In ieder geval heeft Stefan (Hulman de OV-vernietiger, red.) afscheid genomen, want ik wilde zoveel dingen met hem doen (in negatieve zin natuurlijk, red.). Daarnaast wordt het tijd voor een OV-bedrijf die zijn geld zo min mogelijk stopt in kantooronderhoud en zoveel mogelijk in service.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Shirley het volgende:
RET zuigt nogal. Vooral tramlijn 8! Die borden bij de haltes zouden een indicatie van de tijden moeten geven, maar op tijd komen? Ho maar! Vaak vallen er ook nog trams tussen uit.
Kut tramborden hebben dat heel vaak de laatste tijd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Jemig wat een stelletje figuren bij de RET zeg, staat er op dat bord tram 21 over 19 min dus ik denk nou dan kan ik beter gaan lopen en halverwege de wandeltocht komt er een tram volgas voorbij en dat kan dus nooit als die 19 minuten echt klopte
wat een sufferds daar af en toe. Oftewel weg met de RET
De borden van het Rotterdamsche ellende transport vertrouwenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Jemig wat een stelletje figuren bij de RET zeg, staat er op dat bord tram 21 over 19 min dus ik denk nou dan kan ik beter gaan lopen en halverwege de wandeltocht komt er een tram volgas voorbij en dat kan dus nooit als die 19 minuten echt klopte
wat een sufferds daar af en toe. Oftewel weg met de RET
Tja toen was ik nog jong en onschuldigquote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef RobertVH het volgende:
[..]
De borden van het Rotterdamsche ellende transport vertrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |