Kom op zeg, omdat zijn zoon voetballer is mag hij zijn emotie/teleurstelling niet tonen.quote:Op maandag 15 mei 2006 06:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn zoon is prof voetballer (kan niet elke vader zeggen). ok, hij mist een WK maar om dan bijna te gaan huilen op tv. er zijn ergere dingen in het leven!
Misschien was het die vaders bedoeling ook wel niet maar zijn emoties werden hem de baas.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Nywuob het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat die vader daar dan gaat staan huilen voor de camera's. Dat zie ik mijn vader niet doen, hoor. Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, overigens.
Precies!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:03 schreef PLAE@ het volgende:
nee, gewoon zielig gezeik.
Ik zou niet weten waarom die vader dat niet mag. Dat overkomt je toch. Je ziet de grootste droom van je zoon in duigen vallen.
Ze moeten nog hè ,in duitsland dezelfde mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Zwakke uitzending.
Het seizoen zit er duidelijk op.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef ASroma het volgende:
mooi dat van hanegem, kontelikker van gelder even op zijn plaats heeft gezet.
"de hapjes onder van basten zijn gelukkig beter"
![]()
Daar was hij te dik voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:17 schreef rubbereend het volgende:
en oja, Jack van Gelder had weer zn gebruikelijke flater! Alsof Jol nooit bij een Nederlandse topclub in beeld was geweest
hij stond bij PSV hoog op de lijst, maar toen kon PSV Hiddink halen. Anders was het waarschijnlijk Jol geworden. Jol vond het zelf ook wel logisch dat PSV op dat moment voor Hiddink koos.quote:
Weet ik... ik wilde gewoon een opmerking over zijn postuur makenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij stond bij PSV hoog op de lijst, maar toen kon PSV Hiddink halen. Anders was het waarschijnlijk Jol geworden. Jol vond het zelf ook wel logisch dat PSV op dat moment voor Hiddink koos.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik... ik wilde gewoon een opmerking over zijn postuur maken.
Mijn pa zou ook hebben gehuild.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Nywuob het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat die vader daar dan gaat staan huilen voor de camera's. Dat zie ik mijn vader niet doen, hoor. Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, overigens.
Dacht ik eerst ook ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Was dat niet Opdam zelf dan?
Echt twee druppels water
K hoop niet dat dit een serieuze vraag van je is,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom is er geen enkele discussie over Van Persie eigenlijk? Heeft die zo veel en zo verschrikkelijk goed gespeeld? Bij Kromkamp liep Van B.eerder te zeuren dat ie zo weinig wedstrijden had gespeeld.
En op welke plek komt ie dan te spelen, hij wil toch niet op links..
(maar goed, is mzz iets voor een andere topic..)
Bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Roedah het volgende:
[..]
K hoop niet dat dit een serieuze vraag van je is,
Maar toch zal ik je maar n antwoord geven ...
Omdat hij beter is dan Castelen op rechts
Omdat hij beter is dan Kuijt op rechts
Omdat hij met n individuele actie n speler voorbij kan komen
Omdat hij n goeie voorzet heeft
...nog meer?
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef maril het volgende:
Vanavond weer een heuse AJAX aflevering
Misschien ook eens de actualiteit erbij pakken en niet alleen de "Feyenoord-RvP" aandikken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je je nog herinneren dat iedereen vond dat Van P. zo'n moeilijk en aro figuur was? En dat niemand hem eigenlijk wilde hebben en dat ook Van B. hem niet in Oranje wilde hebben. Dan zegt Van B. nu dat ie selecteert aan de hand van hoe iemand in de groep ligt en dan is Van P. kennelijk wel een toffe peer.
Seedorf en Davids gaan eerder niet mee omdat ze slechte bankzitters zijn. Davids zat ook enorm chaggerijnig op de bank tegen Tsjechie-uit en Macedonie thuis.quote:Bijv. Seedorf en Davids mochten niet mee omdat ze lastig in de groep zijn, maar Van P. was, en is, dit toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |