hahahaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Sonja27 het volgende:
Misschien is dit iets voor Helga? http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1977
Zo dat is snel!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist een kaartje ontvangen uit Portugal.Hij is 27 dagen onderweg geweest.
Nou ja niet dus.quote:
geschikt voor het oudpapierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
de postbodin bracht alleen maar een folder van de gamma en de ah, geen leuke post dus....
ik tot nu toe alleen een heel pakket foldersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
de postbodin bracht alleen maar een folder van de gamma en de ah, geen leuke post dus....
Ik was als kind helemaal wild van die Spaanse kaarten met een flamencodanseres waarop dan een stukje stof was geplaktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
2 kaarten
Een kaart uit de VS /unusual shape tag met meren bergen en sneeuw enz.. en een kaart uit Spanje /another you choosetag met een flamencodanseres (zwart/witfoto)
En waar mag ie heen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Klonk het volgende:
jippie, wel een kaartje aangekomen, snel een nieuwe aanvragen
Die zijn idd schattig jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik was als kind helemaal wild van die Spaanse kaarten met een flamencodanseres waarop dan een stukje stof was geplakt![]()
![]()
Officiele?quote:
wat dfan ook waarschijnlijk is omdat die naar suriname gaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, dat lijntje naar Brazillie lijkt net op Suriname.
Oh ruk, ik las verkeerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat dfan ook waarschijnlijk is omdat die naar suriname gaat
die brazilië is nog onderweg van hem![]()
dat is ook Suriname, die was er verdomd snel, 11 dagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, dat lijntje naar Brazillie lijkt net op Suriname.
tis ook moeilijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ruk, ik las verkeerd.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef Klonk het volgende:
ik mag nou nooit een kaartje naar Nederland sturen
het valt wel op dat je erg weinig VS hebt ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Dat meen je.Het is al de 3e ofzo naar NL. Ik wil ook wel eens lijntjes naar rechts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |