Ik denk dat dit de eerste drie zullen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zal de eerste transfer van Ajax zijn? Trainer/coach Henk te Cate? Edgar Davids? Denny Landzaat? Steven Defour? Joris Mathijsen? Jan Kromkamp? David Mendes da Silva? Julian Jenner? Gijs Luirink?
Ach "wij" kopen ook van alles volgens de geruchten, maar ik heb nog niemand gezien...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef StarGazer het volgende:
Gijs Luirink en Julian Jenner staan in de belangstelling van AZ. Dat blijft maar kopen.
Dat komt pas zodra de overgang van Ten Cate naar Ajax definitief is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach "wij" kopen ook van alles volgens de geruchten, maar ik heb nog niemand gezien...
Aankopen geloof ik pas als ik ze met champagne en hun shirt op de foto ziequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat komt pas zodra de overgang van Ten Cate naar Ajax definitief is.
Niet nodig, alles zit nog vers in mijn geheugenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef StarGazer het volgende:
FF over wat anders. Deze week komt de dvd 1995 uit. Wie heeft em al besteld of gaat em sowieso halen deze week? Ik kan niet wachten
De competitie ook nog ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet nodig, alles zit nog vers in mijn geheugen
quote:"Uitgesloten dat Rijkaard naar Ajax komt"
Technisch directeur Martin van Geel was vandaag te gast bij FC Godenzonen. Hij legde nogmaals uit hoe het bestuur inzake het ontslag van Danny Blind heeft gehandeld en liet weten dat Ajax nog versterking voor het middenveld en de verdediging zoekt. De aanval is prima voorzien: er zijn vier spitsen, Mitea is terug en hopelijk kan Manucharyan volgend seizoen iets van zijn absolute klasse laten zien, aldus Van Geel. Hoewel Ajax veel interesse heeft in het jonge Belgische talent Steven Dufour ligt bij versterkingen de nadruk in principe op ervaring. De geruchten dat Rijkaard naar Ajax zou komen, alleen of samen met Ten Cate, verwees de technisch directeur naar het rijk der fabelen. Op de vraag of Edgar Davids volgend seizoen in Ajaxshirt te bewonderen was, zei Van Geel het 'van harte te hopen'.
quote:Ten Cate doet 'rondje tv'
Iedereen verwacht dat Henk ten Cate na de Champions League finale aangesteld zal worden als nieuwe hoofdcoach van Ajax. Aansluitend zal hij zich dan presenteren in de media. Gisteren werd al bekend dat hij zondagavond te gast zal zijn in het programma Studio Voetbal. Hij doet direct een rondje langs de diverse programma's, want op maandag zal hij te gast zijn bij Barbara Barend en Johan Derksen in het programma Voetbal Insite.
quote:
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer in Ajax-shirt te zien![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:17 schreef Nega het volgende:
Nedved is nog geen een keer in verband gebracht met ons. Tuurlijk gaat hij niet komen. En alsof we hem een normaal salaris kunnen betalen voor een speler van zijn kaliber.
Waarom zien we deze opmerking ook 10 x terug per topic?quote:
Maar het is en blijftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .
Waar rook is is vuur.
Omdat ik ongeveer 10x per topic reageerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom zien we deze opmerking ook 10 x terug per topic?![]()
Maduro is geen verdediger, lekker op het middenveld houden. Maakt teveel fouten achterin.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef BoNi het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe 'de nieuwe trainer' gaat spelen.
------------------Stam----------------------
---Heitinga----------------Vermaelen---
-----------------Maduro-------------------
lijkt me (zeker in de Nederlandse competitie) ook een erg mooie verdediging.
Jaap Stam en Johnny Heitinga omwisselen, aangezien Jaap Stam de betere mandekker is en Johnny Heitinga juist goed om kan gaan met zijn vrijheid. Verder lijkt me dit de beste optie, Hedwiges Maduro is in dit systeem de controlerende middenvelder, een positie die hij uitstekend kan invullen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef BoNi het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe 'de nieuwe trainer' gaat spelen.
------------------Stam----------------------
---Heitinga----------------Vermaelen---
-----------------Maduro-------------------
lijkt me (zeker in de Nederlandse competitie) ook een erg mooie verdediging.
Ach, hij schopte er destijds een wereldgoal in, ik geloof er niet in dat hij zich negatief heeft geprofileerd omwille van een transfer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .
Waar rook is is vuur.
Inderdaad. Maduro achterin is dramatisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |