand daarvan meer of minder geven. Je hebt van Cavom trouwens ook senior brokken. Daar zal wel minder eiwit in zitten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:11 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Drie weken is echt veel te lang en nergens voor nodig. Gewoon een paar dagen het oude en nieuwe voer mengen en het oude voer geleidelijk aan minderen totdat je alleen nog het nieuwe voer geeft. Mijn hond krijgt nu ook ander voer vanaf zondag en dat gaat prima. Wij hebben voorheen ook altijd Cavom gevoerd, maar let wel op het eiwitgehalte, want dat is erg hoog bij dit voer en voor oudere honden is dat niet aan te raden ivm de nieren. Wat ik verder een nadeel vond was dat als een hond moest overgeven er een hele sloot stinkende, vloeibare Cavom uitkwam zetten en daar word je niet vrolijk van als je dat schoon moet makenDat komt dus door het soort brok, die valt namelijk meteen uit elkaar zodra het in de maag terecht komt.
mja,het was ook geen probleem dat die pleisters eraf gingen. het was een probleem dattie er telkens aan likt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:26 schreef gamecube_master het volgende:
Ja dat staat er, alleen er staat ook dat als het eerder gebeurt, dat het dan geen probleem is. Hopelijk blijven deze pleisters beter zitten.
Wat is helder. Tis heeeeeeel licht bruin. Zit geen zooi in oid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:41 schreef gamecube_master het volgende:
Die pleister kan er wel af hoor, vooral als het enkel maar lastig is.
Is dat wondvocht helder? Zo ja, niks aan de hand. Zo nee, even in de gaten houden of het niet is gaan ontsteken.
ik hoop hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Uhmmie het volgende:
mja genezing jeukt ook
dus volgens mij komt het allemaal wel goed daar
Oke. Dan laat ik hem erafquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zou die pleister er af laten als ik jou was. Een wond geneest altijd sneller aan de open lucht. En hoe sneller het geneest, hoe minder Balloe de neiging zal hebben om er aan te likken.
ben ik met je eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef gamecube_master het volgende:
Een nieuwe operatie is duurder![]()
Prijs van die Vetranquil valt dacht ik reuze mee. Het is beter dan uitglijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |