Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef cwk het volgende:
Hmm, taxi driver, mean streets, gangs of new york, goodfellas, bringing out the dead
Nee, dat is die nieuwste film met BD van MS.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:45 schreef flyguy het volgende:
no direction home?
Dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 15 mei 2006 11:52 schreef cwk het volgende:
Mooi op t verkeerde been met al die muziekanten.
Zelfs naar een album.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef flyguy het volgende:
is het vernoemd naar een nummer van de band? (ff itunes opstarten)
Je hoeft geen fan van The Band te zijn om deze film leuk te vinden en al helemaal niet om deze film te kennen.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef cwk het volgende:
We blijven filmfreaks. De link met muziek-docu komt niet zo snel bij mij. Tis wachten op een fan van The Band
nee niet doenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Je hoeft geen fan van The Band te zijn om deze film leuk te vinden en al helemaal niet om deze film te kennen.
Maar ik denk toch dat ik maar beter de titel kan geven, omdat we anders vast komen te zitten.
Mooiquote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef RuneRose het volgende:
the last waltz
Ik sta er van te kijken dat niemand het wist.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:16 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Mooi
Moet ook wel met zo'n avatar.
RuneRose +1
Toeval denk ik, ik kom zelden of nooit in het filmassociatie topic.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef cwk het volgende:
Haha runerose. Toeval of idee opgedaan in filmassociatie topic?
Die lijkt misschien lang, maar is het nietquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
casablanca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |