idd, dan lig ik al plat op de grond te hyperventilerenquote:
Riep ie toevallig "Ajax is kut" ? Das de spin van mijn neef, hebben we em geleerd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Of je hebt een heel ernstige fobie of je bent een beetje aan het overdrijvenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
idd, dan lig ik al plat op de grond te hyperventileren
en gaat mijn hart in overuren
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Brengen spinnen koffie op bed? Zeiken ze niet als je een keertje ongegeneerd een Steven Seagal-avondje wil houden met je vrienden? Gaan ze - zonder dat je het drie keer en op een vrij indringende manier - automatisch aan je genotsknots sabbelen?
Volgens mij niet. Spinnen zijn dus niet lief.
Het opvallende is dat ik geen van de pics vies vind, behalve die waar "Finally new skin 38 days after the attack." onder staatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:22 schreef thedon het volgende:
Dit is ook wel heftig![]()
Pas op, gruwelijke beelden
![]()
http://www.spiderzrule.com/reclusebiteleg.htm
ik durf zelfs een plaatje in een boek niet aan te rakenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Of je hebt een heel ernstige fobie of je bent een beetje aan het overdrijven
In Texas heb je van die grappige wollige spinnetjes die heel snel zijn. Ik weet niet hoe ze heten, maar ze hebben echt een vachtje en ze zijn heel springerig. Die vind ik echt schattig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:47 schreef StefanP het volgende:
Spinnen zijn cool. Nuttige beestjes. Ze eten jaarlijks meer gewicht aan insecten dan het gewicht van alle mensen bij elkaar opgeteld! Dit en nog vele andere coole facts stonden op een bbc pagina over spinnen.
Spinnen blijven vrijwel altijd relaxt in een hoekje zitten ipv door je huis te rennen
Spinnen willen jouw voedsel niet
Spinnen eten de echt irritante insecten: vliegen en andere kutbeesten
Spinnen doen jou niets als jij hen niets doet
Deze?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In Texas heb je van die grappige wollige spinnetjes die heel snel zijn. Ik weet niet hoe ze heten, maar ze hebben echt een vachtje en ze zijn heel springerig. Die vind ik echt schattig.
Liev, die oogjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:12 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Deze?![]()
Harige springspin (Sitticus pubescens)
[afbeelding]
Nee, dat is 'm niet. Ze zijn 'slanker' en ze zijn zwart en wit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:12 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Deze?![]()
Harige springspin (Sitticus pubescens)
[afbeelding]
gamefaqs LUEquote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij hebt last van de Arachna VonTrappus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef nils7 het volgende:
Heb er nu 8 omzeep geholpen... hier zegt iedereen dat ze meestal met z'n 2-en zijn... wat heb ik dan een fokking familie ofzo?
idd ze blijven fucken... daarom komen er steeds meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef nils7 het volgende:
Heb er nu 8 omzeep geholpen... hier zegt iedereen dat ze meestal met z'n 2-en zijn... wat heb ik dan een fokking familie ofzo?
Dat zijn waarschijnlijk Marokkaanse spinnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef nils7 het volgende:
Vervolgens zei hij zeker: birdydontfly, I am your fatherquote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk Marokkaanse spinnen
Even voor de goedgelovigen: dit is een broodje aap.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:50 schreef Robar het volgende:
Even voor de mensen die bang zijn voor spinnen, ik weet niet of dit al een keer verteld is:
Gemiddeld slikt een Nederlander in zijn slaap per jaar 5 spinnen in.
Dit komt, omdat spinnen over het algemeen een vochtige en donkere plek zoeken om te bivakkeren.
En laten wij nu vaak in onze slaap met de mond open op onze ruggen liggen
Een oor is niet vochtig en ademt niet uit. De kans dat er vijf spinnen per jaar per ongeluk je mond binnen wandelen is nihil. Een spin 'ziet' ons als roofdier.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:22 schreef Robar het volgende:
Het is nooit wetenschappelijk bewezen nee, maar spinnen willen nog weleens ergens inkruipen hoor: http://www.ad.nl/fun/bizar/article99143.ece?pageNavType=all
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Joh, niet zo serieus reageren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een oor is niet vochtig en ademt niet uit. De kans dat er vijf spinnen per jaar per ongeluk je mond binnen wandelen is nihil. Een spin 'ziet' ons als roofdier.
Ben geen vegetariër, dus 't maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Joh, niet zo serieus reageren.
Het is dus niet onmogelijk!
Denk daar maar over na!
Hahahah geen wonder dat ik eerst bang van wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is op zich logischer dan dat mensen (vnl vrouwenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:53 schreef EleQusion het volgende:
Spinnenen nu ben ik door dit topic weer enorm schrikachtig
Ik vraag me wel af waarom zoveel mensen er bang voor zijn?![]()
Ik ken anders genoeg mannen die net zo hard wegspringen als ze een muis zien. Ze komen er alleen niet openlijk voor uitquote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is op zich logischer dan dat mensen (vnl vrouwen) bang zijn voor muizen
spinnen zijn soms levensgevaarlijk, een klein muisje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |