Sigaretje tv kijken voor, sigaretje en eten naquote:Op zondag 14 mei 2006 01:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nooit van voorspel/naspel gehoord? En na het sigaretje kan je gewoon nog een keer hoor...
Ehmm de hoge stem?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef BVO het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een homo en een kanariepietje?
22 minuten en 42 seconden hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
En de tijd van de daad is gemiddeld 12 minuten in Nederland
Willen ze strelen, kopen ze maar een Konijn of cavia![]()
Moeilijk, hè, mompelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster mompelt iets over maandlandingen enzo
Naspel is dan weer minder mijn dingquote:Op zondag 14 mei 2006 01:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nooit van voorspel/naspel gehoord? En na het sigaretje kan je gewoon nog een keer hoor...
Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje.quote:
Op mijn leeftijd 12 en dat zijn dan de Tarzannen al hoorquote:
Ze slikken allebei graag zaad?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef BVO het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een homo en een kanariepietje?
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje.
Hmm, had ik hem toch bijna goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje.
Proficiat.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef BVO het volgende:
Zitten twee homo's aan de bar ruzie te maken, zegt de ene homo tegen de ander, "Ach, lik toch mijn reet" waarop de ander antwoord, "Nee, boos is boos"
Onze visies op dit onderwerp verschillen te veel van elkaar om hierover tot een compromis te komen. Derhalve lijkt het me beter om niet langer over dit geschil te converseren.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sigaretje tv kijken voor, sigaretje en eten na![]()
Zitten twee homo's aan de bar ruzie te maken, zegt de ene homo tegen de ander, "Ach, lik toch mijn reet" waarop de ander antwoord, "Nee, boos is boos"
Ja jij bent nympho en ik nietquote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze visies op dit onderwerp verschillen te veel van elkaar om hierover tot een compromis te komen. Derhalve lijkt het me beter om niet langer over dit geschil te converseren.
Naspel, naspel... gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, als vrouw zijnde de boel even opliken, dat soort ongein.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Naspel is dan weer minder mijn ding.
Nouja, ligt eraan met wie en de situatie enzo. Maar normaal is het dan ook wel gebeurd.
De boel even oplikkenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Naspel, naspel... gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, als vrouw zijnde de boel even opliken, dat soort ongein..
Heel mooi. Dan kunnen we nu aan de voorzitter vragen welke partij dit debat heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee das was mn final statement hierover
Ja maar ja maarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heel mooi. Dan kunnen we nu aan de voorzitter vragen welke partij dit debat heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |