quote:Op maandag 15 mei 2006 02:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
hahaha..
let ik: ik ben bob
Live chat is always open. A sales professional will be with you shortly. Sales support is also available 24 hours a day by calling our toll free number. We look forward to providing you outstanding customer service.
You are now chatting with 'Simon'
Bob: Welcome to Live Help! How can I assist you today
Simon: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Bob: What is the Year, Make, and Model of your vehicle?
Bob: and
Bob: Can I have the part name please?
Simon: Yes, can I have the part name?
Bob: I apologize but we currently do not stock the part you are looking for. I would suggest contacting your local dealer or parts store. Is there anything else I can help you with today?
quote:Op maandag 15 mei 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Chat InformationLive chat is always open. A sales professional will be with you shortly. Sales support is also available 24 hours a day by calling our toll free number. We look forward to providing you outstanding customer service.
Chat InformationYou are now chatting with 'Bob'
Bob: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
VolvoOilTrap: hi darling, wanna have some fun, like we have?
VolvoOilTrap: http://www.walby.be/aaa/Roderick04.jpg
VolvoOilTrap: http://forum.fok.nl/topic/856846/1/25
VolvoOilTrap: Bob?
Bob: Great
VolvoOilTrap: The Lada Niva?
VolvoOilTrap: The second link is even greater
Bob: Yes....checked
VolvoOilTrap: I think you were wondering what was going on?
VolvoOilTrap: Jose has a lot of fans
Bob: Yes
VolvoOilTrap: Why don't you ship to our country? You DO ship to our neighbour countries.
Bob: Sorry about that
VolvoOilTrap: Is it becouse of the drugs? The bad moral? The abortion?
Bob: I am sorry...am not sure
VolvoOilTrap: Do you think Fryslân should become independant?
Bob: Not sure
Anthony is nog wat ongewennig. Ik heb net gezegd dat ik zelfmoord ga plegen als hij niet binnen 1 minuut reageerd.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Jose, Bob en Simon hebben echt de dag van hun leven
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:43 schreef Mastertje het volgende:
Familyguy: By the way, are you C.I.A.?
Familyguy: It says "an agent is typing a message"
Familyguy: is that FBI or CIA?
you: Hallo?quote:Op maandag 15 mei 2006 02:50 schreef Sebasser het volgende:
http://server.iad.liveperson.net/hc/88239778/?cmd=file&file=visitorWantsToChat&site=88239778
ik heb een fucking nederlandse gevonden![]()
Dat is verdomme geen botquote:Op maandag 15 mei 2006 02:50 schreef Sebasser het volgende:
http://server.iad.liveperson.net/hc/88239778/?cmd=file&file=visitorWantsToChat&site=88239778
ik heb een fucking nederlandse gevonden![]()
Die gast is volgens mij echt hoor. Heb net wel een tof gesprek met em gehadquote:Op maandag 15 mei 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
you: Heb je wel Volvo onderdelen dan?
Jasper: nee
Jasper: ik verkoop computers
Jasper: en opblaas poppen
you: Ja, als je computers verkoopt kun je natuurlijk niet aan een vrouw komen, dat snap ik.
Jasper: dat klopt
Jasper: maar wat wil je vragen ?
Die is hardstikke echt jaquote:Op maandag 15 mei 2006 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij echt hoor. Heb net wel een tof gesprek met em gehad
Natuurlijk is die echt. Denk je dat een BOT antwoord gaat geven over een vraag zoals wat verdien je om je vervolgens uit te schelden voor sperma flikkerquote:Op maandag 15 mei 2006 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij echt hoor. Heb net wel een tof gesprek met em gehad
quote:Op maandag 15 mei 2006 03:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
jasper heeft hem uitgezet!
Nee jasper zegt dat wij alles knippen en plakken naar het Fok! forum. Hij vind het welletjes en vind ons VMBO'ers.quote:
Ah hij leest dus mee!quote:Op maandag 15 mei 2006 03:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee jasper zegt dat wij alles knippen en plakken naar het Fok! forum. Hij vind het welletjes en vind ons VMBO'ers.
Hij zou mn CV eens moeten zienquote:Op maandag 15 mei 2006 03:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee jasper zegt dat wij alles knippen en plakken naar het Fok! forum. Hij vind het welletjes en vind ons VMBO'ers.
Zei hij dat jah?quote:Op maandag 15 mei 2006 03:05 schreef erikkll het volgende:
Jasper: damn
Jasper: klotomongool
Jasper: sterf aan danny
Jasper: en lik yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |