Ik vind dat leuke televisie.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Met van Hanegem komt niet één programma op gang. Hij zegt een halve zin en de rest gaat dat raden wat ie verzwijgt.
Zou Youri ook eens moeten doen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:51 schreef APK het volgende:
En er is niks mis mee dat Van Hanegem af en toe even de tijd neemt om na te denken.
Jij trekt gelukkig wel volle zalen.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:39 schreef Backdoorman het volgende:
slappe saaie zinloze uitzending.
v hanegem komt nooit iets boeiends uit en verder weinig nieuwtjes en echt een hele simpele vorm van "humor" wat bijna sneu te noemen is!
een 4- als rapport cijfer
Zielige opmerking, die Vader zat helemaal stukquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Die vader van Opdam
Hij zal wel balen dat hij nu zelf geen kaartjes krijgt![]()
Zijn zoon is prof voetballer (kan niet elke vader zeggen). ok, hij mist een WK maar om dan bijna te gaan huilen op tv. er zijn ergere dingen in het leven!quote:Op maandag 15 mei 2006 06:22 schreef maril het volgende:
[..]
Zielige opmerking, die Vader zat helemaal stuk![]()
Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende weken!!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:09 schreef RedFever007 het volgende:
Wel minder dan anders, teveel NL elftal gezeik, dat weten we nu ook wel
Tjonge, jonge zeg! Kort lontje!!quote:
Dank jequote:Op maandag 15 mei 2006 09:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende weken!!![]()
![]()
lag duidelijk weer aan de gastquote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Zwakke uitzending.
Het seizoen zit er duidelijk op.
Goed om te lezen,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dank je, ik bedoelde eigenlijk dat ik niet NL-elftal moe ben, alleen ik vond dat ze te lang zaten te zeiken over de selectie. Bijvoorbeeld de verdediging. Dat had ik op een gegeven moment wel weer gehoord.
Er zijn meer WK zaken die besproken kunnen worden. Bijvoorbeeld andere landen, problemen, stadions, kaartjes () of weet ik veel wat.
Ik heb juist veel zin in WK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |