moet ik even uit het topic optellenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef Aurelium het volgende:
wat is de tussenstand?
Ja en die zijn liefquote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef NoBody122 het volgende:
Zijn er serieus mensen die geld naar hem overmaken?![]()
En maar zeuren op links
ik zal het morgen doorgevenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Rapaille het volgende:
Laat je nog wel weten hoeveel het totaalbedrag is geworden? Het is nog wel iets van 10 dagen tot stufi, dus wees zuinig
En het heeft nog succes ook blijkbaar, er zullen dus spoedig meer van zulke topics volgen van paupers die niet met geld kunnen omgaanquote:Op maandag 15 mei 2006 01:17 schreef Paulster het volgende:
Bhwhaha, geweldige actie dit!
Ik krijg dan tenminste waar voor mijn geldquote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb al een keer 5 euro naar de rekening van Danny overgemaakt om mijn notes te zien
Deed het trouwens meer om Fok! te steunen dan voor die notes. Ik had toendertijd trouwens maar één note, dus eigenlijk geldverspilling![]()
Ach, voor een keer moet het kunnen, al vind ik 7,50 ook wel aan de hoge kant. Ik heb zelf een euro overgemaakt naar de TS.
check je rekening D A LUKKIEN UTRECHT, want je gevraagde 1,40 staat erop.....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
stort wat je kan missen, een euro of 40 cent, zodat ik geen zwerver hoef te worden![]()
Dankquote:Op maandag 15 mei 2006 09:40 schreef wendytje het volgende:
[..]
check je rekening D A LUKKIEN UTRECHT, want je gevraagde 1,40 staat erop.....
laat maar weten wat je ervan hebt gedaan....![]()
Dan kom je rood te staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog 5 euro 35 voor deze maand en daar moet nog een automatische afschrijving van 30 euro (abbo mobiel, ik heb geen vast nummer) vanaf
Hmmja, hek van de dam enzovoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |