quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Belana het volgende:
ow mèèèèn... mijn beebje doet zijn werktitel weer eer aan... die is de horlepiep weer eens aan het dansen... maar inmiddels zijn die voetjes best groot en dus... auw....
ga maar weer ff slapen beebje
Waarom denk je dat ik die van mij Teigertje heb genoemdquote:
Nee, dat niet. Maar ik heb zo'n idee dat ze niet al te lang meer wachten. Vanochtend ook weer een inwendig onderzoek geweest en de baarmoedermond is al wat soepeler. Ik denk dat er donderdag/vrijdag misschien wel wat gaat gebeuren. Is het niet spontaan dan misschien toch wel inleiden. (ze is zondag a.s. uitgeteld).quote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Karin het volgende:
Jeetje Tazz, dat is schrikken zo'n bloeddruk.
Hebben ze nog wat gezegd of ze nog gaan proberen de bevalling in te leiden?
klinkt allemaal wel bekend , vooral het wel en niet inleiden en elke keer een andere gyn aan je bed die weer iets anders zegt. Bij mij is toen besloten om in te leiden met gel omdat ik ook nog "potdicht" zat, maargoed ik was dan ook 42 weken zwanger. Na 2 x gel om 8 uur en 12 uur 's ochtends begonnen spontaan de weeen en had ik om half 8 volledige ontsluiting.
"gelukkig" weer op het oude niveau.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Tamea het volgende:
Tazz, naar dat die bloeddruk maar niet echt wil zakken. Veel sterkte en hou het nog eventjes vol met z'n tweetjes.Neuk, als ik zo ga beginnen denkt manlief volgensmij echt dat ik rijp ben voor het gesticht. Na al die schoonmaakwoede van me is ie toch al niet meer ver van dat idee af.
Psies, al 39 weken binnengeweest, vort, nu eruit..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Tamea het volgende:
Ik laat jullie met alle soorten van genoegen voorkruipen hoor![]()
dus kom op Tazzbeeb, laat de wereld eens zien hoe lief je bent en kom maar lekker naar buiten
Ok, was al benieuwd of het nu veel of weinig moest zijn. Zal mij benieuwen wanneer die echo is, weten we gelijk iets meer...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 06:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Tazz als er niet zo veel vruchtwater meer is, gaan ze vast inleiden! Veel succes.
jajajajaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Neuk het volgende:
Tamea en Nanalune: afwas droogt ook met een haarfohn!
wel oppassen voor ongelukjes met water en elektriciteit he!
Ik had ook de waarden en die keken idd in het kamertje en begonnen ook over de gaten van wieg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Bij ons kwamen ze beide keren wel in het kamertje kijken, ook al was de tweede op komst... eigenlijk wel vreemd. Ze hadden ook nog wat aan te merken op het wiegje, daar moesten gaten in de bodem vanwege de ventilatie. Zal wel aan de soort kraamzorg liggen dat ze dat bij mij wel deden, ik heb de Waarden.
Ik heb gaten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Bij ons kwamen ze beide keren wel in het kamertje kijken, ook al was de tweede op komst... eigenlijk wel vreemd. Ze hadden ook nog wat aan te merken op het wiegje, daar moesten gaten in de bodem vanwege de ventilatie. Zal wel aan de soort kraamzorg liggen dat ze dat bij mij wel deden, ik heb de Waarden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had ook de waarden en die keken idd in het kamertje en begonnen ook over de gaten van wieg.
Och, mensen moeten niet zo veel kletsen en suggereren.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef PM-girl het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie dan gaan aankomen? IN het begin zei iedereen tegen me, o dat komt nog wel!
Nu zeggen ze, o, nog niet aangekomen? Weet je vk dat wel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |