en die lijers zijn dus altijd met z'n tweeënquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:10 schreef wise het volgende:
Tis weer zomer, dus de huisspinnen komen eraan.
[afbeelding]
OW!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
Daar gaan ze niet dood van sjaak.. zei ik net al![]()
Ze kruipen er straks zo weer uit![]()
Een huisspin, is dat de officiele naam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:10 schreef wise het volgende:
Tis weer zomer, dus de huisspinnen komen eraan.
[afbeelding]
Ja, inderdaad, altijd met z'n tweeën!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
en die lijers zijn dus altijd met z'n tweeën
gelukkig zIjn mijn katten er dol op
Dat was dus nog een jonkie... Ze kunnen nog een keer zo groot worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Een huisspin, is dat de officiele naam?
Zo een zat er gisteren ook bij ons in huis, van gelijke grootte![]()
nee dat is een gewone huisspin die gewoon in Nederland voorkomt, en die lijers zijn groot, snel en altijd met z'n tweeën..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef Guilin het volgende:
[..]
Een huisspin.
Als je een huis in Afrika hebt misschien.
Vervelende sok. Je zit hier in klaagbaak, wat verwacht je nou allemaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef _Gromit_ het volgende:
Leer eerst een fatsoenlijk nederlands voordat je onnozele topics in KLB opent, lamzak.
Dat zijn echt sicke foto's!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoelt de metroquote:Op maandag 15 mei 2006 00:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Het was trouwens gewoon thuis, en niet in de trein.
Nelson Mandela op de trein zetten is een synoniem voor schijten.
Spinnekes zijn liev.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef Death_Angel_89 het volgende:
*bibz0r* m'n pa mag m weghalen als dr een zit..mij heb je dan gelijk op het aanrecht zitten als er eentje loopt..
Mulltiikillllllll?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:23 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik laat de kleinere spinnetjes altijd zitten, die vangen weer muggen enzo. Grotere versie's zet ik altijd buiten en heel soms frag ik hem. In het geval dat hij te snel is.
Jouw kat heeft die dingen opgegeten zo groot als je hand? Stoere beesten wel. Die van mij rennen weg volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef rameijer het volgende:
Pfff spinnetjes...![]()
Wat denk je van 2 van deze lieverdjes in het raam (gelukkig aan de buitenkant):
[afbeelding]
Groter plaatje
Zoek maar op Solifugae met Google..![]()
Die 2 die wij hadden waren zo groot als mijn hand, en ik ben 1.90+m, dus geen kleine handjes![]()
Gelukkig hadden de katten ze 's nachts gevonden: 's ochtends lagen er alleen nog wat pootjes![]()
pootjes van die Solifugae dus, niet van de katten![]()
-edit-
P.S. Ik heb ergens nog wel wat foto's liggen die ik kan inscannen![]()
Vooral als ze plat zijn en nog met 1 pootje spastische bewegingen makenquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral als ze plat zijn en nog met 1 pootje spastische bewegingen maken![]()
Was wel een goor gezicht hoor, wat hele en halve harige pootjes op het balkonquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:38 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Jouw kat heeft die dingen opgegeten zo groot als je hand? Stoere beesten wel. Die van mij rennen weg volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |