quote:"Uitgesloten dat Rijkaard naar Ajax komt"
Technisch directeur Martin van Geel was vandaag te gast bij FC Godenzonen. Hij legde nogmaals uit hoe het bestuur inzake het ontslag van Danny Blind heeft gehandeld en liet weten dat Ajax nog versterking voor het middenveld en de verdediging zoekt. De aanval is prima voorzien: er zijn vier spitsen, Mitea is terug en hopelijk kan Manucharyan volgend seizoen iets van zijn absolute klasse laten zien, aldus Van Geel. Hoewel Ajax veel interesse heeft in het jonge Belgische talent Steven Dufour ligt bij versterkingen de nadruk in principe op ervaring. De geruchten dat Rijkaard naar Ajax zou komen, alleen of samen met Ten Cate, verwees de technisch directeur naar het rijk der fabelen. Op de vraag of Edgar Davids volgend seizoen in Ajaxshirt te bewonderen was, zei Van Geel het 'van harte te hopen'.
quote:Ten Cate doet 'rondje tv'
Iedereen verwacht dat Henk ten Cate na de Champions League finale aangesteld zal worden als nieuwe hoofdcoach van Ajax. Aansluitend zal hij zich dan presenteren in de media. Gisteren werd al bekend dat hij zondagavond te gast zal zijn in het programma Studio Voetbal. Hij doet direct een rondje langs de diverse programma's, want op maandag zal hij te gast zijn bij Barbara Barend en Johan Derksen in het programma Voetbal Insite.
quote:
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer in Ajax-shirt te zien![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:17 schreef Nega het volgende:
Nedved is nog geen een keer in verband gebracht met ons. Tuurlijk gaat hij niet komen. En alsof we hem een normaal salaris kunnen betalen voor een speler van zijn kaliber.
Waarom zien we deze opmerking ook 10 x terug per topic?quote:
Maar het is en blijftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .
Waar rook is is vuur.
Omdat ik ongeveer 10x per topic reageerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom zien we deze opmerking ook 10 x terug per topic?![]()
Maduro is geen verdediger, lekker op het middenveld houden. Maakt teveel fouten achterin.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef BoNi het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe 'de nieuwe trainer' gaat spelen.
------------------Stam----------------------
---Heitinga----------------Vermaelen---
-----------------Maduro-------------------
lijkt me (zeker in de Nederlandse competitie) ook een erg mooie verdediging.
Jaap Stam en Johnny Heitinga omwisselen, aangezien Jaap Stam de betere mandekker is en Johnny Heitinga juist goed om kan gaan met zijn vrijheid. Verder lijkt me dit de beste optie, Hedwiges Maduro is in dit systeem de controlerende middenvelder, een positie die hij uitstekend kan invullen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef BoNi het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe 'de nieuwe trainer' gaat spelen.
------------------Stam----------------------
---Heitinga----------------Vermaelen---
-----------------Maduro-------------------
lijkt me (zeker in de Nederlandse competitie) ook een erg mooie verdediging.
Ach, hij schopte er destijds een wereldgoal in, ik geloof er niet in dat hij zich negatief heeft geprofileerd omwille van een transfer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeker niet na dat "onder-een-hoedje-spelen-met-juventus-verhaal" . . .
Waar rook is is vuur.
Inderdaad. Maduro achterin is dramatisch.quote:
quote:
Ik hoop dat Juve degradeert, Sheva naar Chelsea gaat voor groot geld en Zlatan naar Milan gaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet overdrijven, son of god
Ik hoop dat hij degradeert met zn kut juventus
Met Vermaelen, Heitinga en Stam moet je achterin met 3 verdedigers kunnen spelen, wanneer je Maduro daar vlak voor zet. Zo zou ik het liefste spelen. Hedwiges kan meeverdedigen, maar moet gewoon centraal spelen, anders benut je z'n kwaliteiten niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:03 schreef Nega het volgende:
Zlatan gaat niet terugkomen, dus laten we het gewoon over Ajax op dit moment hebben.
Maduro is inderdaad een middenvelder, die beter voren mee kan, dan naar achter.
Kwestie van tijd dus.quote:Genk heeft Steven Defour proberen te verleiden met een vet contract, maar de middenvelder zit met zijn hoofd bij Ajax.
De bruggen tussen Racing Genk en Steven Defour lijken definitief opgeblazen. "In Genk blijven zou me zwaar vallen", bekent de jonge Belg in Het Belang van Limburg.
"Mijnheer Vaessen heeft me zondag gebeld, maar we hebben hooguit een minuut met elkaar gepraat."
"Hij beloofde me dat ik in Genk hetzelfde contract zou krijgen als bij Ajax en vroeg me daarvoor na te denken. Maar mijn besluit staat vast."
"Geld komt niet op de eerste plaats, de sportieve uitdaging wel", zegt Defour. "Bij Ajax kan ik op sportief vlak een veel grotere stap voorwaarts zetten. Maar dat Genk mij niet zomaar laat gaan, begrijp ik."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |