Voor het eerst? Terpstra is wel een leuke camping. Ze zijn (of waren) wel streng met stil zijn enzo. Ik geloof om 2200 al. Dan is het tijd om weg te gaan dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef -badeendjuh- het volgende:
Ik ga deze zomer met 7 vrienden een weekje naar Terschelling.We gaan naar camping Terpstra. Ik heb er zin in! Iemand nog tips over wat we zeker moeten doen? Of wat we zeker niet moeten doen? :p
maat!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:41 schreef FreaCk het volgende:
goeie ouwe tijd? Koen, dat was in 2004 man hahaha.. Ik joinde koen en 5 andere.. idd, als je weg wilt en je op het laatste moment nog moet schrobbe in de tent, en alle bierdopjes, pistachenotendopjes of andere dopjes uit de grond moet plukke dan haal je op 3 minuten na de bus precies op tijd.. dus ik geef je vast een tip als je naar Appelhof gaat: NIET voor jou tent een party geven en IN de tent een zeil leggen!.. voor mensen die je kratten smorgesvroeg wille stelen van je mooie torentje als je slaapt moet je ook oppasse..
verder is het wel leuk daar ja, Wyb en euh Arctania zijn wel leuke tentjes.. al zijn dezelfde liedjes 4 dage achter mekaar wel saai.. daar moet je dan op een gehuurde fiets, die kan je voor appelhof hure, daar dan naartoe.. is wel een stukje vanaf Forum naar Midsland..
veel plezier
veerbootquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:43 schreef -badeendjuh- het volgende:
Weet iemand wat een fiets huren kost op terschelling per dag of per week? Waar ligt het break evenpoint kwa kosten trein en pont of huren?
camping?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef Tjapperd het volgende:
Aankomend jaar ook voor 't eerst naar Terschelling, heb d'r zin in.
Dat wordt dan nasischijven proppenquote:Op zondag 28 mei 2006 09:48 schreef PositiV het volgende:
voor de snack is er nu ook een FEBO muur bij de ke-rijf op west....![]()
Appelhof, 31 juli tot 8 augustus!quote:
Geboortedatum: 1984-03-25quote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef Dizzee het volgende:
In mn hele leven nog nooit geweest.
Ben nu te oud waarschijnlijk.![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-03-25
Te oud?![]()
Wij zijn allemaal uit 85
Hahaha daar was ik al bang voorquote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef Dizzee het volgende:
[..]
echt?
ik dacht dat Terschelling voor 16- was. En vanaf 16 tot 21 richting Salou e.d.
Haha, dan ga ik lekker op jullie hekje zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:14 schreef navvy het volgende:
Vrijdag gaan we weer met de voetbal. Mijn elftal komt daar al jaaaaaaaaaaaren. Ik voor de 3e keer. Mooi groot huis gehuurd tegenover De Groene Weide. Kunnen we rollend naar huis. Nu maar hopen dat het weer meezit.
Lol, van mij mag je.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:05 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik lekker op jullie hekje zitten
![]()
Haha ok. Je id mee naar de supermarkt? Dat is echt nieuw voor mij haha.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef sweet_ils het volgende:
Actania is echt helemaal te gek! ik weet niet of die er nog staat... want hij zou dit jaar worden afgebroken..
Ik heb vorig jaar 7 weken op terschelling gewerkt! Ik weet veel ins en outs dus:P haha
Wat een erg gezellige kroeg is is de schotse 4! Beetje meezingers! Erg leuk/gezellig personeel!
Bij het wapen van Terschelling werkt ook leuk personeel! Kun je lekker eten/drinken! Cker een aanrader;)
Wat het jammere is van Terpstra is dat iedereen om3 uur stil moet zijn. maar aan de andere kant ... bij appelhof word je er ook af gestuurd....
of was dat om onze acties*-) haha
als iemand naar de c1000 in midsland gaat... doe ze dan de groetjes van mij!:D
Terschelling is niet voor 16- ,want die kunnen daar niks! Bij de disco's word je goed gecontroleerd! dus als 16- kom je d'r niet in;)
Vergeet nooit je id mee te nemen naar de supermarkt... anders mag je terug;)
Verder nog iets ? volgens mij niet:P
Ask maar(A):P hahaha
Absoluut... ik heb verscheidene keren meegemaakt dat mensen terug moesten om hun ID op te halen:) Heb zelfs iemand van 23 terug gestuurd om ID te halen:Oquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Haha ok. Je id mee naar de supermarkt? Dat is echt nieuw voor mij haha.
Heeft iemand nog spannende of grappige verhalen over Terschelling? Om alvast een beetje in de stemming te komen? Ik heb echt veel zin in om er heen te gaan!
Dat ze allemaal volgepoept zijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:14 schreef sweet_ils het volgende:
dat moet je daar zelf ontdekken he!
16 t/m 25 juni is er Oerol. Allemaal theater dingetjes over het eiland. Reken er dan maar op dat het eiland overvol isquote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef -badeendjuh- het volgende:
Het is nog rustig in dit topic gaan er maar zo weinig mensen naar Terschelling dit jaar? Ik kwam er gister wel achter dat m'n nichtje ook naar terschelling gaat haha. Zij gaat naar camping Appelhof. Weet alleen niet meer of ze nou 22 juni of 22juli ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |