abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37831319
Ik zoek een VGA splitter voor een feestje..
En aangezien het om een monitortje of 5/6 gaat..Wil ik geen 2-weg splitter maar 1 met bijvoorbeeld 4 of 8 poorten..

Zoiets bijvoorbeeld:

Heeft iemand deze nog liggen?
Lenen zou helemaal perfect zijn natuurlijk (tegen vergoeding en zelf komen halen )
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_37851049
kick
pi_37851521
kvm-switch heet dat ding, kan je beter ff een topic-titel change vragen ( dat ding kost trouwens 50 euro bij de powerline )
Who is it?
pi_37855641
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:28 schreef 907 het volgende:
kvm-switch heet dat ding, kan je beter ff een topic-titel change vragen ( dat ding kost trouwens 50 euro bij de powerline )
ok thmx voor de info.
Ik hoop dat toch iemand er nog eentje heeft liggen. ik vind 50 euro nog best veel..
  maandag 15 mei 2006 @ 21:32:06 #5
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_37857943
Titel aangepast.
pi_37858257
Volgens mij is het toch echt een monitorswitch! Een KVM switch heeft ook aansluitingen voor muis en toetsenbord..
pi_37858319
waarvoor ga je een kvm switch gebruiken dan?
want met een kvm switch sluit je gewoon meerdere computers op 1 monitor aan.
als je meerdere beeldschermen aan wil sluiten aan 1 computer dan zoek je geen kvm switch.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_37861806
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:28 schreef 907 het volgende:
kvm-switch heet dat ding, kan je beter ff een topic-titel change vragen
Eerlijk gezegd denk ik niet dat TS een kvm (keyboard-video-mouse) switch bedoelt. Een kvm-switch gebruik je als je 1 toetsenbord, 1 muis en 1 monitor hebt, en hiermee meerdere pc's wilt bedienen.

Wat TS zoekt is waarschijnlijk iets als een VGA-multiplier (geen idee of deze apparaten echt zo heten). 1 pc, 1 muis, 1 toetsenbord aansluiten op meerdere monitoren. Al deze monitoren moeten hetzelfde weergeven. Ik weet dat er veel zelfbouwschema's hiervoor op internet rondsuizen, maar hoe het apparaat moet heten weet ik niet.

Ik raad je wel aan om in ieder geval het gedeelte "KVM" uit de titel te laten halen, dat zet veel fokkers op het verkeerde been!

ps. Zoek je iets waarmee je kunt schakelen tussen de monitoren, of zoek je een apparaat waarbij alle monitoren (tot 8 stuks) hetzelfde weergeven? Ik verwacht helaas wel dat je toch wel meer dan 50 euro kwijt zult zijn...
pi_37888851
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Banzi het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat TS een kvm (keyboard-video-mouse) switch bedoelt. Een kvm-switch gebruik je als je 1 toetsenbord, 1 muis en 1 monitor hebt, en hiermee meerdere pc's wilt bedienen.

Wat TS zoekt is waarschijnlijk iets als een VGA-multiplier (geen idee of deze apparaten echt zo heten). 1 pc, 1 muis, 1 toetsenbord aansluiten op meerdere monitoren. Al deze monitoren moeten hetzelfde weergeven. Ik weet dat er veel zelfbouwschema's hiervoor op internet rondsuizen, maar hoe het apparaat moet heten weet ik niet.

Ik raad je wel aan om in ieder geval het gedeelte "KVM" uit de titel te laten halen, dat zet veel fokkers op het verkeerde been!

ps. Zoek je iets waarmee je kunt schakelen tussen de monitoren, of zoek je een apparaat waarbij alle monitoren (tot 8 stuks) hetzelfde weergeven? Ik verwacht helaas wel dat je toch wel meer dan 50 euro kwijt zult zijn...
Ik wil dus idd op 8 schermen hetzelfde zien
Zou ik anders ook 8 van zulke dingen kopen:

Of gaat dat ten koste van de kwaliteit?

En die foto uit de OP dan? Zo'n ding werkt toch wel?
pi_37888894
En ik noem 't topic gewoon weer 'VGA Splitter'..
pi_37922853
kick
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:17:50 #12
148586 Wii
BELIEVE!
pi_37923621
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Kluupkluup het volgende:

Heeft iemand deze nog liggen?
Lenen zou helemaal perfect zijn natuurlijk (tegen vergoeding en zelf komen halen )
quote:
.
Wii
pi_37923850
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef Wii het volgende:

[..]

[..]

.
LOL!

Ontopic: Ik denk dat de gemiddelde fokker dit soort zaken niet in huis heeft. Ik denk dat je het professioneel moet gaan huren. Die dingen zijn qua aanschaf behoorlijk prijzig. Ik denk dus dat hure ook wel duur is.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_37929472
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef dahei het volgende:

[..]

LOL!

Ontopic: Ik denk dat de gemiddelde fokker dit soort zaken niet in huis heeft. Ik denk dat je het professioneel moet gaan huren. Die dingen zijn qua aanschaf behoorlijk prijzig. Ik denk dus dat hure ook wel duur is.
ding is nieuw 59 euro
pi_37929511
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef Wii het volgende:

[..]

[..]

.
Ondertussen is het Deventer
pi_37933580
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

ding is nieuw 59 euro
Voor zoveel poorten? Dan zal de kwaliteit wel matig zijn. Ik denk overigens als je een goed apparaat kunt kopen voor 59 euro kunt kopen dat je het snel moet doen!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_37936843
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef dahei het volgende:

[..]

Voor zoveel poorten? Dan zal de kwaliteit wel matig zijn. Ik denk overigens als je een goed apparaat kunt kopen voor 59 euro kunt kopen dat je het snel moet doen!
dude.. tis niks bijzonders hoor.. gewoon een kastje waar 1 ingang, 8 uitgangen wordt.. Met misschien een versterker erin.. En ik hoef echt geen professioneel ding..
pi_37941152
Het ligt er een beetje aan wat voor resolutie je wil draaien. Als je 640x480 wil is het geen probleem, maar hoge resoluties geven heel veel Ghosting met goedkope monitorsplitters (weet ik uit ervaring).
pi_37941213
Hier op kantoor hebben we daarvoor professionele apparatuur liggen (3 monitoren op 1 videokaart [beamer, tft en sympodium] en dat ding koste als snel een ¤300, maarjah, heb je wel hoogstaand spul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')