De nieuwe single 'Dani California':quote:01. Dani California
02. Snow (Hey Oh)
03. Charlie
04. Stadium Arcadium
05. Hump de Bump
06. She's Only 18
07. Slow Cheetah
08. Torture Me
09. Strip My Mind
10. Especially in Michigan
11. Warlocks
12. C'mon Girl
13. Wet Sand
14. Hey
01. Desecration Smile
02. Tell Me Baby
03. Hard to Concentrate
04. 21st Century
05. She Looks to Me
06. Readymade
07. If
08. Make You Feel Better
09. Animal Bar
10. So Much I
11. Storm in a Teacup
12. We Believe
13. Turn It Again
14. Death of a Martian
ben je er al precies uit wat ze er nou allemaal mee bedoelen dan? Ik kan de tekst wel letterlijk vertalen maar wat ze nou precies zeggen ben ik nog niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het album begint steeds meer vorm te krijgen. De laatste 4 of 5 nummers zijn echt goed van Mars. Einde van Deat of a Martian vind ik super.
Wordt de 5de single geloof ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
Stadium Arcadium als single en vlug een beetje!
En de singles tussen de eerste en de vijfde?quote:
Staat in de OPquote:Op zondag 14 mei 2006 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
En de singles tussen de eerste en de vijfde?
Ik kan zo niet 1,2,3 een voorbeeld opnoemen maar volgens mij wel ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:15 schreef Eikelpiercing het volgende:
[..]
Staat in de OP
"Tell me Baby wordt de tweede single.
Snow, Storm in a Teacup en Stadium Arcadium zullen hoogst waarschijnlijk ook singles worden."
Gebeurt het wel vaker dat groepen de singles al van tevoren aankondingen?
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I telt af,.... nog 22 dagen voor pinkpop (lees: RHCP)
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regeltquote:Op zondag 14 mei 2006 20:02 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!
Heb ook aan een prijsvraag meegedaan om een intervieuw met de peppers te kunnen winnen dus ik hoop stiekem dat ik de winnaar ga zijn.
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regelt![]()
![]()
![]()
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze wel![]()
Eerst maar is afwachten of ik winquote:Op zondag 14 mei 2006 20:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef fiekster het volgende:
binnen twee weken krijg ik Stadium Arcadium en Blood Sugar Sex Magik in de brievenbus (H) can't wait!!Best een goede besteding voor mijn eerst verdiende geld vond ik zo
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |