quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Borkydude het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is zo ongeveer half Nederland ontmaagd op Terschelling
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Borkydude het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is zo ongeveer half Nederland ontmaagd op Terschelling
Haha, vertel maar danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef sweet_ils het volgende:
oke! hij deed het dus wel :$
andere bladzijde vergeten te kijken!:P haha
miss moet ik m'n haar maar eens gaan blonderen ofzo(A):P
tjaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef sweet_ils het volgende:
oke! hij deed het dus wel :$
andere bladzijde vergeten te kijken!:P haha
miss moet ik m'n haar maar eens gaan blonderen ofzo(A):P
Of je in je eigen tent of in zijn tent gepaald bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef sweet_ils het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik je vertel? (A)
Stijlvolle mensen gaan naar Italiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef jovink het volgende:
je verneukt het terschelling topic
19-26 terschellingvet veelzin aan
![]()
![]()
![]()
met je pappa en mammaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stijlvolle mensen gaan naar Italie![]()
Dat vind ik nou tof van je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef jovink het volgende:
dan bied ik hierbij mijn excuses aan
Leuke tenten? Hotspots?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef sweet_ils het volgende:
[..]
Terpstra is wel oke:) Niet te veel lawaai maken, maar je kunt die lui daar wel vanalles wijs maken! Ze geloven alles!
De faciliteiten zijn wel schoon hoor! Elke middag rond 4 uur wordt het schoon gemaakt, dus dan ist helemaal super(A) Ga er niet vanuit dat je 's ochtends en 's avonds voor het uit gaan, normaal kunt douchen!
Verder nog iets?:P
Actania vind ik echt de topper! Samen met de schotse 4 btw...zit naast de wyb!quote:
En dat is hoe?:Pquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ik veel stijlvoller ben ontmaagd
Mooi zo!quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef sweet_ils het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hoevaak en wanneer bent u @ terschelling geweest dan?
* om toch even over het onderwerp te blijven praten:P *
haha gelukkig maar! Liepen er niet te veel huppelkutjes rond?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Tjapperd het volgende:
Ben net vanmiddag teruggekomen. 't Was kankergeil!
Hoeveel heb je er geneukt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Tjapperd het volgende:
Ben net vanmiddag teruggekomen. 't Was kankergeil!
hoe meer, hoe beterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:22 schreef sweet_ils het volgende:
[..]
haha gelukkig maar! Liepen er niet te veel huppelkutjes rond?
Als (bijna) dertiger voor je vertier in de zomer naar Terschelling is not donequote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef Maartel het volgende:Behoorlijk schopje, maar da's altijd beter dan een nieuw topic denk ik..
Ik wil ook weer eens naar Terschelling maar ben niet zo kampeerderig.. heeft er iemand nog ervaring met hotels/bungalows oid? Het hoeft absoluut niet van alle gemakken voorzien te zijn, een beetje betaalbaar is wel prettig
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:55 schreef Placenta het volgende:
[..]
Als (bijna) dertiger voor je vertier in de zomer naar Terschelling is not done
Net terug met 14 jongens op Terpstra! Weliswaar een geweldige vakantie gehad maar niet door Terpstraquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben nu al meer dan 2 weken terug van me vakantie op Terschelling, maar toch![]()
Dit jaar stond ik net zoals vorig jaar op de beruchte camping de Appelhof. Waar we vorig jaar in een leuke gezellige straat stonden met vele leuke gezelige mensen, stonden we dit jaar in een straat die zo tussen de probleemwijken van Ella Vogelaar zou passen![]()
Elke keer als ik zei dat ik op de Appelhof heb gestaan kreeg ik te horen van mensen dat het zo'n asosciale camping was, tot deze vakantie heb ik dat altijd verdedigd en zei ik altijd dat het een gezellige camping is. En dat was het vorig jaar ook, niet één opstootje heb ik gezien, niet één keer heb ik uitsmeiter los zien gaan, niet één keer heb ik een politieagent gezien.
Dit jaar was dat wel even anders, we zaten in een straat met alleen maar debielen met het niveau LTS-zwakstroom ongeveer. Bierkratten, strechters, bierflesjes en nog een hoop attributen werden door de straat heen gegooid. Dingen werden in de fik gezet, massale vechtpartijen waar 5 hele tenten bij betrokken waren. De politie kwam bijna elke nacht langs en ik om 7 uur 's ochtends liepen er nog steeds mensen te bleren en met dingen te gooien.
Af en toe belanden ik weleens voor een nacht op Terpstra, en dat was toch een hele andere camping. De bewaking was daar veel strenger maar het publiek was ook wat gemanierder en had ook meer menselijk niveau van doen. Elke keer als ik die op die camping was had ik spijt dat ik niet hier zat, en als ik dan weer op de Appelhof aankwam was er weer iets gebeurd en stonden er weer 5 politie agenten in onze straat.![]()
Tot zover mijn betoog. Voor alle mensen die een leuke tijd willen hebben zonder randdebielen en asosciaal volk, ga naar Terpstra en niet naar de Appelhof! Hoewel ik weet dat de Appelhof ook zeer gezellig en lachen kan zijn (vorig jaar, aan het einde van het seizoen), moet ik nu toch alle mensen die zeggen dat de Appelhof een chaos is gelijk geven.
Ja dat viel me ook al op. Elke keer als ik op Tersptra was snachts stelde die bewakers zich heel erg aan. Omdat wij de Appelhof gewend waren, waar je 's avonds gewoon mag schreeuwen, werden ook een paar vrienden van Terpstra afgezet snachts.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef Placenta het volgende:
[..]
Net terug met 14 jongens op Terpstra! Weliswaar een geweldige vakantie gehad maar niet door TerpstraVorig jaar stonden we op het tweede pleintje maar nu op het eerste na de brug. De bewaking was nu veel strenger dan vorig jaar, meerdere gesprekken gehad met bazen en bewakers dat we onze spullen moesten pakken. Op onverklaarbare wijze uiteindelijk toch de week nog wel volgemaakt.
Dingen als muziek uit om 10 uur, slapen om 3 uur, kom op zeg, je zit verdomme op een jongerencamping.
Daar ben ik het wel mee eens, wat een asociale bende op de appelhof:Pquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:18 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op. Elke keer als ik op Tersptra was snachts stelde die bewakers zich heel erg aan. Omdat wij de Appelhof gewend waren, waar je 's avonds gewoon mag schreeuwen, werden ook een paar vrienden van Terpstra afgezet snachts.
Als de bewakers op Terpstra gewoon wat relaxter zijn lijkt het me een hele leuke camping. Het volk is in ieder geval veel relaxter dan op de Appelhof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |