die heb ik net binnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 05:04 schreef _FrEaK_ het volgende:
wat een leuk spel is dit tochik heb er oblivion en nfsmw voor aan de kant gelegd
mijn nickname is Stampertje_NL op TMN maar hij laat _NL weg heb ik het idee..
gaat steeds beter.. GizMo bedankt !ookal rij ik jou al voorbij ! haha zal wel door je CoD2 komen
hij houd er niet van als iemand aan zijn records komtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
maar dat zijn net de dingen die ik wil weten....wat is er gebeurd dan?
en bij de records op de site staat de tijd 0'55"90quote:P'tit Suisse 0'56"96
P'tit Suisse 0'55"90
Nouw....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:13 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hij houd er niet van als iemand aan zijn records komtowkee, in het begin maakte ik er ook nogal wat ophef over toen mijn DamNation record afgepakt was...
maar echt niet zoveel
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nouw....![]()
![]()
Heb je track nog steeds niet gereden trouwens, m'n oma was jarig dus moest op verjaardag
Hmm, best goed voor een eerste track, maar er zijn wel een hoop dingen op aan te merken. Als eerste, wel een intro, maar geen camerachanges in de loopings? Die moet je echt nog even toevoegen. Ten tweede, er zitten maar 3 checkpoints in, en ik heb al 2 potentiele shortcuts gezien. Dus ook nog even checkpoints toevoegen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef insan3 het volgende:
klik
Wat vinden jullie hiervan, 't is m'n 1e track![]()
Wat vinden jullie van deze track
» Mooi
» redelijk
» stop maar met bouwen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zal als ik even tijd heb uitzoeken wat het probleem isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:44 schreef JumperJack het volgende:
KREE
ik heb een vraagje over mijn eigen track op de server. P'tit Suisse. Bij mijn playerstats staat hij er namelijk 2x in. op één staat mijn record van 56.96, en laatst (2 dagen geleden) heb ik 55.90 op deze track gereden. maar nu staat er bij de player rankings dit:
[..]
en bij de records op de site staat de tijd 0'55"90
maar als de track online voorbij komt staat er bij het record 0'56"96... raar...
ik dacht dat jij dit misschien wist wat hier aan de hand was, kree![]()
owkee bedanktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Zal als ik even tijd heb uitzoeken wat het probleem is
lolz. wel je tijd uploaden hèquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Heb Trojan Wall ook gespeeld en echt een mooie track![]()
Alleen wel fucking frustrerend soms![]()
49.98 is m'n record ATM
ik kijk ongeveer elke 2 uur wel op de serverstats om te kijken of mijn records al weggereden zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef Oldbie het volgende:
wie is die hypernion eigenlijk? Hij is vaak online maar zit alleen maar op spectate.
Waarom??
het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik kijk ongeveer elke 2 uur wel op de serverstats om te kijken of mijn records al weggereden zijnmaar daaruit heb ik opgemaakt dat Hyperion al 36 uur onafgebroken online is, en op een gegeven moment (uur of 20 geleden) vroeg hij of paper heart een track van weebel was, en toen zei ik ja, en hij ging weer verder spectaten... wel raar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |