Conflict is lief.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:13 schreef Stofje het volgende:
Conflict, noem eens twee toffe punten van Biancavia.
Biancavia, noem eens twee toffe punten van Conflict.
Net zo iets als humpelepumpselig en fliepselig.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef Stofje het volgende:
Floempselig? Wat is 'floempselig', Biancavia?
Nee, dat was mijn moeder!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef Conflict het volgende:
Ik mocht net nog een duveltje van haar
en ze heeft me meegenomen naar een AC restaurant
Dat zijn alleen maar voordelen voor jou, klaploperquote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef Conflict het volgende:
Ik mocht net nog een duveltje van haar
en ze heeft me meegenomen naar een AC restaurant
Ah, net zoiets als goesjiegoesjie en prrrrtprrrrtliefffffffffffff.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Net zo iets als humpelepumpselig en fliepselig.
Nee joh, gekkie!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als goesjiegoesjie en prrrrtprrrrtliefffffffffffff.
Ze is fliepselig en flopperlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar voordelen voor jou, klaploper! Wat is er leuk aan Biancavia.
Zolang het over ons gaat welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
is dit het o wa lief ende zwijmel topic?
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Conflict het volgende:
Maar goed, van haar twee pluspunten blijf je af!
laat 's zien.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Conflict het volgende:
Maar goed, van haar twee pluspunten blijf je af!
Jaahaaa, heeeel veeeeeeeel kusjes en flumpseltjes en hoepselefloepseltjes.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
En geven jullie elkaar heeeeel veeeeeel lieve kusjes op een dag, of blijft het beperkt bij de Ochtend- en de Avondzoen?
Aahhhhhhh, wat lieffffffquote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaahaaa, heeeel veeeeeeeel kusjes en flumpseltjes en hoepselefloepseltjes.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef Biogarde het volgende:
Als ik denk aan Conflict, dan zie ik en man met een baard en een woeste kop met haar![]()
feminisme, emancipatie.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een baard heeft'ie niet, want dat mag niet van mij.
Ik heb geen baard, geen woeste kop, maar wel haarquote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef Biogarde het volgende:
Als ik denk aan Conflict, dan zie ik en man met een baard en een woeste kop met haar![]()
Ja, een heel wulps kapsel.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb geen baard, geen woeste kop, maar wel haar![]()
Je mag wel een keer mee gaan varen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef Biogarde het volgende:
Is er in het verleden weleens een foto van Conflict gepost, hier op FOK!![]()
Ben serieus benieuwd naar z'n kop![]()
Tof! Waar gaan we heenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je mag wel een keer mee gaan varen hoor![]()
Die spugenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:39 schreef doka het volgende:
lamaa
En die heb je toch wel opgeslagen hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een foto van Conflict gezien. Toen stond hij voor het Baggermuseum!
Echt waar!
Da's een jaar geleden, het is nu veel woester man!quote:
En een houten been.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's een jaar geleden, het is nu veel woester man!
Maar goed, ik ben ook kapitein en die mogen een woest kapsel voeren
En een haakquote:
Dat is Conflict heul nietquote:
Jullie allebeiquote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Biancavia het volgende:
Nu gaan we Peking Express kijken.
ranzig neuken op de bank terwijl er een film op staat bedoel je zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Biancavia het volgende:
Nu gaan we Peking Express kijken.
Het zijn een stel vieze neukerts zeg ik jequote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
ranzig neuken op de bank terwijl er een film op staat bedoel je zeker?![]()
Nee, ik moet meekijken van hem!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jullie allebei![]()
Of moet ie mee kijken van je![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 mei 2006 @ 21:42 schreef JaJoah het volgende:
Die tang van een Silvia Night komt zelfs met make-up niet in de buurt van de linkse en rechtse uit Trebble.
Die middelste moeten ze met een molensteen bevestigd aan haar nek dumpen in de Maas![]()
Volgens mij was je verdwaald.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Treble-meiden zijn sloeries
[..]
Ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |