abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38070439
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:48 schreef Mojave het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oooh, dat mooie geld met die lekkere dikke vette 5 mark stukken!
Vroeger toen ik klein was en twee keer per jaar bij mijn Duitse oma logeerde, hebben mijn zus en ik nog een keer een bergje Pfennige en D-marken begraven in het speeltuintje, takje erop...
Een half jaar later lag het er gewoon nog! Dus wij weer lekker van dat ranzige Duitse snoep kopen.
Ik herinner me steeds meer van die soorten "Bonbons" (zuurtjes dus) die ik als kind lekker vond: zure met appelsmaak, die crunchy hazelnootdingen, Eisbonbons, Kalifornische Früchte, en al die Brause dingen... en Maoam enzo
  maandag 22 mei 2006 @ 00:16:16 #77
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38070839
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Bedoel je die 1/2 meter braadworst, waar aan beide kanten 20 cm worst uit het broodje steekt?
Die zijn *ook* lekker, maar ik bedoelde eigenlijk die broodjes gebarbecuede korte dikke bratworst.

Misschien dat ik van de zomer nog even een tripje maak naar zuid-duitsland, om wat spullen op te halen. Een van de hoogtepunten wordt 't bezoeken van een gasthof om een wiener-schnitzel te bestellen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39422578
Woon hier ook heel dichtbij Duitsland, en daar haal ik dan meestal cornflakes . hebben daar kei veel soorten! Heb er vandaag ook een broodje kebab gehaald wat iemand anders ook al zei, was heel lekker!
pi_39422927
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:30 schreef tonks het volgende:
Woon hier ook heel dichtbij Duitsland, en daar haal ik dan meestal cornflakes . hebben daar kei veel soorten! Heb er vandaag ook een broodje kebab gehaald wat iemand anders ook al zei, was heel lekker!
pi_39438576
Conrflakes, joepie. De drankafdeling is tig keer interessanter. Slijterij? Neeh kerel, wij verkopen onze hard liquor gewoon in de Aldi.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:40:17 #81
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39438883
quote:
Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef skiczukie het volgende:
Conrflakes, joepie. De drankafdeling is tig keer interessanter. Slijterij? Neeh kerel, wij verkopen onze hard liquor gewoon in de Aldi.
ook in belgie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')