Ik was als kind helemaal wild van die Spaanse kaarten met een flamencodanseres waarop dan een stukje stof was geplaktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
2 kaarten
Een kaart uit de VS /unusual shape tag met meren bergen en sneeuw enz.. en een kaart uit Spanje /another you choosetag met een flamencodanseres (zwart/witfoto)
En waar mag ie heen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Klonk het volgende:
jippie, wel een kaartje aangekomen, snel een nieuwe aanvragen
Die zijn idd schattig jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik was als kind helemaal wild van die Spaanse kaarten met een flamencodanseres waarop dan een stukje stof was geplakt![]()
![]()
Officiele?quote:
wat dfan ook waarschijnlijk is omdat die naar suriname gaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, dat lijntje naar Brazillie lijkt net op Suriname.
Oh ruk, ik las verkeerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat dfan ook waarschijnlijk is omdat die naar suriname gaat
die brazilië is nog onderweg van hem![]()
dat is ook Suriname, die was er verdomd snel, 11 dagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, dat lijntje naar Brazillie lijkt net op Suriname.
tis ook moeilijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ruk, ik las verkeerd.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef Klonk het volgende:
ik mag nou nooit een kaartje naar Nederland sturen
het valt wel op dat je erg weinig VS hebt ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Dat meen je.Het is al de 3e ofzo naar NL. Ik wil ook wel eens lijntjes naar rechts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |