Als je een kloon aanmaakt, en vervolgens elke dag post onder die kloon, loopt dat gemiddelde hard omhoog, inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Je bent iig een kwaliteits user zie ik
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Let maar niet op Tain, hij probeert je te versieren.
Als je een nieuwe zoekt moet je even hier langskomen, genoeg keuzequote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben mijn neger kwijt
ik ga morgen in de stad een nieuwe kopen denk ikquote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een nieuwe zoekt moet je even hier langskomen, genoeg keuze
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben mijn neger kwijt
Ik heb trouwens een idee... maar dat houden we dan even onder ons.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je een kloon aanmaakt, en vervolgens elke dag post onder die kloon, loopt dat gemiddelde hard omhoog, inderdaad.
OMG.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een idee... maar dat houden we dan even onder ons.
Jij gaat zo MMaRsu opgeilen enzo en dan spreek je met hem af op het station van Assen en dan kom je niet opdagen, VET EEN ORIGINEEL IDDEEEEE.
zo
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij gaat zo MMaRsu opgeilen enzo en dan spreek je met hem af op het station van Assen en dan kom je niet opdagen, VET EEN ORIGINEEL IDDEEEEE.
zo
Verkapte : kijk pussydeluxe mijn kloon zijn postquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo
heeft ie altijd, jeweettochquote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Als MMaRsu dan zo'n lading wiet meeneemt, wil ik best met hem afspreken, hoor..
Heavy.quote:
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Tain het volgende:
Wat is Animal Crossing een suf spel...
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.
Doe er maar moeite voor om erachter te komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruidquote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.
NM.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe er maar moeite voor om erachter te komen.
Oh men, zeg tegen haar dat ze pokon moet halen dat spul werkt fantastisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruid
Uhuh, het is echt te irritant dat de tijd gewoon doorloopt in dat spel. Dan krijg je dat gezeik weer van "waar was je de afgelopen x maanden?".quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruid
Fijn.quote:
Ik gokte op "never mind".quote:
En het snoer van de cube controller is veels te kortquote:
Languit op bed liggen gaat lastig.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
En het snoer van de cube controller is veels te kort
quote:
ja maat 45quote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef mordradead het volgende:
heb je zulks grote voeten Tain?
Heb ik al, meer dat het een andere kamer isquote:
Ah, zodoende. Ik vind het wel relaxed dat die cube op mijn slaapkamer staat.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb ik al, meer dat het een andere kamer is
Ach ja, als je nog thuis woont is dat zeker een stuk prettigerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, zodoende. Ik vind het wel relaxed dat die cube op mijn slaapkamer staat.. Van die suffe Mario spelletjes doen of Soul Calibur als je net wakker bent.
.
Ik heb m'n controller uitgeleent aan een vriend van me, die zou hij mij woensdag al terug geven, maar ik heb hem nog niet gehadquote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een gamecube maar dat kutsnoer is te kort zodat ik niet goed op m'n bank kan liggen terwijl ik op de kubus speel.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Als MMaRsu dan zo'n lading wiet meeneemt, wil ik best met hem afspreken, hoor..
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is met kleine letters, het goede antwoord was:
Never Mind.
link?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Ah! Ik zie het al weer, er is opnieuw een kwaliteitstopic geopend.
quote:
Do we have a deal?quote:
Waarom ga je dan niet naar bed Lani?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Mensen... IK WIL SLAPEN!![]()
Ik ben... *telt* al 59 uur wakker!
maar waar blijft die link danquote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vergat de smilie, bij deze alsnog. ""
Omdat als ik op bed lig nog niet kan slapen, dan begin ik te woelen en word ik gek van mezelf. Ik ga mezelf gewoon knockout slaan m.b.v. de muur ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar bed Lani?
Wat doe je achter een pc dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Mensen... IK WIL SLAPEN!![]()
Ik ben... *telt* al 59 uur wakker!
Zet Discovery ofzo op, vast saai genoeg om je in slaap te helpenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat als ik op bed lig nog niet kan slapen, dan begin ik te woelen en word ik gek van mezelf. Ik ga mezelf gewoon knockout slaan m.b.v. de muur ofzo.
...? Je wil naar bed maar als je op bed ligt wordt je gek van jezelf? ik zal vrouwen nooit begrijpenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat als ik op bed lig nog niet kan slapen, dan begin ik te woelen en word ik gek van mezelf. Ik ga mezelf gewoon knockout slaan m.b.v. de muur ofzo.
Mythbusters is op, best leuk nog.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Zet Discovery ofzo op, vast saai genoeg om je in slaap te helpen
Dat is niet alleen waar vrouwen last van hebben geloof ik. Heb je het nooit gehad? Dat je echt niet in slaap kan komen, je juiste slaaphouding niet kan vinden, je teveel denkt e.d. Of ben jij 1 van de gelukkigen die binnen 1 sec. onder zeil is?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
...? Je wil naar bed maar als je op bed ligt wordt je gek van jezelf? ik zal vrouwen nooit begrijpen![]()
Ik ben nou ook weer niet binnen 1 seconde onder zeil, maar dat ik echt niet kan slapen heb ik maar heel zelden.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet alleen waar vrouwen last van hebben geloof ik. Heb je het nooit gehad? Dat je echt niet in slaap kan komen, je juiste slaaphouding niet kan vinden, je teveel denkt e.d. Of ben jij 1 van de gelukkigen die binnen 1 sec. onder zeil is?
* Laniboekje jaloursch is.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben nou ook weer niet binnen 1 seconde onder zeil, maar dat ik echt niet kan slapen heb ik maar heel zelden.
Yeah, ik zie je wel verschijnen danquote:
Nee, melkquote:Op zondag 14 mei 2006 19:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje jaloursch is.
Ik ga direct denk ik eens beginnen met een warm bad, dan warme melk, dan een saai boek en dan een saai politiek programma om daarna af te sluiten met Classic FM.
Dat moet toch wel helpen..., toch?
![]()
Ja, maar waarschijnlijk helpt Classic FM alleen al.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje jaloursch is.
Ik ga direct denk ik eens beginnen met een warm bad, dan warme melk, dan een saai boek en dan een saai politiek programma om daarna af te sluiten met Classic FM.
Dat moet toch wel helpen..., toch?
![]()
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:48 schreef mordradead het volgende:
Een van de verschijnselen van overmatig drank en drugsgebruik is het niet kunnen vatten van slaap.
Nee.. ik ben ontmaskerd.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:48 schreef mordradead het volgende:
Een van de verschijnselen van overmatig drank en drugsgebruik is het niet kunnen vatten van slaap.
Daar zijn ook gezonde manieren voorquote:Op zondag 14 mei 2006 19:48 schreef mordradead het volgende:
Laniboekjequote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mythbusters is op, best leuk nog.
[..]
Dat is niet alleen waar vrouwen last van hebben geloof ik. Heb je het nooit gehad? Dat je echt niet in slaap kan komen, je juiste slaaphouding niet kan vinden, je teveel denkt e.d. Of ben jij 1 van de gelukkigen die binnen 1 sec. onder zeil is?
Zielsverwant!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laniboekje
Ik kom ook slecht in slaap altijdTe warm bed/te druk in je hoofd nog/ niet de juiste lighouding vinden en dan lig ik soms de hele nacht wakker
![]()
WTF?!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd aan domme dingen denkenEen blokje kaas ofzo
![]()
Dan is dat niet het goede woord om straks aan te denken. Want dan kom je straks alsnog niet inslaapquote:Op zondag 14 mei 2006 20:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
WTF?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe ik hier om moet lachen![]()
.................quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd aan domme dingen denkenEen blokje kaas ofzo
![]()
Lachen is dan altijd nog beter, misschien lach ik wel zo veel en hard dat ik echt over-de-top uitgeput raak.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan is dat niet het goede woord om straks aan te denken. Want dan kom je straks alsnog niet inslaap![]()
Dat is ook het een goedequote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lachen is dan altijd nog beter, misschien lach ik wel zo veel en hard dat ik echt over-de-top uitgeput raak.
![]()
Geluksvogelquote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef Tain het volgende:
Ben echt zo blij dat ik geen moeite heb om in slaap te komen
Nou we willen ook weer niet dat mensen in een coma raken hequote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef peristilius het volgende:
Oeh, is Chowi een echte vrouw, of weer zo'n kloon?
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je een kloon aanmaakt, en vervolgens elke dag post onder die kloon, loopt dat gemiddelde hard omhoog, inderdaad.
Nee mèn. Heb je geld over ga dan een weekje Disney ofzo doen in Floridaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef kcin22 het volgende:
Gister terug gekomen uit Istanbul en men wat een stad. Letterlijk huizen tot aan de horizon en de meeste niet eens afgebouwd. Zoveel mensen die er rond lopen, maar bijna geen echte boerka gezien![]()
Ik ben wel 3 waterpijpen rijker geworden (waarvan er eentje naast mijn bed staat) plus een echte neppe rolex![]()
Dus heb je geld over en zin in een vakantie ga hier heen.
dat kost toch veel duurder menquote:Op zondag 14 mei 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee mèn. Heb je geld over ga dan een weekje Disney ofzo doen in Florida![]()
![]()
quote:
Disneyquote:Op zondag 14 mei 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee mèn. Heb je geld over ga dan een weekje Disney ofzo doen in Florida![]()
![]()
Geef mij maar de eftelingquote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DisneyIk vind die in Parijs al tof, dan moet Florida helemaal goud zijn
![]()
welke vakantie?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen in deze vakantie dan?
De search doet het weerquote:Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef mschol het volgende:
is er een centraal city life topic ergens hier?
al mee gezocht en kon niks mee vinden, maar aangezien ik de search nou niet echt accuraat vind dacht ik, ik vreaag het hier even..quote:
Poe hé, geen idee.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef mschol het volgende:
is er een centraal city life topic ergens hier?
Efteling is niks vergeleken met WDW, ik was er een paar weken terug nog en ik ergerde me kapot aan mezelf omdat ik constant zat te vergelijken met WDWquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef mordradead het volgende:
Doe mij maar neverland, daar was ik een keer geweest toen ik klein was... intens genieten daar.
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef mordradead het volgende:
Doe mij maar neverland, daar was ik een keer geweest toen ik klein was... intens genieten daar.
Nou kom maar op jongequote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef Fliepke het volgende:
Zo terug van de E3.
Hier is het blijkbaar nog altijd even spannend
iddquote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarmee?
Oh wacht, ik moet even bekennen dat ik raymann er erg vet uit vond zien
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarmee?
Oh wacht, ik moet even bekennen dat ik raymann er erg vet uit vond zien
Nee, dan moet je bij lexie zijn geloof ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Was je bij de aankondiging van ssbb ?
Geeeeeeeeeeeeeeefffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:
Volgende week zondag om 18:55 stapt hij uit het vliegtuig op vliegveld zaventem (brussel dus)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Damnit, hoelang blijft die daar nog rondhangen en geld verdienen?
Ja klootzakken zijn het allemaalquote:
dat cijfer krijg je als je niet snel verder gaat leren!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef mordradead het volgende:
4
Voor mij zou dat niet erg zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef taart het volgende:
[..]
dat cijfer krijg je als je niet snel verder gaat leren!![]()
Dat noemen ze een cachequote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie hem gewoon paupers, ga FF beter instellen
Ach, mensen moeten sowieso nokken met dat rapidshare. Tinypic werkt veel beter.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie m ook gewoon. Kwestie van de juiste software.
FF staat al goed, jij suckt!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie hem gewoon paupers, ga FF beter instellen
Hey daar, ik ken jou!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Roolio het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, zijn jullie een beetje gezellig allemaal?
Ja toch!
Ik hoop dat ik met jullie veel leuke SC topics mag maken, bij voorbaat dank voor de leuke tijd!
Je zult gemist wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nee, nu is hij van ons.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef jorryt het volgende:
Roolio kom teruhug!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je zult gemist wordenAh ik zie dat je die toffe avatar weer hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu kan ik je tenminste aan iets herkennen naast je negatieve houding
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hmm ja, op de post van mordradead moet je niet letten, ik denk dat hij weer op een ban uit is, misschien dit keer een maandje.quote:
Hmm ja, apart gevoel voor humor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ach laat die jongen peri !
Ik vind hem altijd wel humor.
Ja iddquote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je die toffe avatar weer hebt. Nu kan ik je tenminste aan iets herkennen naast je negatieve houding
2 week mag welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm ja, op de post van mordradead moet je niet letten, ik denk dat hij weer op een ban uit is, misschien dit keer een maandje.
[GAM SC]ik ben m'n spelletjes kwijtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:22 schreef mordradead het volgende:
waar is waarschuwing een trouwens?
Als je ook perse een ban wilt hebben kan je beter wat ranzige plaatjes opzoeken en in elk subforum gaan plaatsen, succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef mordradead het volgende:
nee hoor
wowquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Chanty87 het volgende:
Nieuwe TP wallpaper [1024x768]
Gemaakt door mij
Oh het kan veel makkelijker door er gewoon om te vragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je ook perse een ban wilt hebben kan je beter wat ranzige plaatjes opzoeken en in elk subforum gaan plaatsen, succes gegarandeerd
Wat is daar de lol van...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh het kan veel makkelijker door er gewoon om te vragen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Chanty87 het volgende:
Nieuwe TP wallpaper [1024x768]
Gemaakt door mij
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Lani, zet je webicon nou eens uit, ik word gek van dat neeschuddende hoofd
Dankjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Zo hey, dat kan jij echt goed! Klasse hoor.
Ik heb een stuk perkament + de hoek rechtsbovenin van Zelda artwork gebruikt, beetje gekloot met laagovervloeien en voiláquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Fliepke het volgende:
Wat heb je als basis gebruikt Chanty?
Ziet er iig goed uit
Tuuk, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Chanty? Zou je voor mij ook een icon kunnen maken? Eentje die ik zeg maar dan voor lange tijd ga gebruiken.
Ohw, gaan we persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw.. moet jij nodig zeggen met je ADHD-schuddend-hoofd-mario-poppetje-icon.
Altijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, gaan we persoonlijk worden?
Das een goeie vraag, ik weet het zelf nog niet echt. Iets met Mario Galaxy en de Wiiconsole en Wiimote wil ik op zich. Maar das lastig denk ik?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Tuuk, omdat jij het bentWat voor wil je dan?
op een plaatje van 60x60...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een goeie vraag, ik weet het zelf nog niet echt. Iets met Mario Galaxy en de Wiiconsole en Wiimote wil ik op zich. Maar das lastig denk ik?
Sorryquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. wat een negativiteit allemaal vandaag..?! Je smileys tonen geen vrolijkheid.
h4h4h4h4hh4h4h4h4h4h4h44quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SorryIk denk dat dat zo lijkt
Want het is natuurlijk niet zo
![]()
LanikoekjeHeb je weer normaal geslapen de laatste dagen?
Rayman sucks FTW men.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet fokken met Rayman Raving Rabbids oké
Oh! Gelukkigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SorryIk denk dat dat zo lijkt
Want het is natuurlijk niet zo
![]()
LanikoekjeHeb je weer normaal geslapen de laatste dagen?
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh! Gelukkig![]()
Ik heb heel goed geslapen zondag en gisteren. Zondag ong. zo'n 12 uur geslapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GelukkigGedacht aan een blokje kaas ofzo?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GelukkigGedacht aan een blokje kaas ofzo?
Dat was Bernie's Tip van de dag Van zondag ofzoquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was Bernie's Tip van de dag Van zondag ofzoWanneer je niet kan slapen, denk aan niet zulke ingewikkelde voorwerpen. En toen zei ik tegen lanikoekje, dat ze aan een blokje kaas moet denken. Maar toen moest ze lachen
![]()
Niet alleen toen, ik moet nog steeds lachen om je ''Bernie's; Tip van de dag!".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was Bernie's Tip van de dag Van zondag ofzoWanneer je niet kan slapen, denk aan niet zulke ingewikkelde voorwerpen. En toen zei ik tegen lanikoekje, dat ze aan een blokje kaas moet denken. Maar toen moest ze lachen
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet alleen toen, ik moet nog steeds lachen om je ''Bernie's; Tip van de dag!".
![]()
![]()
Drink niet te veel cafaíne rijke dranken, daar word je winderig vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef mordradead het volgende:
wat is de tip van vandaag?
En heb je nog tips qua leren voor mijn examens?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Drink niet te veel cafaíne rijke dranken, daar word je winderig van![]()
De structuur van kaas kan anders ook nog erg ingewikkeld zijn. Als je bijv. gatenkaas hebt etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Maar als je aan een stier ofzo denkt, zo'n object is te ingewikkeld, een blokje kaas is geel en vierkant, meer niet (dus niet denken aan een blokje hollandse kaas, want dan zit er weer een vlagertje in de kaas
)
Leer niet te veel nu, maar doe het een dag van te voren, wat je nu leert, ben je overmorgen vergeten. Neem er gerust een bakje koffie bij, maar niet te veel, want dan word je winderigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
En heb je nog tips qua leren voor mijn examens?
Dan had ik wel gezegt dt je aan gatenkaas moest denkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De structuur van kaas kan anders ook nog erg ingewikkeld zijn. Als je bijv. gatenkaas hebt etc.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegt dt je aan gatenkaas moest denken![]()
Dank oo, groot orakelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leer niet te veel nu, maar doe het een dag van te voren, wat je nu leert, ben je overmorgen vergeten. Neem er gerust een bakje koffie bij, maar niet te veel, want dan word je winderig
Oké nu ga ik te ver
Ik zag m ook al jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik er geen apart topic meer voor heb
[afbeelding]
Ik lach me kapot hierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik er geen apart topic meer voor heb
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:29 schreef capibar het volgende:
Nieuwe macbook *kwijl*
235.81 kB is niet veel voor een anigifquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Meldtopic te grote webicons
Hoe lang zal het duren voordat je daar in staat?
Ik denk nog niet eens, denk dat ik nu maar effe wat roep in #off kan die van mmarsu ook wegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Meldtopic te grote webicons
Hoe lang zal het duren voordat je daar in staat?
Dwaasquote:
:`( op mijn pda/telefoon welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
235.81 kB is niet veel voor een anigifZeikerd
![]()
Hij gaat mij te snel eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is misschien wel de tofste icon die ik ook heb gehad (op die ene na dan) En weer met dank aan Chanty
![]()
*kijkt naar avatarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dwaas
Geen ranja meer voor jou op de crewmeets
Welke?quote:
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Serieus, ben je bejaard ofzo? Je zit alleen maar te zeiken mèn![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fokquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef mordradead het volgende:
Minder geouwehoer en meer liefde aub.
[afbeelding]
Ja duh, door Tinypic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:43 schreef mordradead het volgende:
De usericon van MMaRsu werkt niet
Yupquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had je die speciaal voor mij gefotografeerd
is het weer de tijd van de maand ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |