quote:
Weer een record onder een andere naamquote:
[Fok!]VuurFlyquote:
Ik heb absoluut nee gestemd. Ik vind hem best geinig (alhoewel ie een erg hoog Nadeoquote:Op zondag 21 mei 2006 14:11 schreef -tK- het volgende:
Een baan waar je gas niet moet loslaten
VroeM op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
(Bestand hernoemen van .htm naar .gbx)
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
(alhoewel ie een erg hoog Nadeogehalte heeft)
Is goed, maar dan heeft het geen enkele nut om deze baan op de server te zetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
dat bord moet er juist wel, het moet niet te makkelijk zijn, en als je hem nog niet goed lukt, doe je iets verkeerd![]()
volgens mij was ie vorige keer korter, nu is ie 1.04quote:Op zondag 21 mei 2006 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
kree, ik heb Paris 4 100 geupdate, kan ie weer op de server?
Klik
Ja hij is iets langer, ik heb de bocht voordat je weer over de start gaat wat breder en langer gemaakt.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
volgens mij was ie vorige keer korter, nu is ie 1.04'
quote:oh ja, ik heb je betrapt:
Mylo - Paris Four Hundred
Ik denk het ook niet, hij is namelijk te moeilijk:quote:
Leuk idee, dan kunnen we elkaars banen rijden zonder gezeur van newbies (quote:Op zondag 21 mei 2006 15:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een nieuwe Fok! server opgezet. De bedoeling van mijn server is om alleen Fok! tracks te laten spelen. Alleen tracks van Fokkers dus verder niets.
Het is jammer dat Exchange het niet meer doet....ik heb nu 10 tracks online.....
Er is nog geen database met highscores actief. Ik ben newbie met Linux maar ik heb een server aan de praat gekregen maar nog geen database. Wellicht kan Kree mij een beetje op weg helpen. Het liefst met Aseco (ik heb je ooit zien testen met Aseco). Anders vind ik Fast prima
Het kan dus zijn dat de server de komende dagen weleens offline is maar dat komt omdat ik erg druk ben met het instellen en configuteren van de hele zooi.
Kree, hoe krijg jij het voorelkaar om real time tracks te verwijderen en toe te voegen?? Ik moet steeds herstarten. Je moet dit trouwens niet als concurrentie zien....alleen een toevoeging
[Fok!] Only Fok! tracksquote:Op zondag 21 mei 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk idee, dan kunnen we elkaars banen rijden zonder gezeur van newbies ()
Hoe heet ie?![]()
Ik krijg een error als ik probeer te joinen, hoort dat?quote:
Ja, das normaalquote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik krijg een error als ik probeer te joinen, hoort dat?
Tnx voor de feedback e-wok en Firefly =)quote:Op zondag 21 mei 2006 15:46 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, hij is namelijk te moeilijk:
- Het paaltjes gehalte is erg hoog, paaltjes zijn veel moeilijke te ontwijken dan knikken.
- Die jump door het checkpoint is te moeilijk, je moet erg precies sturen
- Die jump naar het gras toe is te onduidelijk. Ten eerste snap ik niet waar ik langs moet om niet op een gebouw te knallen, ten tweede wijst het bord volgens mij de verkeerde kant uit (toen ik het nog niet doorhad, stuurde ik keihard naar rechts, om vervolgens in the middle of nowhere te belanden)
- Hoe kun je in godsnaam zo'n lelijke knik na een looping plaatsen?
- De wallride is erg lang. Hij werkt ongetwijfeld, maar dan moet je ook echt alles goed doen. Dat is voor mij iig onmogelijk.
Hij is te moeilijk om je alles pietjeprecies moet halen, er lelijke knikken en teveel paaltjes in zitten.
sorry tK
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, das normaal
Tuurlijk niet....wat voor error??
hmmm, geen idee.....dat gaat dus nog een tijdje duren voor ik hier acher ben. Verdomme, in windows had ik een server met fast binnen een half uur werken. Nu heb ik Linux en ik ben al meer dan een dag bezigquote:
toegevoegdquote:Op zondag 21 mei 2006 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
Space Odyssey op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
ga het weer proberenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:01 schreef Fir3fly het volgende:
Kree, ik heb even gekeken naar Paris, en ik heb wat dingen aangepast, kun je kijken of ie het nu wel doet?
Klik
Je kunt nu nog terug....quote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef EricG het volgende:
Verslavend spel zeg!
Leuk!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:16 schreef Oldbie het volgende:
[Fok!] Only Fok! tracks
Wat ik al zei, te moeilijkquote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef -tK- het volgende:
ik heb maar even een replay gemaakt zodat je kan zien hoe hij goed moet
Nope, lekker snel hier.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:50 schreef e-wok het volgende:
is het forum bij jullie ook zo bagger traag?
Server skipt de track nog steeds. Hij zegt alleen loading in de log en dan gaat ie naar de volgende.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:38 schreef Lynx666 het volgende:
Zojuist een record gereden op For[Fok!]Sake
En JumperJack, net op -X-Files een tijd gereden 5/100e na jouw recordVolgende keer is ie van mij
.
Wat heb je veranderd in de filename?quote:
Hè? Hoe kan iemand nou een 55 rijden? Ik snap niet waar de cut zitquote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef kree het volgende:
$s$i$00fParis $n$0f0Four $w$000Hundred.Challenge -nieuw.Gbx
Hij had het over achteruit rijden....6 loopings overslaan.....ik begreep er niet veel van maar hij was wel 10 seconden sneller dan wij....quote:Op zondag 21 mei 2006 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hè? Hoe kan iemand nou een 55 rijden? Ik snap niet waar de cut zit
Ik denk dat ik de oplossing weet, ik plaats wel even een boost voor de checkpoint, zodat achteruit rijden geen winst meer oplevert.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij had het over achteruit rijden....6 loopings overslaan.....ik begreep er niet veel van maar hij was wel 10 seconden sneller dan wij....
aangepastquote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
Kree, hij is nu aangepast en heeft geen shortcut meer.
Klik
Nog wat punten gescoord op KTD gisteren Jumper?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef JumperJack het volgende:
lolz. hoezo lang geen reactie in dit topic![]()
nadat je wegging kon de server niet meer zo snel uitrekenen hoeveel punten iedereen had, maar de eerste race 25 en nog een keer 0.30 ofzo en nog een paar keer top30 dus ik schat zo'n 100 in totaalquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog wat punten gescoord op KTD gisteren Jumper?
Maar ik heb nog veel werk te doenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef insan3 het volgende:
Die server van oldbie draait al best lekker
superserver, alleen nog weinig gespeeldquote:Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar ik heb nog veel werk te doen
Hij is weer offline. Ik ga nu eens alle logs nalopen en kijken wat ik kan en moet veranderen. Er moet nog het een en ander gebeuren. Voordat hij structureel online zal zijn, zijn we weer een weekje verder denk ik. Ach, alles op zijn tijd. Ik vond het al erg leuk om vrij veel mensen online te hebben en geen geklaag over lag.
Ga hem toevoegenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:45 schreef Oldbie het volgende:
Weer een track van Leroy....zelf nog niet geprobeerd: Two Step!
Two Step! op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
inderdaad, ook de top 5 tijden die je ziet enzo zijn mooie extra'squote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef insan3 het volgende:
Die server van oldbie draait al best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |